| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 1 / 1
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
ROKOPIS PRI UČENCIH 4. IN 5. RAZREDA
Tjaša Dežan, 2011, diplomsko delo

Opis: Pisava je že od nekdaj privlačila ljudi, saj je v njih gojila določene mistične občutke, v njej so videli globlji pomen. Z razvojem sodobne tehnologije je postal rokopis že prava redkost. Ravno zaradi teh sprememb smo se odločili, da raziščemo položaj oz. razvoj pisave pri naših osnovnošolcih, ki v poplavi sodobnih medijev (ne)razvijajo individualno pisavo. V raziskovalnem vzorcu je sodelovalo sedemdeset učencev 4. in 5. razreda iz dveh mariborskih osnovnih šol ter njihove razredne učiteljice. Zanimalo nas je, ali naše osnovnošolce še sploh zanima individualna oblikovanost rokopisa, ali koga posnamejo pri tej dejavnosti, ali so zadovoljni s svojo pisavo, kdo v družini ima po njihovem mnenju najlepšo pisavo in kako pišejo. Na vsa ta vprašanja smo skušali najti odgovore v empiričnem delu diplomskega dela. V teoretičnem delu diplomskega dela smo se osredotočili predvsem na razvoj grafomotorike, ki je pomembna že v predšolski dobi. Pregledali smo tudi potek opismenjevanja v prvi triadi osnovnošolskega izobraževanja in kaj veleva učni načrt na področju pisanja v 1. in 2. triadi. Pregledali smo, kakšne so estetske zahteve v pisavi in kakšne težave se lahko pojavijo pri učencih pri učenju pisanja. Za konec smo še na kratko preleteli nekaj osnov o grafologiji in o najpogostejših kriterijih, ki jih grafologi uporabljajo pri »branju« pisave.
Ključne besede: pisava, rokopis, grafomotorika, opismenjevanje, grafologija, učni načrt.
Objavljeno: 07.11.2011; Ogledov: 2160; Prenosov: 89
.pdf Celotno besedilo (709,03 KB)

Iskanje izvedeno v 0.03 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici