| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 1 / 1
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
MERJENJE V PREDŠOLSKEM OBDOBJU
Urša Baumhakl, 2013, diplomsko delo

Opis: V začetku smo predstavili kurikulum za vrtce, podrobneje opisali področje matematike in cilje, ki se neposredno navezujejo na merjenje. Sledi predstavitev pojma merjenje, pomen, postopki merjenja, katerih enot se pri merjenju v predšolskem obdobju poslužujemo, opisane so tri komponente seznanjanja s procesom merjenja, predstavljena je vloga ocenjevanja, podajanja lastnih ocen.
Ključne besede: Merjenje, dolžina, ploščina, prostornina, masa, predšolski otroci.
Objavljeno v DKUM: 20.11.2013; Ogledov: 4274; Prenosov: 1234
.pdf Celotno besedilo (2,51 MB)

Iskanje izvedeno v 0.08 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici