| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 3 / 3
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Psychosocial and moral factors of bystanders in peer bullying
Sonja Pečjak, Tina Pirc, Rene Markovič, Tanja Špes, Katja Košir, 2024, izvirni znanstveni članek

Opis: The aim of our study was to explore students’ bystander roles in peer bullying considering the interaction between their individual and contextual characteristics. We included social status goals (popularity, social preference and social insecurity), moral disengagement and peer support as key variables for differentiating bystander behaviour. Our sample comprised 5148 students from the 8th and 9th grades across 118 primary schools in Slovenia. Bystander roles (active and passive reinforcers, ignorants and defenders) were determined by peer nominations. Other characteristics were measured with self-report questionnaires. For each variable, we normalized students’ results with regard to their classroom to define classroom norms as the context of peer bullying resulting in “low”, “average” and “high” group. Students with similar individual and contextual characteristics were grouped into four clusters. The results showed that students from all clusters were present in all bystander roles, which indicates a highly complex interaction of various factors in bystander behaviour. Some educational implications are discussed.
Ključne besede: medvrstniško nasilje, opazovalci, vrstniška podpora, moralnost, osnovnošolci, bullying, bystanders, peer support, morality, elementary school students
Objavljeno v DKUM: 17.10.2024; Ogledov: 0; Prenosov: 2
URL Povezava na datoteko

2.
Priročnik za načrtovanje krepitve vključujoče razredne in šolske klime ter preprečevanja in odzivanja na medvrstniško nasilje v osnovni šoli
Katja Košir, Tanja Špes, Marina Horvat, Ana Kozina, Eva Kranjec, Sonja Pečjak, Igor Peras, Tina Pirc, Tina Pivec, Janja Usenik, Saša Zorjan, 2024, strokovna monografija

Opis: Priročnik za načrtovanje krepitve vključujoče razredne in šolske klime ter preprečevanja in odzivanja na medvrstniško nasilje v osnovni šoli poglobljeno predstavlja pojav medvrstniškega nasilja in njegove dejavnike. V priročniku so prav tako predstavljene ključne ugotovitve kvantitativne in kvalitativne raziskave, ki jo je raziskovalna skupina izvedla v okviru projekta Socialni kontekst kot dejavnik medvrstniškega nasilja: kako z oblikovanjem pozitivne vrstniške kulture prispevati k vključujoči šoli?. V priročniku so predstavljene z dokazi podprte smernice za preprečevanje in odzivanje na medvrstniško nasilje, namenjene učiteljem, svetovalnim delavcem in ostalim strokovnim delavcem ter učencem na osnovnih šolah. Predstavljeni so tudi primeri dobrih praks.
Ključne besede: priročnik, smernice, vključujoča šolska klima, medvrstniško nasilje, osnovna šola
Objavljeno v DKUM: 14.08.2024; Ogledov: 95; Prenosov: 24
.pdf Celotno besedilo (7,99 MB)
Gradivo ima več datotek! Več...

3.
Ocene in stališča zaposlenih na centrih za socialno delo do sodelovanja s policisti - študija primera : diplomsko delo univerzitetnega študija
Tina Pirc, 2012, diplomsko delo

Opis: V teoretičnem delu avtorica predstavi instituciji, katerih sodelovanje proučuje v empiričnem delu. Ti dve instituciji sta policija in centri za socialno delo. Avtorica predstavi notranjo organizacijo policije, in sicer generalno policijsko upravo, policijske uprave in policijske postaje. V nadaljevanju govori o temeljnih policijskih nalogah, pozornost pa posveti tudi novi filozofiji opravljanja policijskega dela — v skupnost usmerjeno policijsko delo. V drugem sklopu teoretičnega dela se avtorica posveti centrom za socialno delo. Predstavi metode in področja socialnega dela ter posamezne centre za socialno delo, ki so sodelovali v anketiranju. V zadnjem delu pa nameni pozornost sodelovanju med centri za socialno delo in policijo ter zakonski ureditvi za sodelovanje. Avtorica v empiričnem delu proučuje ocene in stališča zaposlenih na centrih za socialno delo Domžale, Jesenice, Kamnik, Kranj, Radovljica, Škofja Loka in Tržič do sodelovanja s policisti policijskih postaj Bled, Domžale, Jesenice, Kamnik, Kranj, Kranjska Gora, Radovljica, Škofja Loka in Tržič. Posebej se osredotoči na proučevanje kakovosti službenih odnosov, službenega komuniciranja, načina reševanja službenih problemov, poznavanja pooblastil tako centrov za socialno delo kot policije, možnosti izboljšanja sodelovanja in ocen interpersonalnih kompetenc policistov. Na podlagi rezultatov avtorica ugotovi, da je sodelovanje med centri za socialno delo Domžale, Jesenice, Kamnik, Kranj, Radovljica, Škofja Loka in Tržič ter policisti policijskih postaj Bled, Domžale, Jesenice, Kamnik, Kranj, Kranjska Gora, Radovljica, Škofja Loka in Tržič dobro, vendar pa so izboljšave še možne in ne nazadnje tudi potrebne.
Ključne besede: policija, policijsko delo, centri za socialno delo, sodelovanje, stališča, zadovoljstvo, študije primerov, analize, vprašalniki, diplomske naloge
Objavljeno v DKUM: 21.06.2012; Ogledov: 2189; Prenosov: 172
.pdf Celotno besedilo (738,68 KB)

Iskanje izvedeno v 0.07 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici