| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 4 / 4
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
VPLIV DEJAVNIKOV NA NAKUPU VOZILA V PORSCHE INTERAUTO
Tanja Golob, 2009, diplomsko delo

Opis: V diplomski nalogi smo obravnavali dejavnike, ki vplivajo na namero o nakupu vozila v prodajnem salonu Porsche Verovškova. Seznanili smo se z različnimi dejavniki, ki vplivajo na namero o nakupu vozila. Namen raziskave je bil določiti in predstaviti odločilne dejavnike, kateri se pojavijo pri nakupu vozila, in sicer tiste dejavnike, ki vplivajo na odločitev kupca o nakupu vozila. Zanimalo nas je, kateri od dejavnikov najbolj izstopa pri odločitvi za nakup vozila. Je to mogoče: osnovne značilnosti vozila, cena, promocija, ... Cilj raziskave je bil pridobiti rezultate, kateri nam bodo služili pri zadovoljevanju kupcev, oblikovanju oglaševalski akcij in pristopu k strankam v salonu. Ker veliko ljudi le povprašuje o določeni znamki vozila, ceni in tehničnih lastnostih, bodo z informacijami naše raziskave prodajalci lažje pritegnili in prepričali kupce v nakup vozila v prodajnem salonu Porsche Verovškova. Diplomska naloga sestoji iz dveh delov in sicer: iz teoretičnega in raziskovalnega dela. V teoretičnem delu smo opredelili ključne pojme, ki so: marketing, marketinški splet, oglaševanje, namera o nakupu in zadovoljstvo kupcev. Pod poglavjem marketing smo opredelili marketing in marketinško komuniciranje, marketinški splet 7P, ki ga sestavljajo: produkt, cena, promocija, ljudje, prodajni kanal oziroma razpečava, procesiranje in fizični dokazi. Prav tako smo opredelili tudi promocijski splet ter oglaševanje, kamor spada identifikacija ciljne skupine, izbira medija, kreiranje sporočila, dinamika oglaševanja, merjenje rezultatov ter stroški in kakovost oglaševanja. Nenazadnje pa smo opredelili tudi ugotavljanje zadovoljstva kupcev, kjer smo opredelili osredotočenost na kupca, popolno zadovoljstvo kupca, pričakovanja kupcev, posredovanje visoke vrednosti v očeh kupca ter merjenje zadovoljstva. V raziskovalnem delu smo se odločili, da s pomočjo anketnega vprašalnika raziščemo, kateri dejavniki so tisti, ki imajo največji vpliv na namero o nakupu vozila. Anketo smo izvajali dva dni, in sicer v prodajnem salonu Porsche Verovškova, kjer smo anketirali vse kupce, ki so stopili v prodajni salon. Z raziskavo, ki smo jo izvedli v diplomski nalogi, smo prišli do spoznanja, da potencialnim kupcem, ki so vstopili v prodajni salon Porsche Verovškova, veliko pomenijo, ko se odločajo za nakup vozila znamk VW, Audi, Seat in Škoda, osnovne značilnosti vozila, cena in njene ugodnosti, njihovo prodajno okolje, promocija ter procesiranje, manj pa jim pomeni vpliv drugih ljudi na njihovo odločitev o nakupu vozila.
Ključne besede: - marketing, - marketinški splet, - oglaševanje, - namera o nakupu, - zadovoljstvo kupcev.
Objavljeno: 04.12.2009; Ogledov: 2187; Prenosov: 238
.pdf Celotno besedilo (639,50 KB)

2.
METODA DEBATE PRI POUKU SOCIOLOGIJE V SREDNJI ŠOLI
Tanja Golob, 2016, magistrsko delo

Opis: Osrednji namen magistrskega dela je, da se metodo debate preuči kot sodoben pristop k učenju in poučevanju. Podrobneje smo raziskali, kako metoda debate vpliva na razvijanje višjih kognitivnih ciljev, na aktivnost in motivacijo dijakov in dijakinj pri pouku sociologije v srednji šoli. V teoretičnem delu smo predstavili dosedanje teoretične izsledke o debati kot metodi sodobnega načina poučevanja in učenja. Analizirali smo učne cilje in didaktična priporočila pri predmetu sociologija v okviru gimnazijskega izobraževanja. Našteli smo primere uvajalnih debatnih metod in debatnih formatov, primernih za uporabo pri pouku sociologije. Izhodišče za naše raziskovanje je bila študija primera, ki smo jo izvedli na II. gimnaziji Maribor. V ta namen smo načrtovali in izvedli učni proces sociologije s pomočjo metode debate. Izvedena raziskava temelji na metodi sistematičnega opazovanja dijakov, ki so bili v vlogi poslušalcev oz. v vlogi debaterjev, metodi anketiranja in intervjuja s profesorico sociologije. S primerjavo rezultatov smo ugotovili, da deluje metoda debate na dijake in dijakinje motivacijsko in da povečuje njihovo učno aktivnost. Debata omogoča, da razvijajo znanja in spretnosti na višjih taksonomskih ravneh po Bloomovi in Marzanovi taksonomiji.
Ključne besede: metoda debate, pouk sociologije, sodobni modeli poučevanja, učna aktivnost, motivacija, višji taksonomski cilji
Objavljeno: 20.10.2016; Ogledov: 767; Prenosov: 153
.pdf Celotno besedilo (1,50 MB)

3.
UPORABA GEOGRAFSKIH INFORMACIJSKIH SISTEMOV PRI POUKU GEOGRAFIJE NA SPLOŠNEM SEKUNDARNEM NIVOJU IZOBRAŽEVANJA
Tanja Golob, 2016, magistrsko delo

Opis: Osrednji namen magistrskega dela je, da preučimo in predstavimo geografske informacijske sisteme (GIS-e) kot učni pripomoček, orodje, ki ga lahko uporabimo pri pouku geografije za vizualizacijo, analizo in geografsko sintezo prostorskih podatkov. V teoretičnem delu smo na podlagi analize izbranih strokovnih virov in literature opisali osnovne značilnosti GIS-ov, prednosti in slabosti GIS-ov pri pouku geografije ter njihove možnosti uporabe. Z vidika vključenosti GIS-ov v pouk geografije smo analizirali slovenski in finski učni načrt na splošnem sekundarnem nivoju izobraževanja ter preučili značilnosti projektnega učnega dela. V raziskovalnem delu magistrskega dela smo s kvalitativno metodo pedagoškega raziskovanja načrtovali projektni učni dan – dan GIS. Uporabili smo brezplačen in javnodostopen program Quantum GIS (QGIS) ter javnodostopne prostorske podatke. Izdelali smo predloge za uporabo GIS-ov pri pouku geografije, učna gradiva za dijake in dijakinje tretjih letnikov in delovna navodila za učitelje. Učitelji geografije lahko z izdelanimi učnimi gradivi učence vodijo pri usvajanju temeljnega znanja in veščin dela z GIS-i, natančneje s programom QGIS. Poudarjamo, da uporaba GIS-ov pri pouku geografije učencem omogoča razvijanje znanj in spretnosti na višjih taksonomskih ravneh, predvsem razvijanje sposobnosti za vrednotenje prostora in ugotavljanje vzročno-posledičnih procesov.
Ključne besede: geografski informacijski sistem, Quantum GIS, pouk geografije, projektno učno delo, sekundarni nivo izobraževanja
Objavljeno: 18.10.2016; Ogledov: 882; Prenosov: 189
.pdf Celotno besedilo (8,53 MB)

4.
Spreminjanje rabe tal na pohorskih planjah med letoma 2000 in 2014
Tanja Golob, Domen Kodrič, Jelko Meolic, Aleš Praprotnik, Aleksandra Premužič, Anja Simreich, Rosvita Viltužnik, 2015, izvirni znanstveni članek

Opis: Članek obravnava naravne značilnosti območja Pohorskih planj ter spreminjanje kulturne pokrajine iz vidika rabe tal. Naravne razmere so analizirane in prikazane z ozirom na zemljiške kategorije. Prikazane so tudi spremembe zemljiških kategorij v obdobju med letoma 2000 in 2014. Ugotovljeno je spreminjanje kulturne pokrajine – širjenje gozda ter ekstenzifikacija kmetijskih površin.
Ključne besede: Slovenija, Pohorje, kulturna pokrajina, raba tal, spremembe, Pohorske planje, fizična geografija, geografski informacijski sistemi
Objavljeno: 16.04.2018; Ogledov: 315; Prenosov: 39
.pdf Celotno besedilo (1,47 MB)
Gradivo ima več datotek! Več...

Iskanje izvedeno v 0.08 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici