| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 2 / 2
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Didaktična igra Kreativke pri likovni umetnosti
Urša Vidmar, 2020, magistrsko delo

Opis: Kako učencem približati ustvarjalnost? Kako jim na zanimiv način predstaviti ustvarjalno mišljenje in jih k temu spodbuditi? Učenci se najlažje spoznajo z ustvarjalnostjo v realni situaciji, ko sami nekaj doživljajo in se preizkušajo. V magistrskem delu na začetku opredeljujemo predmet likovna umetnost, katerega lahko povežemo z igro, ki je bistvena za razvoj otroka. Igre učence spodbujajo, hkrati pa jim približajo proces učenja na način, da se preko igre naučijo nekaj novega. Prav to prinaša izkustveno učenje, ki temelji na učenčevih lastnih doživljanjih in jih s tem spodbuja k večji ustvarjalnosti. Namen praktičnega dela je bil oblikovati didaktično igro pri likovni umetnosti za učence tretje triade. S tem bi spodbujali ustvarjalno izražanje pri učencih. Didaktično igro smo natančno načrtovali, izvedli in ocenili. Prišli smo do spoznanja, da so učenci nad didaktično igro navdušeni, da pri takšnem načinu izvajanja pouka uživajo in radi sodelujejo.
Ključne besede: likovna umetnost, izkustveno učenje, igrifikacija, didaktične igre, ustvarjalnost, kreativke
Objavljeno v DKUM: 25.11.2020; Ogledov: 1400; Prenosov: 194
.pdf Celotno besedilo (2,16 MB)

2.
Likovni jezik in nastanek logotipa
Urša Vidmar, 2016, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu smo prikazali teoretični pregled področja likovnega jezika, ki pokriva likovne prvine, likovne spremenljivke in logotip. Vse to je izrednega pomena za nadaljnje razumevanje praktičnega dela diplomskega dela, ki se nanaša na postopek izdelave logotipa za kavarno in slaščičarno od same zamisli do končnega izdelka. Ugotovili smo, da je celoten postopek kompleksnejši, kot si običajno ljudje predstavljajo, in da je za vsakim logotipom ogromno pomenov, ki se jih niti ne zavedamo.
Ključne besede: Likovni jezik, likovne spremenljivke, logotip, oblikovanje.
Objavljeno v DKUM: 02.06.2016; Ogledov: 2061; Prenosov: 253
.pdf Celotno besedilo (1,40 MB)

Iskanje izvedeno v 0.06 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici