| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 2 / 2
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
PRIKAZ MARKETINŠKIH AKTIVNOSTI DVEH SLOVENSKIH PODJETIJ OB VSTOPU NA TUJ TRG
Tina Kovač, 2015, magistrsko delo

Opis: Temeljna značilnost sodobnega poslovnega okolja je globalizacija, katere temeljna značilnost je oblikovanje svetovnega trga. Zato morajo podjetja pri načrtovanju svoje razvojne usmeritve načrtovati vstope na nove trge in hkrati upoštevati vse večjo konkurenco na njihovih tradicionalnih trgih zaradi vstopanja novih podjetij. Slovenski trg je za domača velika podjetja premajhno tržišče, zato so vsa večja uspešna slovenska podjetja že dalj časa prisotna na različnih tujih trgih. Ključni del uspeha na tujem trgu je načrtovanje marketinških aktivnosti ob vstopu na tuj trg. V nalogi smo najprej predstavili pojme v povezavi z mednarodnim marketingom. Dotaknili smo se marketinškega spleta in strategij vstopa na tuj trg. V nadaljevanju smo predstavili kulturo in njene dimenzije. Namen raziskave je predstavitev marketinških aktivnosti dveh slovenskih podjetji ob vstopu na tuj trg. Spoznali smo, da je izrednega pomena temeljita priprava in raziskava trga in njegove kulture pred vstopom na trg.
Ključne besede: Mednarodni marketing, kultura, medkulturne razlike.
Objavljeno: 02.03.2016; Ogledov: 1063; Prenosov: 143
.pdf Celotno besedilo (974,97 KB)

2.
TRGOVINSKA MENJAVA MED SLOVENIJO IN DRŽAVAMI SKUPINE BRICS
Tina Kovač, 2013, diplomsko delo

Opis: Diplomski seminar predstavlja mednarodno trgovino in njene značilnosti. V nadaljevanju so predstavljene države BRICS (Brazilija, Rusija, Indija, Kitajska (angl. China), Južnoafriška republika), ki imajo velik vpliv v mednarodni trgovini. Pri tem je podrobneje predstavljen trgovinski odnos med omenjenim državami in med Slovenijo. Predstavljeno je koliko Slovenija izvaža in uvaža ter kakšne akcije izvaja za krepitev trgovine med državami BRICS.
Ključne besede: BRICS, trgovinska menjava, Slovenija, izvoz, uvoz.
Objavljeno: 29.10.2013; Ogledov: 1025; Prenosov: 118
.pdf Celotno besedilo (769,02 KB)

Iskanje izvedeno v 0.02 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici