| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 4 / 4
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Understanding cognitive transport mode choice structures : means-ends chains as a type of second-order cybernetics
Tomaž Kolar, Iztok Kolar, 2022, izvirni znanstveni članek

Opis: Purpose: This paper aims to inform the promotion of sustainable modes of transport. For this purpose, it deploys a means-ends framework as a type of second-order cybernetics and uses it to explore cognitive transport mode choice structures. Design/methodology/approach: The empirical study relies on a purposive sample and a qualitative research methodology known as laddering. It is aimed at the identification and comparative analysis of the cognitive means-ends structures of transport users. Findings: The results reveal more positive and complex associations for the car than for public transport. Two main positive means-ends structures are identified for public transport, one related with the relaxation and the other with doing useful things while travelling. Dominant positive structures for the car are related with self-confidence, satisfaction and personal freedom. Negative means-ends structures in addition reveal important justifications and rationalizations for car use. Practical implications: Based on the identified distinct means-ends elements and structures, this study holds important implications for developing a communications strategy and policy interventions seeking to promote public transport. Originality/value: Means-ends theory is proposed as an integrative cybernetic framework for the study of stakeholders' (customers') mental models. The empirical study is the first to concurrently and comparatively examine positive and negative means-ends chains for the car and for the public transport modes.
Ključne besede: public transport, second-order cybernetics, laddering methodology, means-ends theory, private car, mental models, personal values, marketing, consumer
Objavljeno v DKUM: 27.08.2024; Ogledov: 93; Prenosov: 10
.pdf Celotno besedilo (692,92 KB)
Gradivo ima več datotek! Več...

2.
Strateški marketing : Temeljni koncepti, metodologija in uporaba
Matjaž Iršič, 2024

Opis: Strateški način razmišljanja organizacij zahteva tudi na področju marketinga prehod od kratkoročnega načrtovanja, izvajanja in nadzora marketinških aktivnosti k strateški naravnanosti in sprejemanju strateških marketinških odločitev, ki so usmerjene k oblikovanju, ohranjanju in povečevanju trajne konkurenčne prednosti organizacije na njenih trgih. Da bi bile organizacije s svojim strateškim načinom delovanja na področju menedžmenta marketinga uspešne in učinkovite, morajo poskrbeti za to, da bodo našle in izkoristile na stežaj odprta »strateška okna« na trgu, ki se bodo pojavila takrat, ko bodo njene strateške konkurenčne prednosti usklajene s priložnostmi v zunanjem okolju, ob sprejemljivi stopnji tveganja, obvladljivih nevarnostih ter uspešnem zmanjševanju njenih pomanjkljivosti v notranjem okolju. Za uresničevanje tega cilja pa morajo poskrbeti s kontinuiranim sistematičnim spoznavanjem svojega notranjega in zunanjega okolja ter poznavanjem ključnih dejavnikov njihove uspešnosti na posameznih trgih. Ob upoštevanju omejitev, ki izhajajo iz njihovih razpoložljivih resursov, pa naj bi oblikovale takšne strateške cilje marketinga in udejanjale takšne strategije marketinga, ki jim bodo omogočale dolgoročno uspešnost na trgu.
Ključne besede: strateški marketing, strateška analiza in diagnoza, strateško načrtovanje marketinga, generične strategije marketinga, temeljne strategije marketinga, instrumentalne strategije marketinga, strateški marketinški načrt
Objavljeno v DKUM: 27.02.2024; Ogledov: 611; Prenosov: 418
.pdf Celotno besedilo (14,09 MB)
Gradivo ima več datotek! Več...

3.
4.
UPORABA MOBILNEGA TELEFONA KOT PRIPOMOČEK PRI OŽIVLJANJU OSEB
Tomaž Kolar, 2013, diplomsko delo

Opis: Cilj diplomske naloge je izdelava aplikacije za mobilni telefon, ki bi nepoznavalcem prve pomoči pomagala pri oživljanju ljudi. V nalogi smo najprej predstavili osnove oživljanja in spoznali platformo Android ter vsa potrebna orodja za razvoj aplikacije, nato pa smo se lotili zajema referenčnih podatkov na Fakulteti za zdravstvene vede, te podatke obdelali in jih uporabili pri izdelavi aplikacije, ki bi rešila dano problematiko. Na koncu diplomskega dela smo program preizkusili v simulacijskem centru, rezultate komentirali ter podali ideje za nadaljnji razvoj.
Ključne besede: android, oživljanje, pospeškometer
Objavljeno v DKUM: 19.04.2013; Ogledov: 1781; Prenosov: 136
.pdf Celotno besedilo (2,65 MB)

Iskanje izvedeno v 0.15 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici