| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 2 / 2
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
MALI FILM V VELIKEM SVETU (SODOBNA ART KINO MREŽA IN ART FILM)
Tina Strmčnik, 2011, diplomsko delo/naloga

Opis: Termin "mali film" se nanaša na film evropskih držav, ki se v globalnem in kapitalistično orientiranem svetu bojujejo s številnimi ovirami. Evropa ima premajhen trg za razvoj komercialne filmske industrije in tako se njena kinematografija razvija v smeri art filma in art kinematografov. Vedno večja penetracija tržno usmerjene ameriške kinematografije na naših tleh je povzročila zapiranje številnih domačih kinematografov in zmanjšala gledanost domačih filmov. To seveda pomeni veliko izgubo za evropsko kulturo. Domači kinematografi pa so se znašli in se preoblikovali v art kinematografe, ki predvajajo art filme. Art kinematografi še vedno ostajajo mali kinematografi, zato so se začeli medsebojno mrežiti, saj se tako lažje soočajo s številnimi izzivi sodobne kinematografije. Nastale so mreže kinematografov, ki so postale njihovi govorci, glasniki in pogajalci z državo za čim bolj ugodno okolje, v katerem se lahko nemoteno razvijajo in posredno izboljšujejo tudi položaj domačega filma.
Ključne besede: ameriška kinematografija, evropska kinematografija, slovenska kinematografija, art film, art kinematograf, Art kino mreža Slovenije, Zavod Udarnik
Objavljeno: 23.09.2011; Ogledov: 9844; Prenosov: 113
.pdf Celotno besedilo (1,41 MB)

2.
Oblike oglaševanja najpopularnejših slovenskih spletnih vplivnežev v kontekstu zakonodajne regulacije vplivnostnega marketinga
Tina Strmčnik, 2018, magistrsko delo

Opis: Magistrsko delo pokriva trenutno eno najpopularnejših oblik oglaševanja, oglaševanje v vsebinah spletnih vplivnežev (t.i. blogerjev, youtuberjev, vlogerjev) ali vplivnostni marketing. Stanje vplivnostnega marketinga v Sloveniji smo preučevali skozi analizo vsebin petih najpopularnejših slovenskih spletnih vplivnežev. Predvsem smo želeli preveriti, kako učinkovita je slovenska zakonodaja pri urejanju tega področja in v kolikšni meri so slovenski spletni vplivneži pri oglaševanju podjetij v svojih vsebinah transparenti. S tem namenom smo v teoretičnem delu pripravili pregled vseh obstoječih zakonodajnih regulativ in nato v empiričnem delu skladnost vsebin izbranih spletnih vplivnežev z zakonodajnimi določili tudi preverili v praksi. Z rezultati analize smo potrdili, da slovenska zakonodaja področja vplivnostnega marketinga ne regulira dovolj učinkovito, kar ima za posledico, da slovenski spletni vplivneži v svojih vsebinah niso povsem transparentni in se potrošniki (v našem primeru sledilci) srečujejo s primeri prikritega oglaševanja.
Ključne besede: spletni vplivnež, vplivnostni marketing, vplivnostni marketing v Sloveniji, zakonodajna ureditev vplivnostnega marketinga, transparentnost vplivnostnega marketinga, oglaševanje podjetij v vsebinah spletnih vplivnežev
Objavljeno: 21.06.2018; Ogledov: 646; Prenosov: 288
.pdf Celotno besedilo (2,20 MB)

Iskanje izvedeno v 0.04 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici