| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 1 / 1
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
IZBIRA REŠITVE ZA UPRAVLJANJE ODNOSOV S STRANKAMI NA PRIMERU ŠTAJERSKEGA TEHNOLOŠKEGA PARKA
Tea Šumandl Kostov, 2015, magistrsko delo

Opis: V poslovnem svetu je že dolgo znano, da so kupci jedro posla ter da uspeh podjetja temelji na učinkovitem upravljanju odnosov z njimi. Vsi cilji so osredotočeni na zadovoljevanje strank, tako da se te rade vračajo. Pogosto pa ti cilji predstavljajo oviro za podjetja, ki nimajo ustreznih orodij, opreme in metod. V današnjem času tehnologija podjetjem ponuja sisteme, ki zaposlenim omogočajo, da hitro pridobijo vse podatke o strankah. Ta koncept se imenuje upravljanje odnosov s strankami (v nadaljevanju management odnosov s strankami), omenjene računalniške rešitve pa podjetjem omogočijo, da ohranijo stranke ter tako pridobijo strateško prednost pred svojimi tekmeci. V magistrskem delu smo zato podrobneje raziskali koncept managementa odnosov s strankami. Najprej smo ga definirali, opisali njegov razvoj ter strukturo. Nato smo se posvetili še opisu in primerjavi najpomembnejših rešitev za upravljanje odnosov s strankami, ki jih lahko v tem trenutku zasledimo na svetovnem trgu. Prav tako smo se dotaknili uvajanja takšnih rešitev v podjetje. Eno izmed rešitev, Microsof Dynamics CRM, smo podrobneje opisali, analizirali metodo njenega uvajanja, ki se imenuje Microsoft Dynamics Sure Step ter funkcionalnosti, ki jih rešitev ponuja. V zadnjem, praktičnem delu magistrskega dela, pa smo predstavili podjetje Štajerski tehnološki park, njihovo poslovno situacijo, opisali postopek izbire rešitve za upravljanje odnosov s strankami ter podali nekaj primerov podpore poslovnih procesov v podjetju s pomočjo rešitve Microsoft Dynamics CRM. Zavedati pa se je potrebno, da sistem za upravljanje odnosov s strankami ni le še eno informacijsko orodje. Le s pravilno uvedbo in uporabo lahko prispeva k izjemni ekonomski vrednosti za podjetje ter predstavlja konkurenčno prednost. Prav to pa želimo dokazati v magistrskem delu.
Ključne besede: CRM, upravljanje odnosov s strankami, Microsoft Dynamics CRM, Štajerski tehnološki park, informacijski sistemi, celovite informacijske rešitve
Objavljeno: 09.11.2015; Ogledov: 604; Prenosov: 135
.pdf Celotno besedilo (8,43 MB)

Iskanje izvedeno v 0.03 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici