| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 2 / 2
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
VIZUALIZACIJA BLAGOVNE ZNAMKE KOT DEJAVNIK USPEŠNEGA TRŽENJA
Tamara Matjašič, 2010, diplomsko delo

Opis: V diplomski nalogi smo se osredotočili na področje trženja, natančneje pozicioniranja blagovnih znamk, s poudarkom na vizualni podobi izdelka. Zanimal nas je pomen vizualne podobe pri ustvarjanju celovite predstave o izdelku in blagovni znamki. Središče zanimanja je bila povezava osebnosti in identitete blagovne znamke s fizično podobo izdelka. Osrednji cilj naloge je bila celostna grafična prenova vinskih etiket blagovne znamke Galantes. V tej razsežnosti smo predstavili temeljne značilnosti trženja vin, pojasnili pomen vinske blagovne znamke in vlogo embalaže pri komuniciranju in gradnji imidža. Rezultat diplomskega dela je nov logotip Klet Pesnica Plač in nova podoba vinskih etiket Galantes.
Ključne besede: blagovna znamka, trženje vin, embalaža, etiketa, oblikovanje vinske etikete, grafično oblikovanje, vizualna komunikacija
Objavljeno: 14.01.2011; Ogledov: 10685; Prenosov: 360
.pdf Celotno besedilo (3,20 MB)

2.
OBLIKOVANJE PRODAJNE CENE SPLETNE STRANI
Tamara Matjašič, 2013, diplomsko delo

Opis: Diplomski seminar proučuje oblikovanje prodajnih cen s poudarkom na kalkulaciji stroškovne cene, ob upoštevanju želenega dobička in tržnih razmer. Stroškovna cena določa najnižjo prodajno ceno, konkurenčne cene pa najvišjo prodajno ceno, kar tvori manevrski prostor, v okviru katerega lahko podjetje prilagaja svojo cenovno politiko. Za dobro stroškovno kalkulacijo je pomembno, da večji del stroškov posameznemu projektu pripišemo neposredno, pri razdelitvi splošnih stroškov pa določimo najboljšo osnovo oz. ključ za razdelitev. Praktični del seminarja prikazuje kalkulacijo stroškovne cene spletne strani, na osnovi katere z upoštevanjem želenega dobička izračunamo prodajno ceno. Tako izračunano prodajno ceno smo nato primerjali s konkurenčnimi in določili sprejemljivo prodajno ceno.
Ključne besede: prodajna cena, stroški, stroškovna cena, kalkulacija, spletne strani
Objavljeno: 23.10.2013; Ogledov: 1181; Prenosov: 78
.pdf Celotno besedilo (624,20 KB)

Iskanje izvedeno v 0.06 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici