| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 2 / 2
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Informacijske strategije uvajanja družabnih omrežij
Teja Pondelak, 2020, magistrsko delo

Opis: Dandanes je izredno pomembna vloga družabnih omrežij, saj so pomembna predvsem z komunikacijskega vidika za posameznike kot tudi podjetja. Hiter tempo življenja omogoča vse bolj pogosto uporabo družabnih omrežij, predvsem Facebooka. Družabna omrežja so spletna mesta, kjer si lahko uporabniki ustvarijo svoj lasten profil, preko katerega si ustvarijo spletno identiteto. Prav tako se lahko med sabo povezujejo, ohranjajo stike s prijatelji in poslovnimi partnerji. Uporabniki med sabo izmenjujejo sporočila, nasvete, mnenja, izkušnje ipd. Družabna omrežja veljajo za najbolj popularno spletno aktivnost, saj privabljajo vedno več ljudi. Zanimivost le teh je ponudba različnih storitev, objava videoposnetkov, fotografij, komunikacija, pisanje objav in sporočil ter mnenja. Popularnost družabnih omrežij narašča ne le med mlajšo populacijo temveč tudi med starejšo, česar se zavedajo tudi podjetja. Podjetja preko družabnih omrežij oglašujejo brezplačno in dosežejo tako mlajšo kot starejšo populacijo. Kot smo že prej omenili, da je med najbolj priljubljenimi družabnimi omrežji Facebook, se tudi zadnje čase po lestvici priljubljenosti gibljejo tudi družabno omrežje Instagram, Twitter in LinkedIn. Dandanes je izredno pomembna vloga sodobne informacijske tehnologije, sploh za podjetja, ki želijo ohraniti konkurenčni položaj na trgu. Konkurenca je eden izmed pomembnih dejavnikov na trgu, ki mu podjetja morajo biti kos, če se želijo obdržati na trgu. Prav zaradi tega morajo slediti trendom, digitalizirati poslovne procese in se znati prilagajati. Magistrsko delo lahko razdelimo na dva dela. Prvi del smo bolj posvetili teoretičnim opredelitvam družabnih omrežij, se seznanili z vrstami družabnih omrežij ter raziskali prednosti in slabosti. Predstavili smo različne primere družabnih omrežij in se spoznali z varnostjo družabnih omrežij pred vdori hekerjev. Predstavili smo tudi uporabnost družabnih omrežij v poslovnem okolju in opredelili digitalizacijo poslovnih procesov kakor tudi celoten potek digitalizacije. Drugi del magistrske naloge smo namenili postopku uvedbe družabnih omrežij in na primeru podjetja X predstavili uvedbo družabnih omrežij. Najprej smo na kratko opisali podjetje X, opredelili zahteve podjetja, izbrali družabna omrežja in jih uvedli v podjetje. Prav tako smo po korakih predstavili celoten potek oglaševanja preko družabnega omrežja Facebook.
Ključne besede: Družabna omrežja, digitalizacija poslovnih procesov, uvajanje družabnih omrežij, uvedba družabnih omrežij na podjetju X.
Objavljeno: 18.08.2020; Ogledov: 176; Prenosov: 28
.pdf Celotno besedilo (2,31 MB)

2.
Stres na delovnem mestu
Teja Pondelak, 2017, diplomsko delo

Opis: POVZETEK Glede na današnji tempo življenja vedno manj časa najdemo zase. Stres nas spremlja ves čas v našem vsakdanjem življenju. V bistvu smo se ga že tako navadili, da ga sploh ne zaznamo, dokler ne zbolimo. Stres je prisoten pri ljudeh v razvitem kot tudi nerazvitem svetu. Je fiziološki, psihološki in vedenjski odgovor posameznika, ki se skuša privaditi na stresorje, ki izvirajo iz delovnega in zasebnega okolja. Možno ga je izraziteje opaziti na delovnem mestu oziroma v raznoraznih službah. Vzroki za stres na delovnem mestu so predvsem delo pod pritiskom, prevelike zahteve in način komuniciranja nadrejenega z podrejenim. Lahko povzroči motnje pri ustvarjalnosti in učinkovitosti. Na delovnem mestu se srečujemo z različnimi stresorji kot so: negotovost vloge, delovne razmere, vrsta zaposlitve, preobremenjenost vloge, pomanjkanje poštenosti, organizacijski dejavniki, nezadostna nagrada, razmejitev med delom in nedelom, odgovornost za druge zaposlene, nadlegovanje in nasilje na delovnem mestu. Posledice so dokaj hitro vidne na celotnem organizmu posameznika. Povzroči lahko čustvene, fizične in vedenjske težave. Zmanjša se delovna storilnost, pogosto zamujamo, smo agresivno naravnani in prepirljivi. Stres je nevaren tudi za izgorevanje zaposlenih na delovnem mestu. Čez čas se lahko pokažejo resne motnje, ki vplivajo na naše zdravje, zmožnost opravljanja nalog in na naše osebno življenje. V raziskavi, ki smo jo opravili, smo ugotovili naslednje: - večina zaposlenih je potrdila, da so včasih pod stresom in težko opravljajo svoje naloge, - kot najpogostejša vzroka stresa navajajo zaposleni težave s sodelavci in časovno stisko, - nespečnost, živčnost in raztresenost so najbolj pogoste posledice stresa s katerimi se srečujejo zaposleni, - zaposleni so seznanjeni tudi s tehnikami sproščanja, zlasti se poslužujejo zdrave prehrane in sprehoda v naravi, malo manj pa poslušanja glasbe in druženja s prijatelji, - zaposleni so zadovoljni s stalnostjo zaposlitve, delom in sodelavci.
Ključne besede: Stres, stresorji, simptomi stresa, posledice stresa, premagovanje stresa.
Objavljeno: 26.10.2017; Ogledov: 976; Prenosov: 247
.pdf Celotno besedilo (861,20 KB)

Iskanje izvedeno v 0.07 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici