| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 5 / 5
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
2.
Adsorption of fucoidan and chitosan sulfate on chitosan modified PET films monitored by QCM-D
Tea Indest, Janne Laine, Leena Sisko Johansson, Karin Stana-Kleinschek, Simona Strnad, Renate Dworczak, Volker Ribitsch, 2009, izvirni znanstveni članek

Opis: The adsorption behavior of fucoidan as well as chitosan derivatives (chitosan sulfate) on poly(ethylene terephthalate) (PET) model film surface was studied using the quartz crystal microbalance technique. These systems were chosen for this study due to their promising biocompatible properties. Moreover, fucoidan and chitosan sulfate have promising anticoagulant properties and represent an alternative to heparin treatment of vascular grafts. As a first step, PET foils were activated by alkaline hydrolysis to increase their hydrophilicity. From these foils, model PET films were prepared by the spin coating technique on a silica quartz crystal. The selected polysaccharides (chitosan, fucoidan, and chitosan sulfate) were adsorbed from aqueous solutions on the PET surfaces. The adsorption was monitored using a quartz crystal microbalance with a dissipation unit. The surface chemistry and morphology of the chitosan/fucoidan or chitosan/chitosan sulfate coated PET-H films was analyzed using XPS and AFM. It was found that chitosan/fucoidan films were thinner and more compressed, while in the case of chitosan/chitosansulfate, large amounts of chitosan sulfate were adsorbed, indicating a loose and thick adsorbed film.
Ključne besede: PET films, fucoidan, chitosan sulfate, adsorption, anticoagulant properties
Objavljeno: 01.06.2012; Ogledov: 1102; Prenosov: 50
URL Povezava na celotno besedilo

3.
4.
IZZIVI E-POSLOVANJA V MALEM PODJETJU NA PRIMERU PODJETJA TVT STORITVE D.O.O.
Danijela Indest, 2012, diplomsko delo

Opis: Elektronsko poslovanje je še nekaj let nazaj potekalo v popolnoma papirnati obliki, le tu in tam je bilo kakšno podjetje, ki je v svoje poslovanje že uvajalo e-poslovanje. Torej e-poslovanje pomeni poslovati elektronsko, v najširšem smislu vključuje uporabo vseh oblik informacijske tehnologije, za fizične in pravne osebe. Podjetje lahko glede na vrsto poslovanja posluje z različnimi udeleženci, ločimo različne vrste e-poslovanja, ki so: poslovanje med podjetji, poslovanje med podjetji in potrošniki ter poslovanje z državno upravo. Te vrste elektronskega poslovanja so za podjetja najbolj pomembna, ampak najbolj razširjeno je poslovanje med podjetji. Podjetje lahko izbira med različnimi oblikami elektronskega poslovanja. Od elektronskega trgovanja, bančništva, elektronskih finančnih prenosov, e-borzništvo, e-zavarovalništva, e-založništva, delo na daljavo ter splošnih in drugih oblik e-poslovanja, ki smo jih podrobneje opisali in predstavili. Podjetja uvajajo e-poslovanje, glede na način poslovanja, saj vse oblike niso primerne za vsa podjetja. Vsako podjetje si lahko za svoj model e-poslovanja izbere model, za katerega meni, da je zanj najbolj primerno, saj obstaja mnogo poslovnih modelov, ki jih razvrstimo na spletne trgovine, e-nabave, e-avkcije, elektronske trgovske centre, storitve tretje stranke v podjetju, ter virtualne skupnosti. Pomemben faktor na področju informacijske in računalniške tehnologije ter e-poslovanja je varnost. Podjetja se zavedajo pomena varnosti, saj vedo, kakšno škodo lahko predstavljajo zloraba, uničenje in drugi dejavniki pri delu s podatki, če ne zagotovijo potrebne varnosti. Tako v poglavju varnosti opišemo fizično in tehnično varnost. V praktičnem delu diplomskega seminarja, pa nas je zanimalo e-poslovanje v malem podjetju na primeru podjetja TVT-STORITVE. Če povzamemo, smo ugotovili, da podjetje TVT-STORITVE pri svojem poslovanju pošilja in prejema račune in druge dokumente, kot so naročila, dobavnice, ponudbe… Podjetje posluje tudi s potrošniki, kot primer navedemo nov način študentske prehrane, svojim potrošnikom omogočajo tudi plačilo s plačilnimi karticami. Z državno upravo poslujejo že od uvedbe portala e-uprava in uporabljajo storitve e-davkov. Od oblik e-poslovanja v podjetju uporabljajo e-bančništvo, elektronsko poslovanje na domu ter delo na daljavo, pri katerih navedemo tudi prednosti tega poslovanja, ki ga vidijo v podjetju. Model elektronske nabave je edini model e-poslovanja, ki ga trenutno uporabljajo v podjetju TVT-STORITVE, vendar na tem področju delajo na projektu uvedbe novega poslovnega modela, ki bo njihova konkurenčna prednost. Kot predlog podjetju navedemo, da bi kot prednost za svoje podjetje uvedlo tudi virtualne skupnosti. Za varnost je v podjetju poskrbljeno s strani podjetja Protect. Fizične varnosti zaradi majhnosti podjetja nimajo, pri svojem e-poslovanju pa uporabljajo digitalni podpis, digitalno potrdilo, identifikacijo ter požarni zid. Prav tako v praktičnem delu vsa področja e-poslovanja v podjetju TVT-STORITVE tudi opišemo.
Ključne besede: elektronsko poslovanje, e-poslovanje v malem podjetju, vrste e-poslovanja, modeli e-poslovanja, oblike e-poslovanja, varnost e-poslovanja
Objavljeno: 23.11.2012; Ogledov: 1281; Prenosov: 128
.pdf Celotno besedilo (594,44 KB)

5.
DRUŽBENA OMREŽJA IN ANALIZA FACEBOOK PROFILA PODJETJA POLIGRAM D. O. O.
Danijela Indest, 2015, magistrsko delo

Opis: V današnjem hitrem načinu življenja so informacije, ki jih pridobimo na kakršenkoli način, pomembne. Tudi če informacije pridobimo iz spleta - npr. družbenih omrežij, lahko prinesejo vsaj usmeritev, kako naj delamo, če že ne konkretnih rešitev, kaj naj naredimo, da bomo pri svojem poslovanju uspešnejši. Tudi statistični podatki za posamezna družbena omrežja, ki jih predstavljamo v nalogi, kažejo na pogostost uporabe družbenih omrežij v Sloveniji. Prav tako podjetja v veliki meri uporabljajo družbena omrežja v različne namene. V nalogi zato predstavimo družbena omrežja, ki so tudi vir informacij, ki jih lahko pridobijo podjetja, da lahko izboljšajo poslovanje svojega podjetja. Da smo ugotovili, ali podjetje dobi koristne informacije z uporabo družbenega omrežja, smo naredili analizo družbenega omrežja Facebook na primeru profila podjetja Poligram d.o.o. Družbena omrežja, ki jih bomo v nalogi predstavili, so: LinkedIn, Facebook, Twitter ter Pinterest, ki so del našega vsakdanjika, zato jih želimo predstaviti tudi v tej smeri, kaj lahko podjetja pridobijo in kakšna je uporabnost podatkov. Da lahko podjetja pridobijo določene podatke, ki jih želijo iz družbenih omrežij pridobiti, morajo za ta namen uporabiti eno izmed orodij za analizo družbenih omrežij. V nalogi predstavimo tri orodja: Facebook Insights, Google analytics ter Socialbakers. Izvedli smo primerjavo omenjenih orodij, ki smo jih analizirali z v naprej pripravljenimi kriteriji. Glede na opravljeno primerjavo smo za izvedbo analize profila podjetja Poligram d.o.o. v družbenem omrežju Facebook izbrali orodje Facebook Insight. Z izbranim orodjem smo opravili analizo profila podjetja Poligram d.o.o. v družbenem omrežju Facebook, kjer smo ugotovili, da smo pridobili podatke o uporabnikih – število, spol, od kod prihajajo, kdaj je primeren čas za objavo novih prispevkov na profilu ter katerim področjem bi morali posvečati več pozornosti. Tukaj mislimo predvsem na krajevno usmeritev delovanja, saj smo ugotovili, da ima podjetje najmanj všečkov iz pomurske regije, kjer menimo, da je kar nekaj podjetij, s katerimi bi lahko tudi poslovno sodelovali. To je ugotovitev, o kateri pred analizo v podjetju niso razmišljali in bodo odslej uporabljali Facebook za predstavitev novosti o svojih storitvah, pridobitev informacij od strank z raznimi vprašanji v smislu, kaj bi si pri določeni funkcionalnosti še želeli, morda s čim niso zadovoljni, zato bodo naslednje objave tudi v vprašalnem smislu, da bodo lahko podali odgovor. Nekdo izmed zaposlenih pa bo skrbel tudi za posodabljanje profila in odgovarjal na morebitna vprašanja ali kritike uporabnikov.
Ključne besede: družbena omrežja, Facebook, Facebook Insight, Poligram d.o.o.
Objavljeno: 12.11.2015; Ogledov: 1055; Prenosov: 320
.pdf Celotno besedilo (1,91 MB)

Iskanje izvedeno v 0.1 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici