| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 5 / 5
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Razvoj programske rešitve za podporo poslovnim procesom na področju upravljanja z nepremičninami : magistrsko delo
Teo Prica, 2019, magistrsko delo

Opis: Znotraj magistrskega dela smo v uvodnem delu predstavili problemsko področje, cilje, raziskovalna vprašanja, hipoteze, uporabljene raziskovalne metode in področje poslovnih procesov. V nadaljevanju smo, na podlagi analize poslovnih procesov podjetja iz nabora, izbrali najbolj ustrezen proces, ki smo ga s pomočjo modeliranja (AS-IS in TO-BE) ter simuliranja uspešno optimizirali. Podporo poslovnemu procesu smo zagotovili s pomočjo implementirane programske rešitve. Na podlagi programske rešitve smo izvedli anketo sprejetosti rešitve med zaposlenimi. Znotraj zaključnega dela smo strnili rezultate in ugotovitve.
Ključne besede: poslovni proces, podpora, programska rešitev, asp.net
Objavljeno v DKUM: 08.11.2019; Ogledov: 1194; Prenosov: 141
.pdf Celotno besedilo (3,74 MB)

2.
VSEPRISOTNE INFORMACIJSKE REŠITVE ZA VZPODBUJANJE ZDRAVEGA PREHRANJEVANJA
Teo Prica, 2016, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu smo preučili področje zdravega prehranjevanja v povezavi z sodobnimi, trenutno obstoječimi vseprisotnimi informacijskimi rešitvami. Skozi uvod smo podrobneje predstavili naš problem, zaradi katerega smo izbrali tematsko usmeritev. Vključili smo cilje, ugotovitve, pristop dela in uporabljene tehnologije v posameznih fazah celotnega postopka. V praktičnem delu pa smo se podrobneje usmerili v predstavitev celotnega postopka izdelave naše rešitve. Postopek zajema zasnovo rešitve, načrtovanje rešitve, načrtovanje podatkovne baze, izdelavo uporabniškega vmesnika, izdelavo podatkovne baze in implementacijo rešitve.
Ključne besede: vzpodbujanje zdravega prehranjevanja, pomoč pri prehranjevanju, univerzalna windows aplikacija, sqlite
Objavljeno v DKUM: 09.09.2016; Ogledov: 1062; Prenosov: 135
.pdf Celotno besedilo (3,44 MB)

3.
MARKETINŠKO KOMUNICIRANJE V PRIMERU PRODAJE
Gaja Prica, 2016, magistrsko delo

Opis: V današnjem času, času materializma, kjer nas družba spodbuja v potrošnjo kakršne še ni bilo, se je začel pojavljati nov trend in sicer trgovine z oblačili iz druge roke, s katerim bi razbremenili masovno proizvodnjo. Že v preteklosti je bilo kupovanje oblačil iz druge roke nekaj vsakdanjega, pravzaprav zelo zaželeno, saj so bila oblačila narejena iz kvalitetnih materialov. Kasneje so rabo oblačil iz druge roke začeli povezovati z dobrodelnostjo, tako so šele po letu 1880 tovrstna oblačila dobila negativen prizvok. Oblačila iz druge roke so spet postala aktualna v petdesetih in šestdesetih letih, kot glavni označevalec, s katerim so mladi izražali svoj življenjski stil in tako nasprotovali množičnemu okusu. Razlog za takšno oblačenje ni bila revščina, temveč nasprotovanje običajnemu. V Sloveniji smo glede tovrstnih oblačil in trgovin še vedno daleč za svetovnimi in evropskimi trendi. Še vedno smo polni predsodkov in trgovine z oblačili iz druge roke povezujemo z revščino in se jim bomo, dokler bo le mogoče, izogibali. Tukaj je potrebno narediti korak naprej. S pomočjo marketinškega komuniciranja je potrebno o tem govoriti, seznaniti javnost o oblačilih iz druge roke, kakšna je njihova zgodovina, kaj pomenijo (second hand, vintage), kaj nudijo posamezniku, kako se lahko skozi tovrstna unikatna oblačila izražajo, kako z nakupom pomagajo zmanjšati masovno potrošnjo in posledično poskrbijo za okolje. Potrebno je izoblikovati prijaznejši izgled tovrstnih trgovin in drugih dejavnosti, ki bi bile prilagojene različnim vrstam oblačil iz druge roke. Mogoče tako le uspemo dohiteti svetovne in evropske trende.
Ključne besede: marketinško komuniciranje, marketing, ustvarjalnost v marketingu, oblačila iz druge roke, second hand, vintage.
Objavljeno v DKUM: 09.03.2016; Ogledov: 1386; Prenosov: 219
.pdf Celotno besedilo (1,81 MB)

4.
Merilna proga s frekvenčno reguliranim elektromotorjem za črpalne sisteme
Borut Prica, 2013, diplomsko delo

Opis: V nalogi je raziskana možnost uporabe črpalnega sistema, ki mu je na pogonski strani dodan frekvenčni pretvornik. Izgrajeno je preizkuševališče z možnostjo simulacije vklopa in izklopa različnih uporabnikov. Izmerjene so bile karakteristične vrednosti sistema pri različnih vrednostih vrtilne hitrosti pogonskega stroja in pri spreminjanju velikosti potrošnika. Meritve so bile opravljene z uporabo klasičnih merilnikov tlaka in z zveznim merilnikom tlaka za potrebe dinamičnih odzivov. Merjenje pretoka je bilo izvedeno z ultrazvočnim merilnikom pretoka. Poleg statičnih karakteristik sistema so bile izvedene meritve z simulacijo spremembe vodilne veličine in vklopa oziroma izklopa potrošnikov, kot motilne veličine. Preizkušen je bil tudi sistem točkovnega nastavljanja želene veličine in s tem možnost daljinskega diskretnega krmiljenja. Naloga je pokazala, da sodobni pristopi uporabe frekvenčno reguliranih pogonov omogočajo tudi delno obnovljenim obstoječim črpalnim sistemom dogradnjo in s tem izboljšanje učinkovitosti sistema in energetskih prihrankov.
Ključne besede: črpalka, asinhronski elektromotor, frekvenčni pretvornik, frekvenčno krmiljen asinhronski elektromotor, meritev karakteristik, ultrazvočni merilnik pretoka, črpalni sistem, regulacija tlaka, hitrosti, pretoka in vrtilna frekvenca.
Objavljeno v DKUM: 24.05.2013; Ogledov: 2105; Prenosov: 240
.pdf Celotno besedilo (3,85 MB)

5.
OBLIKE SPONZORIRANJA V ŠPORTU
Gaja Prica, 2012, diplomsko delo

Opis: Sponzorstvo je zelo priljubljena oblika komuniciranja vendar relativno mlada disciplina v športu. Za podjetje ni pomembno izključno dejstvo, da nameni določena sredstva za sponzoriranje, temveč tudi to, kaj dobi v zameno. Na trgu je vedno več podjetji, ki se klub globalni situaciji zavedajo pravega pomena sponzoriranja in imajo posebne oddelke, ki se s sponzoriranjem ukvarjajo tudi profesionalno. Ti imajo izdelano sponzorsko strategijo, ki je dobro zasnovana na podlagi vizije, poslanstva in ciljev podjetja. Ko govorimo o sponzoriranju podjetij je področje športa na prvem mestu. Je najbolj zanimivo po pojavnosti, stalnem naraščanju, je zelo mikavno in zanj se potroši največ denarja. Podjetja tako sponzorirajo športnike, klube ali športna društva, kateremu so potrošniki naklonjeni in predstavljajo podjetju ciljno skupino.
Ključne besede: Sponzorstvo, sponzoriranje v športu, cilji sponzorstva, razvoj sponzorstva, šport, pojavne oblike sponzoriranja, področja sponzoriranja.
Objavljeno v DKUM: 14.12.2012; Ogledov: 2414; Prenosov: 218
.pdf Celotno besedilo (839,03 KB)

Iskanje izvedeno v 0.12 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici