SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 44
Na začetekNa prejšnjo stran12345Na naslednjo stranNa konec
1.
Neprofitne filmske organizacije v Mariboru
Dragana Jovišić, 2012, diplomsko delo

Opis: V diplomski nalogi proučujemo vlogo obstoječih filmskih organizacij pri skrbi za razvoj filmske umetnosti, ki delujejo v mestu Maribor. S pomočjo raziskave bomo preverili, na kakšen način prispevajo k dvigu kulture. Uvodna poglavja diplomskega dela so namenjena predstavitvi dveh oblik neprofitnih organizacij: društev in zavodov. Nadaljujemo s predstavitvijo vloge določenih neprofitnih filmskih organizacij v Mariboru in o tem, na kakšne načine s svojim delovanjem skrbijo za razvoj filmske kulture. Za tem sledijo informacije o oblikah financiranja zavodov in društev na primeru filmskih organizacij v Mariboru. V zadnjem delu diplomskega dela bomo podali primerjavo med Zavodom Kino Udarnik in komercialnimi kino centri in navedli razloge, zakaj se posamezniki odločijo za ogled filma v Kinu Udarnik ali določenem kino centru ter raziskali, kako Udarnik vpliva na razvoj filmske kulture.
Ključne besede: neprofitna organizacija, filmsko društvo, filmska kultura, projekti, javna sredstva za kulturo
Objavljeno: 27.11.2012; Ogledov: 4730; Prenosov: 91
.pdf Celotno besedilo (1,37 MB)

2.
PRIMERNOST SPLETIH SOCIALNIH OMREŽIJ ZA POVEČANJE PRODAJE. PRIKAZ NA PRIMERU STRANI FACEBOOK IN TERM OLIMIA.
Simon Potočnik, 2012, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu smo predstavili možnosti pospeševanja prodaje s pomočjo treh spletnih socialnih omrežij – Facebook, Twitter in LinkedIn. Na kratko smo predstavili trženje, opredelili spletna socialna omrežja ter predstavili prej omenjene tri primere. Empirični del diplomskega dela predstavlja analiza pospeševanja prodaje dveh turističnih podjetij, Term Olimia in Term Čatež na omrežju Facebook. Ugotovili smo, da število »všečkov« in objav podjetja ne vpliva na odzivnost uporabnikov in da se ti bolj odzivajo na objave o vsakdanjih temah kot na spletna orodja za pospeševanje prodaje.
Ključne besede: spletna socialna omrežja, trženje, pospeševanje prodaje, Facebook, Twitter, LinkedIn
Objavljeno: 21.11.2012; Ogledov: 4847; Prenosov: 295
.pdf Celotno besedilo (1,23 MB)

3.
PRIKRITO OGLAŠEVANJE IN NOVINARSTVO V ZDRAVSTVENIH REVIJAH
Ronja Knap, 2014, diplomsko delo

Opis: Prikrito oglaševanje zajema tista sporočila, ki so sicer oglaševalska, vendar so označena kot novinarski prispevek ali pa bralcu/gledalcu/poslušalcu niso razpoznavna kot oglasi. Prikrito oglaševanje je še posebej aktualno v zdravstvenem novinarstvu, ki zagotavlja novice o osebnem in javnem zdravju, saj je farmacevtska industrija pregovorno med »najmočnejšimi«. V prvem delu diplomske naloge sem definirala novinarstvo, prikrito oglaševanje in zdravstveno novinarstvo. V drugem delu sem analizirala novinarske prispevke in prikrito oglaševanje v dveh zelo branih slovenskih zdravstvenih revijah in ugotovila, da se primeri prikritega oglaševanja pojavljajo količinsko v obeh približno enako, so pa opazne razlike v »kakovosti prikrivanja«, sicer pa tudi v količini oglasov v obeh revijah.
Ključne besede: Novinarstvo, oglaševanje, prikrito oglaševanje, zdravstveno novinarstvo
Objavljeno: 06.11.2015; Ogledov: 547; Prenosov: 62
.pdf Celotno besedilo (2,11 MB)

4.
POSLOVNI BONTON IN ODNOS DO NJEGA V PODJETJU DELAVSKA HRANILNICA D.D.
Metka Arbeiter, 2014, diplomsko delo

Opis: Diplomska naloga predstavlja poslovni bonton, torej pravila obnašanja in življenja v poslovnem okolju. Zato smo najprej v teoretičnem delu opravili pregled literature ter opredelili osnovna pravila uporabe poslovnega bontona, torej kakšne oblike predpisuje sodobno poslovno komuniciranje z osebnim (pozdravljanje, naslavljanje, vikanje in tikanje ter komuniciranje med zaposlenimi in strankami) in telefonskim komuniciranjem ter videzom. V empiričnem delu diplomske naloge smo s pomočjo ankete ugotavljali, ali so zaposleni, ki so v neposrednem stiku s strankami, seznanjeni s pravili poslovnega bontona in ali le-ta pravila upoštevajo. Glede na rezultate smo prišli do zaključka, da je poznavanje poslovnega bontona v podjetju prisotno in pomembno za poslovno uspešnost.
Ključne besede: Bonton, poslovni bonton, verbalna komunikacija, neverbalna komunikacija, poslovno komuniciranje, bančništvo
Objavljeno: 19.02.2015; Ogledov: 1503; Prenosov: 611
.pdf Celotno besedilo (1,51 MB)

5.
6.
Holistic strategy of public action and visual digitalization in convergent environment
Mario Plenković, Tina Tomažič, Vlasta Kučiš, 2010, izvirni znanstveni članek

Opis: Basic operative terms of visual phenomenology are analyzed to develop a holistic strategy for public action within the new culture of communicating inthe global context. New arenas of visual communication are observed as a sociocultural process of adjusting visual technology. Creating a new strategy for public action will enhance daily life and understanding between all citizens, about questions concerning human development and society in general.A theoretical discussion is conducted through diachronic and synchronic analysis of visual communication content. The main goal is to establish a new communicative paradigm for a holistic strategy of public action. Observing visual digitalization, the authors develop a holistic strategy for public action, not only in the technical sense of the transmission and adjustment of analog signal into digital signal. The future of visual communication is a powerful source for creating images, the transmission of pictures via images, and the description or manipulation of reputation, dominance, subjection, and media exhaustion within the convergent environment. The authors identify technical and sociocultural questions regarding visual communication from the perspective of the usage of new information and communication technologies (ICT). The holistic public action strategy seeks to preserve cultural identity within the context of global communication.
Ključne besede: holistic strategy, visual communication, digitalization, public action, media
Objavljeno: 31.05.2012; Ogledov: 1023; Prenosov: 12
URL Povezava na celotno besedilo

7.
Prikriveno oglašivanje kao primjer neetičnog djelovanja medija
Tina Tomažič, Jelena Jurišić, Damir Boras, 2011, izvirni znanstveni članek

Opis: Oglašivanje je jedan od ključnih faktora za stimuliranje procesa razmjene te za normalno djelovanje tržišta i njegovih zakona. Oglašivači imaju na raspolaganju puno načina i mogućnosti kojima pokušavaju privući pažnju potencijalnih potrošača. Zbog sve veće konkurencije na tržištu često posežu za novim načinima oglašivanja koji nisu uvijek u skladu sa zakonom i etičnim djelovanjem. Jedan od tih načina jest i prikriveno oglašivanje. U ovom radu analiziramo prikriveno oglašivanje kao primjer neetičnog djelovanja medija jer prikrivene oglasne poruke predstavljaju jedan od najočiglednijih problema na medijskom tržištu. Uz pomoć spoznaja iz literature definiramo pojam prikrivenog oglašivanja. Cilj je našeg rada i povezivanje društvenih okolnosti koje su uzrok prikrivenog oglašivanja s promjenama medijskih diskurzivnih praksi.
Ključne besede: prikrito oglaševanje, etika, mediji
Objavljeno: 04.08.2017; Ogledov: 225; Prenosov: 38
.pdf Celotno besedilo (228,01 KB)
Gradivo ima več datotek! Več...

8.
9.
MEDIJSKA TEHNOLOGIJA KOT KOMUNIKACIJSKO ORODJE V PROMOCIJI ŠPORTA - PRIMER AKADEMSKI SABLJAŠKI KLUB MARIBOR
Melisa Žilić, 2015, magistrsko delo

Opis: Ko pomislimo na šport, ga ne moremo več enačiti samo z obliko rekreacije, temveč ga danes povezujemo s celotno industrijo ter marketinškimi komponentami za razvoj le-te. Seveda društva in klubi ta del večkrat zanemarijo prav zaradi lastne finančne zmožnosti, a se vedno bolj zavedajo, da so ti instrumenti esencialnega pomena za njihov obstoj. V magistrskem delu smo za ta namen predstavili in raziskali marketing na področju športa, ter katera promocijska orodja in medijske tehnologije je potrebno uporabiti, da bi dosegli ključne javnosti. Teoretičnemu delu sledi empirični del, ki je osredotočen na novonastali Akademski sabljaški klub Maribor. Vsebuje poglobljeno analizo stanja športnega kluba, na podlagi katere smo sestavili promocijski načrt, ki vsebuje ustrezne marketinške instrumente in predlagane tehnologije za namen večje prepoznavnosti in promocije Akademskega sabljaškega kluba Maribor. Na koncu smo posneli tudi kratek promocijski video, ki klubu služi kot predstavitveni oglas za dosego širše javnosti.
Ključne besede: marketing v športu, sabljaški klub, promocijska orodja, medijske tehnologije
Objavljeno: 27.05.2015; Ogledov: 795; Prenosov: 83
.pdf Celotno besedilo (3,09 MB)

10.
ODNOSI Z JAVNOSTMI IN OGLAŠEVANJE V E-ŠPORTIH
Luka Druks, 2014, diplomsko delo

Opis: Diplomsko delo govori o odnosih z javnostmi in oglaševanju v e-športih. Glavni named diplomske naloge je, da se predstavi uporaba odnosov z javnostmi in oglaševanja v e-športih. Najprej so v teoretičnem delu predstavljeni odnosi z javnostmi, oglaševanje in e-športi. V praktičnem pa je opisana uporaba odnosov z javnostmi in oglaševanja v ukrajinski e-šport organizaciji Natus Vincere. Ugotovili smo, da zastavljena teza ne drži, ker oglaševanje zaradi večjega finančnega vložka za e-šport organizacije predstavlja prevelik strošek in rizik.
Ključne besede: PR, oglaševanje, e-šport, ”gaming”
Objavljeno: 30.10.2015; Ogledov: 522; Prenosov: 60
.pdf Celotno besedilo (1,44 MB)

Iskanje izvedeno v 0.25 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici