SLO | ENG

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 2 / 2
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
2.
Vpliv odnosov med zaposlenimi na njihovo zadovoljstvo pri delu
Tanja Kocjan, 2017, diplomsko delo

Opis: Zadovoljstvo zaposlenih na delovnem mestu predstavlja predpogoj za učinkovito opravljanje dela in s tem uspešno poslovanje podjetja. Na zadovoljstvo vplivajo različni dejavniki, kot so medosebni odnosi, komunikacija, vodenje, nagrajevanje, izobraževanje, delovne razmere ter delovni čas. Pomemben dejavnik so odnosi med zaposlenimi, ki se kažejo kot sodelovanje ali konflikti. Naloga vodstva podjetja je, da ugotovi morebitno nezadovoljstvo med zaposlenimi ter ga čim prej odpravi. Posledice nezadovoljstva so lahko pojav absentizma, fluktuacija, deviantno vedenje, stavke ter stres pri delu. V empiričnem delu smo opravili anketno raziskavo v hotelu X in z analizo rezultatov ugotovili stopnjo prisotnosti posameznih dejavnikov v medosebnih odnosih med zaposlenimi ter izmerili stopnjo zadovoljstva zaposlenih na delovnem mestu. Ugotovili smo, da so anketiranci najbolje ocenili prisotnost medsebojnega sodelovanja in spoštovanja ter da so na splošno nadpovprečno zadovoljni pri delu.
Ključne besede: medosebni odnosi, zadovoljstvo, zaposleni, hotel
Objavljeno: 15.06.2017; Ogledov: 188; Prenosov: 58
.pdf Polno besedilo (921,16 KB)

Iskanje izvedeno v 0.01 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici