| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 2 / 2
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Umetna inteligenca v sistemih za upravljanje odnosov s strankami
Tamara Krajnc, 2019, diplomsko delo

Opis: Hiter tehnološki napredek na področju digitalizacije in podatkov ter analitike je omogočil nastanek novih poslovnih inovacij in novih oblik konkurence. Tehnologija se razvija na področju robotike, analitike in umetne inteligence. Nekatera podjetja pridobivajo konkurenčno prednost pri uporabi podatkov in analitike, kar omogoča hitrejše in obsežnejše sprejemanje odločitev na podlagi dokazov, pridobivanju različnih vpogledov in optimizacije procesov. Umetna inteligenca bo spremenila podjetja in ustvarila nove vrste podjetij. Tehnične inovacije so pomagale organizacijam z novimi možnostmi za doseganje strank. Sistem za upravljanje odnosov s strankami in umetna inteligenca sta zelo močna kombinacija, ki ustvarjata na digitalnem trgu. Ker je internet postal hrbtenica sodobnih prodajnih in trženjskih prizadevanj, se je moral CRM sistem razviti, da zajame in kategorizira nenehno naraščajoč tok signalov in podatkovnih točk. Cilj umetne inteligence v CRM sistemih je, da umetna inteligenca obvladuje analizo in pripravi pametna priporočila o strankah ali možnostih. Od 1028 organizacij po vsem svetu je 28% izjavilo, da so že sprejele umetno inteligenco, 41% pa jih je odgovorilo, da bodo to storile v dveh letih (Salesforce, 2019). Podjetja se zavedajo, da so njihova najdragocenejša sredstva odnosi s stankami. Dejstvo je, da izgradnja osebnih in socialnih odnosov postaja pomembno področje trženja. Podjetja upravljajo s podatki, kot so družabni marketing, maloprodajne podatkovne baze, zabeležena strankina aktivnost, logistika in podatki o podjetjih, da vzpostavijo kakovostne strategije CRM. Ker lahko velike količine podatkov zagotovijo vzorec informacij strank, lahko podjetja napovedujejo in predpostavljajo, kakšne so potrebe svojih strank danes. Velike količine podatkov so pomagale oblikovati številne industrijske panoge in spremenili način delovanja podjetij danes.
Ključne besede: umetna inteligenca, sistemi za upravljanje odnosov s strankami, velike količine podatkov, tehnologija
Objavljeno v DKUM: 10.12.2019; Ogledov: 1691; Prenosov: 229
.pdf Celotno besedilo (1,14 MB)

2.
ANALIZA IZBRANIH VIDIKOV NOTRANJEGA PODJETNIŠTVA V POSLOVNEM SISTEMU MERCATOR D.D.
Tamara Krajnc, 2011, delo diplomskega seminarja/zaključno seminarsko delo/naloga

Opis: Diplomski seminar obravnava analizo izbranih vidikov notranjega podjetništva. Le nekateri od teh vidikov so razvoj zaposlenih, motiviranje, nagrajevanje, izobraževanje zaposlenih, ter različne dimenzije notranjega podjetništva. V diplomski nalogi smo poskušali na čim bolj razumljiv način predstaviti te izbrane vidike notranjega podjetništva. Na podlagi preštudirane literature in tudi nekaj malega lastnih izkušenj smo lahko bolj podrobno predstavili razvoj, motiviranje, nagrajevanje in izobraževanje zaposlenih na primeru podjetja Mercator, d.d.. Za razvoj podjetij so ključnega pomena njihovi zaposleni, zato jih je potrebno v čim večji meri spodbujati, da svoje ideje in znanje prenašajo na organizacijo. Ravnanje z zaposlenimi je ključnega pomena, saj je lahko ravno to konkurenčna prednost nekega podjetja pred drugimi. V vsaki organizaciji pa moramo vedeti kar najbolj angažirati sposobne posameznike ali pa skupino, da bodo zaznale nove priložnosti in se izkazale z vsemi svojimi inovativnostmi. Velik pomen v podjetju daje tudi podpora in zavezanost vodstva k notranjemu podjetništvu, saj smo lahko opazili, da podjetje zelo spodbuja inovativnost, podjetniško usmerjenost posameznikov, ter razgledanost posameznikov na različnih področjih. Še večjega pomena pa je odpiranje novih poslovnih enot v času gospodarske krize, s katero menimo, da Mercator nima večjih težav. Še posebej so lahko ponosni, da prav v času, ko veliko podjetij propada oni tudi izven slovenskih meja odpirajo veliko novih poslovalnic. Zato smo mnenja, da je le-to velikega pomena za naše gospodarstvo.
Ključne besede: - Notranje podjetništvo - Dimenzije notranjega podjetništva - Pristopi uvajanja - Razvoj zaposlenih
Objavljeno v DKUM: 25.11.2011; Ogledov: 2399; Prenosov: 215
.pdf Celotno besedilo (1,17 MB)

Iskanje izvedeno v 0.07 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici