| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 2 / 2
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Primerjava metodologij vodenja projektov scrum in slap
Tomaž Mazej, 2023, magistrsko delo

Opis: V magistrski nalogi smo temeljito raziskali ter analizirali dve ključni metodologiji za vodenje projektov v IT sektorju – Scrum in Slap. Naš cilj je bil pridobiti vpogled v njune prednosti, slabosti ter učinkovitost v praksi slovenskih IT podjetij. V prvem delu naloge smo predstavili osnovne koncepte tradicionalnih in agilnih metodologij ter hibridnih pristopov vodenja projektov. Skozi zgodovinsko ozadje in značilnosti obeh metodologij smo raziskali njihovo uporabnost in vpliv na različne vidike projektnega vodenja. V nadaljevanju smo izvedli empirično raziskavo, katere namen je bil pridobiti vpogled v uporabo obeh metodologij v praksi slovenskih IT podjetij. Analizirali smo profile sodelujočih podjetij in anketirancev, preučevali najpogosteje uporabljene metodologije ter raziskali, kako se ti dve metodologiji primerjata v smislu motivacije za izbiro, trajanja uporabe ter učinkovitosti.
Ključne besede: scrum, slap, agilne metodologije, vodenje projekta
Objavljeno v DKUM: 03.11.2023; Ogledov: 315; Prenosov: 72
.pdf Celotno besedilo (1,03 MB)

2.
Testiranje mobilnih računalniških iger : diplomsko delo
Tomaž Mazej, 2021, diplomsko delo

Opis: Diplomska naloga opisuje testiranje mobilnih računalniških iger. Opisani so najpogosteje uporabljeni tipi in metodologije za testiranje računalniških iger, prav tako pa je opisan celoten postopek testiranja računalniških iger. Po predstavitvi procesa testiranja mobilnih računalniških iger ter tipov testiranja se lotimo dejanskega testiranja igre Galaxy Wars: Flappy Falcon. Sprva spišemo načrt testiranja, kasneje pa igro stestiramo z opisanimi metodami ter ustvarimo poročila o uspešnosti oz. neuspešnosti testov. Rezultat testiranja je v celoti testirana igra s popravljenimi napakami, ki je pripravljena na objavo v javni trgovini kot je App Store ali trgovina Google Play.
Ključne besede: mobilne računalniške igre, testiranje iger, metodologije testiranja iger
Objavljeno v DKUM: 18.10.2021; Ogledov: 873; Prenosov: 73
.pdf Celotno besedilo (1,08 MB)

Iskanje izvedeno v 0.03 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici