SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 1 / 1
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Načrtovanje prodaje aperola na slovenskem trgu
Tilen Terihaj, 2017, diplomsko delo

Opis: V diplomskem projektu smo proučili načrtovanje prodaje na primeru izdelka Aperol, ki je potekalo na slovenskem trgu. Diplomski projekt sestavljata teoretičen in empiričen del. Pri pisanju teoretičnega dela smo uporabili literaturo različnih domačih in tujih avtorjev. Vse močnejša konkurenca in intenzivnejša globalizacija sili podjetja v vse bolj natančno načrtovanje aktivnosti. Načrtovanje je zelo pomembno, saj podjetju omogoča približen pogled v prihodnje poslovanje. Z načrtovanjem si podjetje postavlja vodila, ki jih potem poskuša udejanjati. S preučitvijo procesa načrtovanja na primeru Aperola, ki so ga izvajali v podjetju Mabat INT , smo dobili primer kako poteka načrtovanje v praksi. Literatura s področja prodaje nam je pomagala pri analizi načrtovanja prodaje. Proces načrtovanja prodaje smo razčlenili in opisali v teoretičnem del, kar nam je bila velika opora pri opisovanju in predstavitvi načrtovanja prodaje na primeru Aperola. Na koncu smo predstavili še rezultate načrtovanja in jih povezali s stanjem na slovenskem trgu.
Ključne besede: prodaja, management prodaje, načrtovanje prodaje, proces načrtovanja prodaje
Objavljeno: 22.12.2017; Ogledov: 147; Prenosov: 43
.pdf Celotno besedilo (1,62 MB)

Iskanje izvedeno v 0.01 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici