2.
Primerjava pedagoških teoretičnih tokov na Slovenskem in Hrvaškem v času med obema vojnamaTina Dornik, 2019, magistrsko delo
Opis: Šolstvo na Slovenskem in na Hrvaškem je bilo skozi zgodovino podvrženo različno intenzivnim obdobjem, saj se je šolski sistem moral vseskozi prilagajati splošnemu napredku človeštva. Slovenska pedagoška teorija se je do prve svetovne vojne razvijala dokaj togo in enovito, po njej pa se je pojavila pluralizacija različnih smeri s primarnim namenom poboljšati kakovost življenja s pomočjo izboljšane vzgoje. Tako so se razvile pedagoške smeri, ki so s svojimi teoretskimi podlagami in metodami skušale doprinesti namenu izboljšave kakovostne vzgoje in posledično kakovostnega življenja. Glede na to, da je v tem času Slovenija delila isto državno skupnost s Hrvati, se v delu poleg analize pedagoških idej na Slovenskem, osredotočimo tudi na raziskavo in analizo pedagoških teorij na Hrvaškem ozemlju in skušamo primerjati pedagoške teorije med obema vojnama na teh dveh ozemljih.
Ključne besede: reformska pedagogika, kulturna/duhoslovna pedagogika, delovna šola, socialno-kritična pedagogika, reformsko pedagoško gibanje
Objavljeno v DKUM: 02.08.2019; Ogledov: 1283; Prenosov: 145
Celotno besedilo (679,99 KB)