1.
Vloga pedagoga pri vzgojno-izobraževalnem delu z nadarjenimi in talentiranimi učenci v osnovni šoli : magistrsko deloTjaša Kurež, 2024, magistrsko delo
Opis: Šolski prostor se nenehno spreminja, kar prinaša nove izzive in priložnosti za razvoj vzgojno-izobraževalnega dela. V zadnjih letih so bile te spremembe še posebej izrazite zaradi prilagoditev, ki so bile potrebne zaradi bolezni novega koronavirusa in pa kurikularne prenove, ki nas čaka.
Magistrsko delo obravnava vlogo pedagoga v šolski svetovalni službi pri delu z nadarjenimi učenci. V teoretičnem delu smo preučili opredelitve nadarjenosti in talentiranosti različnih avtorjev ter zakonsko podlago za delo z nadarjenimi in s talentiranimi učenci v Sloveniji. Poseben poudarek smo dali procesu odkrivanja, evidentiranja in identifikacije nadarjenih učencev. Raziskali smo naloge šolske svetovalne službe in izzive, s katerimi se srečujejo svetovalni delavci pri delu z nadarjenimi in s talentiranimi učenci. Preverili smo kompetence pedagogov in primerjali programe slovenskih fakultet ter njihove vplive na samooceno kompetentnosti. Posebej smo se osredotočili na pomembnost stalnega strokovnega razvoja in nadaljnjega izobraževanja šolskih svetovalnih delavcev.
Ključne besede: nadarjeni, talentirani, pedagog, svetovanje, kompetence.
Objavljeno v DKUM: 10.09.2024; Ogledov: 52; Prenosov: 13
Celotno besedilo (1,62 MB)