| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 2 / 2
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
VLOGA VODITELJSTVA V DELU MANAGERJEV
Tim Lubaj, 2014, magistrsko delo

Opis: Preučevanje vodenja oziroma voditeljstva je od nekdaj zelo aktualna tema, saj je od uspešnega vodstva odvisen uspeh celotne organizacije. Hkrati voditeljstvo predstavlja tudi zelo kompleksno področje, ki še ni v celoti raziskano, in prav to ga dela še bolj zanimivega. Pomembnosti vloge voditeljstva v delu managerjev se zaveda vedno več podjetij. Za podjetja je primarnega pomena zmožnost prilagajanja razmeram na trgu in potencialnim odjemalcem, ključ do tega pa sta zagotovo učinkovito vodstvo in dobra komunikacija na vseh ravneh. Eden izmed pomembnih faktorjev, ki vplivajo na učinkovitost vodenja, so gotovo lastnosti oziroma vrednote vodij, ki jih zaposleni prepoznavajo v obnašanju svojih nadrejenih. Zanimalo nas je, kakšen pogled imajo na to ameriški in evropski managerji oziroma katere vrednote povezujejo z učinkovitimi voditelji in člani tima ter ali prihaja do razlik med posameznimi evropskimi državami in Združenimi državami Amerike. V magistrskem delu so predstavljeni rezultati študije, ki raziskuje in primerja dojemanje vrednot ameriških in evropskih managerjev, ki jih povezujemo z učinkovitimi voditelji in člani timov v organizacijah. Predstavljeni rezultati raziskave se dotikajo treh dimenzij, in sicer: primerjave dojemanja vrednot, povezanih z dominantnostjo in podrejenostjo, primerjave dojemanja vrednot, ki temeljijo na prijaznosti, s tistimi, ki temeljijo na neprijaznem obnašanju, ter primerjave vrednot, ki temeljijo na sprejemanju oziroma nesprejemanju formalnih avtoritet. Rezultati raziskave kažejo, da prihaja do določenih razlik v vseh treh dimenzijah, predvsem med ZDA in Evropsko unijo. Ameriški managerji v nasprotju z evropskimi npr. cenijo dominantnost v obnašanju članov tima bolj kot v obnašanju voditeljev, kar kaže na manj hierarhične delovne modele v ZDA.
Ključne besede: Ključne besede: vodenje, voditeljstvo, management, vrednote voditeljev, timsko delo.
Objavljeno: 29.07.2014; Ogledov: 863; Prenosov: 141
.pdf Celotno besedilo (1,43 MB)

2.
PREMAGOVANJE STRESA V ORGANIZACIJAH
Tim Lubaj, 2010, delo diplomskega seminarja/zaključno seminarsko delo/naloga

Opis: Stres je pojav, ki se mu v današnji družbi lahko le s težavo izognemo, saj nas spremlja na cesti, v službi, doma in celo na počitnicah. Izvira še iz časov nabiralništva, prvič pa je bila beseda stres uporabljena v 17. stoletju, in sicer v angleščini — kot opis nadloge, pritiska, težave. Ločimo več vrst stresa, med katerimi velja izpostaviti delitev stresa na pozitivni in negativni stres. Pozitivni stres je lahko za človeka celo koristen, medtem ko ima negativni stres dolgoročno zelo slab vpliv na naše zdravje. Žal v današnji družbi prevladuje negativni stres. Stres lahko vpliva na vsakega posameznika drugače, večinoma pa se odraža v telesnih, čustvenih in vedenjskih simptomih. Posledic stresa pa ne občuti samo posameznik, temveč tudi organizacija, v kateri dela. Stres na delovnem mestu je postal najpogostejši stres v današnji družbi, zato je zelo pomembno, da znajo organizacije uporabiti pravilne strategije oz. metode za premagovanje stresa.
Ključne besede: stres, stresorji, stres na delovnem mestu, stres v organizacijah, premagovanje stresa, motivacija, zadovoljstvo
Objavljeno: 27.01.2011; Ogledov: 2265; Prenosov: 287
.pdf Celotno besedilo (514,30 KB)

Iskanje izvedeno v 0.06 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici