| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 8 / 8
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Zloraba dovoljenj za prebivanje v Republiki Sloveniji z namenom dela na črno v RS in državah EU : diplomsko delo visokošolskega študijskega programa Varnost in policijsko delo
Tom Gracar, 2023, diplomsko delo

Opis: Današnji čas je zaznamovan z množičnimi migracijami, ki so posledica zapletenih mednarodnih odnosov in konfliktov. Migracije pomenijo določena tveganja v povezavi z ekonomsko, varnostno, družbeno in kulturno situacijo tudi v državah Evropske unije, saj imajo velik vpliv na proces evropskega povezovanja, ki predvideva prost pretok blaga, storitev, kapitala in ljudi na prostoru Evropske unije in odpravo notranjih meja med članicami. Kljub dogovoru med članicami se to izvršuje le delno, saj določene države Evropske unije ponovno uvajajo nadzor na svojih mejah. S tem se pojavljajo dvomi o prihodnosti Evropske unije. Države članice Evropske unije morajo skupaj poiskati način, kako omejiti in obvladovati tokove priseljencev in prosilcev za azil. Državljani Evropske unije želijo, da je Unija solidarna z ljudmi, ki bežijo pred preganjanjem in vojno, a odločna proti tistim, ki nimajo pravice do vstopa ali prebivanja v Evropi. Republika Slovenija je kot članica Evropske unije zelo priljubljena kot izhodiščna točka za nadaljnjo migracijo tujcev v okviru Evropske unije, saj jim izdano dovoljenje za prebivanje v Republiki Sloveniji omogoča prosto gibanje in bivanje v vseh članicah Evropske unije. Organi pregona ugotavljajo, da obstajajo primeri, ko si tujci pridobijo dovoljenje za prebivanje v Republiki Sloveniji v nasprotju z zakonsko predpisanimi nameni. Ti tujci se v želji po večjem zaslužku zaposlujejo na črno in se nemalokrat po neuspelem poskusu zaposlitve pričnejo ukvarjati s kriminalnimi dejanji, kar vpliva na znižanje standarda varnosti. Drugi primer je ustanavljanje t. i. slamnatih podjetij, ki služijo predvsem za pridobivanje dovoljenj za prebivanje ali za »pranje denarja«. O različnih primerih zlorab nas vsakodnevno obveščajo sredstva javnega obveščanja. Prav tako se je treba zavedati, da migracije predstavljajo za državo tudi določeno finančno breme. To finančno breme je mišljeno v smislu celote vseh mehanizmov države (pristojnih organov), ki so odgovorni za nadzor in obravnavo migracij.
Ključne besede: migracije, dovoljenja za prebivanje, delo na črno, Evropska unija, diplomske naloge
Objavljeno v DKUM: 13.01.2023; Ogledov: 572; Prenosov: 70
.pdf Celotno besedilo (938,59 KB)

2.
Vloga športnega pedagoga v vrtcu
Olga Gracar, 2017, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu z naslovom Vloga športnega pedagoga v vrtcu smo želeli raziskati, ali organizirane gibalne/športne dejavnosti pod vodstvom športnega pedagoga vplivajo na gibalni razvoj otrok. V teoretičnem delu smo podrobneje razčlenili pomen gibalnih/športnih dejavnosti za otrokov razvoj in predstavili pomembne gibalne sposobnosti. Izpostavili smo vlogo športnega pedagoga in vse kompetence, ki so pomembne za vodenje in izvajanje. V empiričnem delu smo predstavili rezultate motoričnih testov. V raziskavo smo zajeli neslučajnostni vzorec iz konkretne populacije 40 otrok, 20 otrok iz vrtca Hrastnik, ki niso bili deležni organizirane vadbe s športnim pedagogom in 20 otrok iz vrtca Zagorje ob Savi, ki imajo organizirano gibalne/športne dejavnosti s športnim pedagogom. Otroci zajeti v raziskavo so bili stari od 5 do 7 let. Rezultate testov smo obdelali z deskriptivno statistiko, pri čemer smo se osredotočili na povprečne vrednosti in standardni odklon. Za ugotavljanje razlik med dvema skupinama otrok ter za vrednotenje hipoteze pa smo podatke analizirali še s T-testom za neodvisne vzorce. Rezultati obdelave podatkov so potrdili našo predpostavljeno hipotezo (p=0,001; p ˂ 0,05) , da bodo otroci, ki imajo gibalno/športno dejavnost v vrtcu dosegali boljše rezultate na testiranju motoričnih sposobnosti, kot otroci, ki omenjene vadbe s športnim pedagogom nimajo.
Ključne besede: predšolski otrok, gibalne/športne dejavnosti, gibalne sposobnosti, kompetence, športni pedagog v vrtcu
Objavljeno v DKUM: 19.07.2017; Ogledov: 1728; Prenosov: 226
.pdf Celotno besedilo (925,41 KB)

3.
ANALIZA POSLOVANJA ZA PRIPRAVO LETNEGA POROČILA MANJŠEGA PODJETJA
Petra Gracar, 2016, diplomsko delo/naloga

Opis: Vsaka gospodarska družba mora ob koncu obračunskega obdobja pripraviti letno poročilo za zunanje poročanje. Vsebine letnega poročila se razlikujejo in so zakonsko predpisane (ZGD-1), v kolikšnem obsegu mora posamezna gospodarska družba poročati. V diplomskem delu smo predstavili obveznosti za pripravo letnega poročila, hkrati pa poudarili pomen analize za sestavo letnega poročila družbe. Za zunanje poročanje morajo majhne družbe poročati z bilanco stanja in izkazom poslovnega izida ter pojasnili k izkazom. V diplomskem delu smo predstavili pomen poslovnega poročila tudi za majhne družbe. Naredili smo analizo poslovanja družbe X d.o.o. in sestavili poslovno poročilo omenjene družbe.
Ključne besede: letno poročilo, bilanca stanja, izkaz poslovnega izida, poslovno poročilo, analiza poslovanja
Objavljeno v DKUM: 13.05.2016; Ogledov: 2010; Prenosov: 260
.pdf Celotno besedilo (489,41 KB)

4.
5.
SODOBNI PRISTOPI K OBLIKOVANJU SPLETNIH STRANI
Manca Gracar, 2011, diplomsko delo

Opis: Vsako oblikovalsko delo temelji na poznavanju temeljnih elementov in principov oblikovanja. Sem sodi tudi spletno oblikovanje, ki poleg omenjenega znanja, zahteva tudi dobro poznavanje tehničnega ozadja (HTML, CSS, JavaScript). Splet se razvija z bliskovito hitrostjo in tako spletne strani postajajo vedno bolj napredne in kompleksne. Pri snovanju le teh se vedno pogosteje poslužujemo principa postopnega izboljševanja in odzivnega oblikovanja, kjer predstavitev prilagodimo zmogljivosti brskalnika in tipu naprave preko katere uporabnik dostopa do spleta. Pri tem veliko vlogo igra CSS in znotraj njega sklicevanje na tip naprave. Sklic omogoča izgradnjo spletne predstavitve, ki se lahko prilagaja številnim zaslonskim ločljivostim. Poleg omenjenih principov in pristopov, sta pomembna še posodobljena spletna standarda CSS3 in HTML5, ki ponujata dodatne funkcionalnosti, kot so dinamičnost, semantično poimenovanje elementov, bogati vizualni učinki, uporaba poljubne tipografije oziroma pisave itd... Kot primer smo izdelali spletno stran, ki temelji na likovni teoriji, na odzivnem oblikovanju, ter na posodobljenih lastnostih CSS3 in semantičnih oznakah HTML5.
Ključne besede: elementi in principi oblikovanja, spletno oblikovanje, odzivno spletno oblikovanje, postopno izboljševanje, značilnosti in omejitve spleta, CSS3, Media Query, HTML5, vključevanje pisav.
Objavljeno v DKUM: 23.12.2011; Ogledov: 8309; Prenosov: 418
.pdf Celotno besedilo (2,17 MB)

6.
SODELOVALNO UČENJE PRI PREDMETU DRUŽBA V 5. RAZREDU OSNOVNE ŠOLE
Katja Gracar, 2010, diplomsko delo

Opis: V diplomski nalogi Sodelovalno učenje pri predmetu družba v 5. razredu osnovne šole sem želela proučiti, načrtovati in izvesti metodo sodelovalnega učenja v praksi. Sodelovalno učenje daje učencem možnost vzpostavitve kontaktov, z uporabo sodelovalnih veščin pa vzdržujemo pozitivne odnose v skupini, prevzemamo odgovornost, sprejemamo drug drugega in čutimo, da smo pomemben član skupine. Aktivne oblike učenja — samostojno iskanje podatkov, razmišljanje, povezovanje znanj, izmenjavanje izkušenj in mnenj privedejo učence do znanja, ki bo trajnejše in uporabnejše. V teoretičnem delu je predstavljena metoda sodelovalnega učenja, prav tako pa tudi osnovna načela uspešnega sodelovalnega učenja ter strukture nalog, učiteljeva vloga pri sodelovalnem učenju ter prednosti in slabosti takšnega načina dela. V praktičnem delu je prikazan primer sodelovalne učne ure, ki sem jo izvedla z učenci 5. razreda Osnovne šole Janka Glazerja Ruše, predstavljena pa so tudi mnenja učencev o sodelovalnem učenju.
Ključne besede: sodelovalno učenje, družba, sodelovalne veščine
Objavljeno v DKUM: 22.10.2010; Ogledov: 4721; Prenosov: 687
.pdf Celotno besedilo (1,62 MB)

7.
8.
Iskanje izvedeno v 0.75 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici