| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 1 / 1
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
VPLIV OGLAŠEVANJA NARAVNE KOZMETIKE NA NAKUPNE ODLOČITVE POTROŠNIKOV OSREDNJE SLOVENSKE REGIJE
Tina Hribar, 2015, diplomsko delo/naloga

Opis: V diplomskem delu smo predstavili dejavnike, ki vplivajo na nakupne odločitve potrošnikov pri nakupu izdelkov iz naravne kozmetike. Vsi izdelki, ki imajo oznako »naravno« danes veljajo za boljše, saj so človeku in okolju prijazni. Skozi leta se je vse bolj krepila ozaveščenost o zdravemu načinu življenja in o izdelkih, ki so dobri za okolje, prav tako pa za človekovo zdravje. Isto velja pri naravni kozmetiki, saj zagotavlja boljše učinke kot ostali konvencionalni kozmetični izdelki, saj so pridelani iz naravnih sestavin, večina pa jih vsebuje tudi sestavine, ki so naravno pridelane, brez pesticidov in ostalih kemikalij. V diplomskem delu nas je predvsem zanimalo, kako dobro potrošniki poznajo dejstva o naravni kozmetiki, ali se naravne kozmetike poslužujejo in kaj vpliva na njihovo nakupno odločitev. Prav tako pa nas je zanimalo, ali je ponudba naravne kozmetike na slovenskem trgu zadostna. V teoretičnem delu smo opredelili pojme oglaševanje, potrošnik in naravna kozmetika, ti pa so bili nek temelj za raziskavo, ki smo jo izvedli v empiričnem delu. Ugotovili smo, da potrošniki poznajo naravno kozmetiko in da je količina naravne kozmetike na slovenskem trgu zadostna. Prav tako smo ugotovili, da ženske pri nakupu bolj upoštevajo nasvet prodajalke in da na nakupno odločitev predvsem vplivajo sestavine samega izdelka bolj kot samo oglaševanje. Težava se pojavi pri ceni in nezaupanju v same sestavine izdelka, zato bi morali proizvajalci nekako pridobiti zaupanje kupcev in poenotiti cene izdelkov.
Ključne besede: oglaševanje, potrošnik, nakupno odločanje, nakupno vedenje, naravna kozmetika
Objavljeno: 27.03.2015; Ogledov: 980; Prenosov: 204
.pdf Celotno besedilo (1,25 MB)

Iskanje izvedeno v 0.04 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici