| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 6 / 6
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
2.
Metodologija za napovedovanje motenj prometnega toka na avtocestnih odsekih pred pričakovano oviro - predorom
Ulrich Zorin, 2009, magistrsko delo

Opis: Zagotavljanja ustrezne prometne varnosti v avtocestnih predorih je med drugim odvisno tudi od poteka prometnega toka na širšem območju pred predorom. V primeru, da že v fazi izdelave idejnih projektov izgradnje avtocestnih predorov ustrezno preučimo potek predvidene oblike prometnega toka pred predorom, lahko prispevamo h kvalitetnejši pripravi projektne dokumentacije (gradbeni in prometni del) za posamezen avtocestni predor, kar pomeni kvalitetnejša izvedba samega predora z vsemi pripadajočimi elementi. Naloga predstavlja možnost, da je mogoče z uporabo predlagane metodologije, ki obravnava predvsem motnje prometnega toka širšega območja pred avtocestnim predorom, izboljšati nivo prometne varnosti v avtocestnih predorih.
Ključne besede: prometna varnost, avtocesta, predor, prometni tok, gostota prometnega toka
Objavljeno: 08.05.2009; Ogledov: 3694; Prenosov: 361
.pdf Celotno besedilo (2,78 MB)

3.
PREDLOG TEHNOLOŠKO-VARNOSTNIH UKREPOV V PREDORSKEM PARU "GOLO REBRO IN PLETOVARJE"
Daniel Štuklek, 2010, diplomsko delo

Opis: V diplomski nalogi je predlaganih šest tehnološko-varnostnih ukrepov, na avtocestnem predorskem paru Golo rebro in Pletovarje ki bi še dodatno izboljšali preventivno varnost udeležencev prometa. Predlagani ukrepi bi seveda bili uporabni tudi v drugih predorih podobnih dolžin, ki so (bodo) potrebni rekonstrukcije. Za ocenjevanje in obravnavanje varnosti v predorih je zato potrebno izdelati oceno tveganja, katere namen je čimboljša optimizacija varnosti, na katero pa vplivajo številni medsebojno neodvisni dejavniki.
Ključne besede: Predori, nadzorni center, tehnološko-varnostni ukrepi
Objavljeno: 16.12.2010; Ogledov: 1558; Prenosov: 96
.pdf Celotno besedilo (2,41 MB)

4.
FUNKCIJA REGIONALNEGA CENTRA ZA NADZOR IN VODENJE PROMETA "VRANSKO" IN NJEGOV UČINEK NA VARNOST V CESTNEM PROMETU
Mitja Stojnšek, 2010, diplomsko delo

Opis: Predložena diplomska naloga obravnava analizo obstoječega regionalnega centra za nadzor in vodenje prometa "Vransko", ki predstavlja osrednji del zagotavljanja varnosti na avtocestnem odseku A1 (Arja vas — Domžale). Opisane so njegove tehnično-tehnološke značilnosti, kakor tudi njegova vloga in pomen za varnost na omenjenem avtocestnem odseku v prihodnosti. Nadaljnji razvoj obravnavanega nadzornega centra bo, s predvideno novo zgrajeno 3. razvojno osjo, ki bo povezovala Koroško in Šaleško pokrajino z avtocestnim omrežjem, nujno potreben. Glede na opravljeno analizo trenutne organiziranosti nadzornega centra in njegovega pomena za varnost v prometu, smo v diplomski nalogi predlagali tudi ustanovitev t.i. Glavnega nadzornega centra, ki bi vse t.i. Regionalne nadzorne centre povezal v integrirano celoto. Kot eden izmed glavnih rezultatov opravljenih analiz v predloženem diplomskem delu je ugotovitev, da bi bilo več kot smotrno lokacijo nadzornega centra "Vransko", z manjšimi dopolnitvami in razširitvami sistemov, obdržati na obstoječi lokaciji avtocestne baze (ACB) Vransko; in da nadzornega centra "Vransko" ni smiselno združevati ali integrirati v že obstoječe nadzorne centre za nadzor in vodenje prometa v Sloveniji.
Ključne besede: nadzor in vodenje prometa, 3. razvojna os, regionalni nadzorni center, varnost v prometu
Objavljeno: 21.12.2010; Ogledov: 2109; Prenosov: 323
.pdf Celotno besedilo (9,64 MB)

5.
ITS SISTEMI ZA ZAGOTAVLJANJE VARNOSTI NA SLOVENSKIH AVTOCESTAH - PREGLED STANJA
Simona Oštir, 2011, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu so predstavljeni inteligentni transportni sistemi z vidika povečanja prometne varnosti. V prvem delu je opisana zgodovina inteligentnih transportnih sistemov pri nas in po svetu. V nadaljevanju so predstavljeni osnovni pojmi le teh in pregled stanja inteligentnih transportnih sistemov na slovenskih avtocestah. V zaključku pa so podani različni predlogi novih inteligentnih transportnih sistemov, s pomočjo katerih bi zagotovili večjo prometno varnost.
Ključne besede: cestni promet, inteligentni transportni sistemi
Objavljeno: 20.09.2011; Ogledov: 2870; Prenosov: 482
.pdf Celotno besedilo (3,45 MB)

6.
METODOLOGIJA ZA VZPOSTAVITEV SEKCIJSKEGA MERJENJA HITROSTI NA AC/HC V RS
Mitja Marks, 2015, magistrsko delo

Opis: V magistrski nalogi je predstavljena ena od možnih metodologij za vzpostavitev sekcijskega merjenja hitrosti na avtocestah in hitrih cestah v Republiki Sloveniji. Na začetku so predstavljeni sistemi merjenja hitrosti in sekcijskega merjenja hitrosti v drugih državah, prikazana je analiza dejavnikov, ki vplivajo na prometno varnost na omrežju AC in HC RS, predstavili smo dosedanje raziskave na področju določitve nevarnega odseka, izdelali metodologijo za določitev območja sekcijskega merjenja hitrosti na omrežju AC in HC RS in na koncu preverili še ustreznost metodologije. Magistrska naloga je zasnovana tako, da spoznamo prednosti in slabosti različnih sistemov merjenja hitrosti, dosedanje metodologije za določitev nevarnih odsekov, ter da se na podlagi teh predhodno izdelanih metodologij, izdela metodologijo za določitev kriterijev s pomočjo katerih se lahko preveri posamezni odsek, za opravičenost vzpostavitve sekcijskega merjenja hitrosti na AC in HC omrežju RS.
Ključne besede: Avtocesta, hitra cesta, prometna varnost, sekcijsko merjenje hitrosti, gostota prometnega toka, določanje nevarnih odsekov, upravljanje prometa, nadzor prometa
Objavljeno: 11.02.2015; Ogledov: 795; Prenosov: 118
.pdf Celotno besedilo (3,59 MB)

Iskanje izvedeno v 0.17 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici