| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 2 / 2
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
SODELOVANJE NABAVNE FUNKCIJE Z OSTALIMI FUNKCIJAMI V PODJETJU ALBIN PROMOTION D.O.O.
Tatjana Kodrič, 2010, diplomsko delo

Opis: Nabava kot funkcija podjetja, pa naj bo še tako izpopolnjena, ne naredi podjetja uspešnega, če ne sodeluje z ostalimi funkcijami v podjetju. Skozi diplomsko delo smo spoznali, da je sodelovanje nabave z ostalimi funkcijami v podjetju eden izmed najpomembnejših dejavnikov, ki pripomorejo, da podjetje uresniči zastavljene cilje. Nabavni oddelki v podjetjih, ki nenehno ocenjujejo uspešnost dela nabavnih referentov, so bolj uspešni, saj zaposleni redno dobivajo povratne informacije o uspešnosti dela in se zato še bolj trudijo, ker vedo, da nadrejeni opazijo njihovo prizadevnost pri delu. V diplomskem delu smo raziskali področja sodelovanja nabavne funkcije z ostalimi funkcijami v podjetju Albin Promotion d. o. o.. Omenjeno podjetje je malo podjetje. V takšnih podjetjih so oddelki med seboj bolj povezani, zaposleni se med seboj dobro poznajo in tako lahko hitreje in uspešnejše sodelujejo. Tudi managerjem je lažje vrednotiti delo zaposlenih, tako v nabavnem kot ostalih oddelkih podjetja, jih motivirati na pravi način, da čim bolje opravijo svoje delo in jih za dosežene uspehe tudi nagraditi.
Ključne besede: nabava, sodelovanje, funkcije podjetja, vrednotenje, motivacija
Objavljeno: 15.12.2010; Ogledov: 2039; Prenosov: 203
.pdf Celotno besedilo (2,79 MB)

2.
Iskanje izvedeno v 0.08 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici