| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 2 / 2
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
MODALNI GLAGOLI CAN, COULD IN MUST V UČBENIKIH ZA OSNOVNO ŠOLO
Tea Žvegla, 2009, diplomsko delo

Opis: V diplomski nalogi sem opredelila modalne glagole, njihove funkcije ter tipe modalnosti. V prvem delu sem se osredotočila na vse modalne glagole, in sicer can, could, may, might, will, would, shall, should, must in ought to ali have to. Opisala sem naslednje tipe modalnosti: epistemično, deontično in dinamično modalnost. V nadaljevanju sem opredelila funkcije treh modalnih glagolov: can, could in must. Osredinila sem se na tri rabe modalnih glagolov can in could: izražanje sposobnosti, dovoljenja in možnosti, ter dve rabi modalnega glagola must: izražanje obveznosti in nujnosti. Na koncu teoretičnega dela sem navedla nekaj dejavnosti, ki so lahko učencem v pomoč pri razumevanju in utrjevanju treh modalnih glagolov. Prav tako sem proučila še značilnosti učnega načrta in učbenikov. V empiričnem delu sem analizirala modalne glagole can, could in must, ki se pojavljajo v trinajstih učbenikih in trinajstih delovnih zvezkih za sedmi, osmi in deveti razred osnovne šole v Sloveniji.
Ključne besede: modalni glagoli, tipi modalnosti, funkcije, osnovna šola, učbeniki, delovni zvezki.
Objavljeno: 19.10.2009; Ogledov: 4024; Prenosov: 206
.pdf Celotno besedilo (3,75 MB)

2.
ANALIZA NOTRANJEGA OKOLJA V DRUŽBI TERME 3000
Lučka Žvegla, 2010, magistrsko delo/naloga

Opis: Človeški viri postajajo čedalje pomembnejši dejavnik pri zagotavljanju uspešnosti podjetja in kar je še pomembneje, vedno več podjetij se tega zaveda in daje ljudem ključni pomen pri zagotavljanju uspešnosti podjetja. Odnosi z zaposlenimi postajajo izhodiščna točka upravljanja odnosov z zunanjimi javnostmi, pri čemer je vloga takšnih odnosov izrazitejša v storitvenem sektorju. Dejstvo je, da brez strokovno usposobljenih in motiviranih zaposlenih ni moč oblikovati kakovostne ponudbe in pri tem zadovoljiti kupce. Brez tega pa tudi storitev nima tiste dodane vrednosti, zaradi katere bi se kupec znova vračal k izbranemu ponudniku. Z magistrsko nalogo smo želeli analizirati vodenje v turističnem podjetju Terme 3000, ki pomembno vpliva na motiviranost in zadovoljstvo kontaktnega osebja v podjetju. Zanimalo nas je, ali vodje izpolnjujejo potrebe in pričakovanja kontaktnega osebja, poleg tega pa tudi ugotoviti zadovoljstvo in motiviranost kontaktnega osebja. Nadalje nas je zanimalo tudi, kako zadovoljstvo z delom, plačo, sodelavci, nadrejenimi in drugimi dejavniki vplivajo na njihovo motivacijo. Pri tem smo želeli spoznati, kateri so tisti ključni motivi, ki so za kontaktno osebje najpomembnejši. Z raziskavo je podjetje pridobilo objektivno sliko o obstoječi ustreznosti vodenja in o trenutnemu zadovoljstvu kontaktnega osebja, saj so objektivni kazalci dejanskega stanja osnova za kasnejše oblikovanje ustreznih ukrepov za izboljšanje vodenja in dviga zadovoljstva kontaktnega osebja ter s tem posledično dvigovanja nivoja kakovosti storitev.
Ključne besede: motivacija, zadovoljstvo zaposlenih, vodenje
Objavljeno: 10.05.2011; Ogledov: 2015; Prenosov: 234
.pdf Celotno besedilo (1,37 MB)

Iskanje izvedeno v 0.08 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici