| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 1 / 1
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
ORGANIZACIJSKO VZDUŠJE V USPEŠNEM IN MANJ USPEŠNEM PODJETJU
Tjaša Šavs, 2010, diplomsko delo

Opis: Počutje ljudi v organizacijah je v veliki meri odvisno od organizacijskega vzdušja. Raziskave organizacijskega vzdušja so ključnega pomena za management organizacije, saj lahko z izsledki raziskave ugotavljajo, kako njihovi podrejeni dojemajo in doživljajo svojo organizacijo. Pri raziskavah organizacijskega vzdušja preučujemo temeljne dimenzije, ki sestavljajo vzdušje. V našem primeru smo k preučevanju vzdušja vključili naslednje dimenzije: kakovost dela, inovativnost z iniciativnostjo, motivacija z zavzetostjo, strokovno usposabljanje in učenje, medosebni odnosi, komuniciranje in informiranje ter nagrajevanje. S preučevanjem dimenzij vzdušja lahko raziščemo, katera dimenzija je v podjetju najbolj ugodna oziroma, po mnenju zaposlenih, primerno zadovoljena, in katera je tista, ki bi jo bilo potrebno nadgraditi oziroma izboljšati.
Ključne besede: Organizacijsko vzdušje, zadovoljstvo zaposlenih, motivacija, uspešnost podjetja, organizacijska kultura
Objavljeno: 05.05.2010; Ogledov: 1473; Prenosov: 136
.pdf Celotno besedilo (451,17 KB)

Iskanje izvedeno v 0.02 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici