| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 4 / 4
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
2.
PRIMERJAVA HOTELSKE IN GOSTINSKE PONUDBE DVOJE BIOTERM
Tina Horvat, 2012, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu smo primerjali dva termalna kompleksa, saj smo želeli ugotoviti, ali je v ponudbi velika razlika. Primerjava je potekala med avstrijskim Bio-Thermen-Hotel-om Wilfinger in slovenskim hotelom Bioterme Mala Nedelja. S pomočjo analize, ki smo jo izvedli, smo podali izboljšave in priporočila za slovenske terme. V uvodnem delu smo opredelili problem, namen in cilje raziskave ter podali hipoteze, ki smo jih skozi raziskavo skušali preveriti. Izpostavili smo tudi predpostavke, omejitve ter metode raziskovanja, ki smo jih uporabili pri raziskavi. V drugem poglavju smo predstavili pojem ekoturizma ter definirali razvoj in značilnosti le-tega. Opredelili smo tudi značilnosti termalnih voda in termalnega turizma. V tretjem delu smo predstavili Bioterme Mala Nedelja. Njihova posebnost je, da so zgrajene po standardih ekološke gradnje in tudi sicer s svojo ponudbo sledijo zahtevam trajnostnega turizma. Delovanje hotela ne obremenjuje prekomerno okolja. Predstavili smo tudi Bio-Thermen-Hotel Wilfinger v Bad Waltersdorfu, ki so mnogo bolj kot slovenski ponudnik povezane s svojim okoljem. V četrtem poglavju smo predstavili s pomočjo anket zbrana mnenja 60 naključno izbranih gostov, po 30 za posamezne terme. Na podlagi analize anket in primerjalne analize ponudbe smo obe hipotezi ovrgli. V sklepnem delu smo podali nekaj priporočil in nasvetov za izboljšavo ponudbe slovenskega primerjanega podjetja.
Ključne besede: ekoturizem, termalni turizem, Bioterme Mala Nedelja, Bio-Thermen-Hotel Wilfinger, ekološka ponudba, ekološka pridelava.
Objavljeno: 27.11.2012; Ogledov: 1228; Prenosov: 154
.pdf Celotno besedilo (1016,73 KB)

3.
Motivacija in zadovoljstvo zaposlenih v podjetju x
Tina Horvat, 2015, magistrsko delo

Opis: V magistrski nalogi smo predstavili dva ključna pojma, ki sta zelo pomembna za dobro delo zaposlenih v turističnem sektorju. V teoretičnem delu magistrske naloge smo predstavili pojma motivacija in zadovoljstvo. V sklopu motivacije smo opredelili zakonitosti motivacije, temeljni motivacijski proces, teorije motivacije ter motivacijske dejavnike. V sklopu zadovoljstva pa smo opredelili oblike zadovoljstva, pravila zadovoljstva, dejavnike in posledice zadovoljstva ter nezadovoljstvo pri delu. Empirični del magistrske naloge smo razdelili na tri dele. V prvem smo predstavili turizem in njegove značilnosti ter v sklopu tega opredelili pojma turist in obiskovalec. Potem smo opredelili termalni turizem, njegove glavne značilnosti in povzeli značilnosti različnih termalnih voda. V drugem delu smo predstavili podjetje x, njegovo zgodovino, glavne značilnosti, med katere spada njihova osnovna in dodatna ponudba. V tretjem delu smo s pomočjo anketnega vprašalnika opravili raziskavo o motiviranosti in zadovoljstvu zaposlenih pri delu. Pri tem smo izpostavili ključne dejavnike, ki vplivajo na zadovoljstvo in na motiviranost zaposlenih. Na podlagi vrnjenih in izpolnjenih anketnih vprašalnikov smo naredili analizo podatkov, katero smo tudi grafično prikazali v programu Microsoft Office Excel. V zadnjem delu magistrske naloge pa smo povzeli pridobljene rezultate in zapisali naše ugotovitve. Z rezultati raziskave lahko podjetje izboljša svoj odnos z zaposlenimi in kakovost dela, zviša zadovoljstvo ter tako zviša splošno uspešnost podjetja.
Ključne besede: motivacija, motivacijski dejavniki, zadovoljstvo, ključni dejavniki zadovoljstva, termalni kompleks, turizem, anketni vprašalnik, zadovoljstvo in motiviranje zaposlenih.
Objavljeno: 07.01.2016; Ogledov: 1759; Prenosov: 658
.pdf Celotno besedilo (1,55 MB)

4.
Razvoj mobilne aplikacije x
Tina Horvat, 2017, diplomsko delo

Opis: Če želijo podjetja v današnjem nepredvidljivem in dinamičnem okolju rasti, konkurirati in uspevati, se morajo nenehno prilagajati kupčevim potrebam in željam, ki so iz dneva v dan zahtevnejše. Zaradi vse krajše življenjske dobe izdelkov, ki jih podjetje ponuja na trgu, je zelo pomembno, da se podjetje konstantno ukvarja z razvojem novih izdelkov ali vsaj z izboljšavo obstoječih. William H. Davidov pravi: »Med tem ko v laboratorijih razvijajo nove naprave, v oddelku za trženje nastajajo novi izdelki.« Če podjetje ne posveča posebne pozornosti razvoju novega izdelka, bo v kratkem časovnem obdobju izgubilo tržni delež, zmanjšala se mu bo prodaja in posledično tudi dobiček, kajti konkurenca je vedno za petami. Pri takih projektih pa mora podjetje ravnati zelo preudarno, saj predstavljajo novi izdelki največjo negotovost in visoke stroške. V diplomskem projektu smo povzeli spoznanja in sklepe posameznih avtorjev na temo razvoja novega izdelka. Opredelili smo pojem in pomen novih izdelkov, pomembnosti in zavorne dejavnike pri razvoju novega izdelka ter proces razvoja novega izdelka, vsako fazo procesa pa smo tudi natančno opisali. Ker se nam je nedavno porodila ideja za razvoj mobilne aplikacije, smo želeli v okviru diplomskega projekta ugotoviti, ali ima aplikacija potencial. Z mobilno aplikacijo X bi bilo moč primerjati cene in prehransko-fiziološke značilnosti živil vseh prodajaln v Sloveniji na enem mestu. Aplikacija bi vsebovala tudi mnogo drugih uporabnih funkcij. Analiza raziskave kaže, da ima mobilna aplikacija velik potencial, saj bi si jo 89 % vprašanih verjetno ali zagotovo preneslo na svojo mobilno napravo.
Ključne besede: razvoj izdelka, mobilne aplikacije, zamisli, inovativnost
Objavljeno: 08.12.2017; Ogledov: 487; Prenosov: 107
.pdf Celotno besedilo (1,01 MB)

Iskanje izvedeno v 0.08 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici