2.
ANALIZA IZBRANIH VIDIKOV NOTRANJEGA PODJETNIŠTVA V POSLOVNEM SISTEMU MERCATOR D.D.Tamara Krajnc, 2011, delo diplomskega seminarja/zaključno seminarsko delo/naloga
Opis: Diplomski seminar obravnava analizo izbranih vidikov notranjega podjetništva. Le nekateri od teh vidikov so razvoj zaposlenih, motiviranje, nagrajevanje, izobraževanje zaposlenih, ter različne dimenzije notranjega podjetništva. V diplomski nalogi smo poskušali na čim bolj razumljiv način predstaviti te izbrane vidike notranjega podjetništva. Na podlagi preštudirane literature in tudi nekaj malega lastnih izkušenj smo lahko bolj podrobno predstavili razvoj, motiviranje, nagrajevanje in izobraževanje zaposlenih na primeru podjetja Mercator, d.d.. Za razvoj podjetij so ključnega pomena njihovi zaposleni, zato jih je potrebno v čim večji meri spodbujati, da svoje ideje in znanje prenašajo na organizacijo.
Ravnanje z zaposlenimi je ključnega pomena, saj je lahko ravno to konkurenčna prednost nekega podjetja pred drugimi. V vsaki organizaciji pa moramo vedeti kar najbolj angažirati sposobne posameznike ali pa skupino, da bodo zaznale nove priložnosti in se izkazale z vsemi svojimi inovativnostmi.
Velik pomen v podjetju daje tudi podpora in zavezanost vodstva k notranjemu podjetništvu, saj smo lahko opazili, da podjetje zelo spodbuja inovativnost, podjetniško usmerjenost posameznikov, ter razgledanost posameznikov na različnih področjih. Še večjega pomena pa je odpiranje novih poslovnih enot v času gospodarske krize, s katero menimo, da Mercator nima večjih težav. Še posebej so lahko ponosni, da prav v času, ko veliko podjetij propada oni tudi izven slovenskih meja odpirajo veliko novih poslovalnic. Zato smo mnenja, da je le-to velikega pomena za naše gospodarstvo.
Ključne besede: - Notranje podjetništvo
- Dimenzije notranjega podjetništva
- Pristopi uvajanja
- Razvoj zaposlenih
Objavljeno v DKUM: 25.11.2011; Ogledov: 2399; Prenosov: 215
Celotno besedilo (1,17 MB)