| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 1 / 1
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Primerjava skladnosti med podobo blagovne znamke coca-cola v oglasih in pri porabnikih v sloveniji in španiji
Timotej Zubkov, 2020, magistrsko delo

Opis: V raziskavi smo preverjali, ali je javna podoba blagovne znamke Coca-Cola skladna s podobo, ki jo imajo o tej znamki potencialni in dejanski porabniki njenih izdelkov, ter ugotavljali tudi mero, do katere sta podobi skladni. Raziskava služi kot študij primera. V prvem delu raziskave smo opisali nekaj večjih marketinških kampanj Coca-Cole in predstavitev blagovne znamke na dveh različnih trgih, natančneje v Sloveniji in Španiji. Pri tem smo se osredotočili na uradne spletne strani Coca-Cole in njihova uradna družbena omrežja. Namen tega je bil seznaniti se z aktualno javno podobo blagovne znamke in z morebitnimi razlikami med njeno predstavitvijo glede na različne nacionalne trge. V drugem delu raziskave smo opisali potek anketne raziskave, ki smo jo izvedli na dveh različnih vzorcih anketirancev, Slovencev in Špancev. Njihove odgovore smo med seboj primerjali, prav tako pa smo delili anketirance glede na to, ali so športno aktivni ali ne. Odgovore smo analizirali na način odprtega kodiranja kvalitativnih podatkov. Rezultate smo nato predstavili in dodali svoje ugotovitve. Rezultati raziskave so pokazali, da je podjetju The Coca-Cola Company s svojimi marketinškimi aktivnostmi, tako kampanjo kot spletnim marketingom, vsaj delno uspelo vplivati na podobo, ki jo imajo o blagovni znamki Coca-Cola njeni potencialni in dejanski porabniki, ne glede na državo, v kateri bivajo. Največ anketirancev je sicer Coca-Cola asociirala na pijačo samo, nekoliko pa tudi s pojmi in idejami, ki so sestavni del znamkine javne podobe. Prav tako velika večina anketirancev ni razmišljala o podobi Coca-Cole, ki bi imela negativno konotacijo ali bi bila popolnoma neskladna z njeno javno podobo.
Ključne besede: podoba blagovne znamke, marketing, asociacije, Coca-Cola
Objavljeno v DKUM: 09.11.2020; Ogledov: 716; Prenosov: 95
.pdf Celotno besedilo (2,63 MB)

Iskanje izvedeno v 1.8 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici