| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 3 / 3
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
VODENJE OTROŠKEGA PEVSKEGA ZBORA V VRTCU
Tamara Hren, 2012, diplomsko delo

Opis: Glasba je v času otroštva zelo pomembna. Z glasbo lahko otroku vnesemo v življenje radost in veselje, s pesmijo ga sproščamo, čustveno plemenitimo in bogatimo, mu razvijamo glasbene zmožnosti in vplivamo na razvoj otrokovih dispozicij za glasbo. Otrokov posluh se lahko razvija in če bo otrok veliko pel, bo pel vedno bolje, vedno jasneje. Poleg veselja in radosti, ki jo pesem in glasba nudita otroku, pri otroku lahko vzgajamo tudi občutek pripadnosti. Pesem otroke združuje, otroci se pri petju v skupini dobro počutijo. Glasba skozi igro ima zelo velik pomen za otroka. Glasba v tem obdobju naj bo preprosta (otroške, ljudske pesmi), iz okolja, narave in stvari, ki so otrokom blizu. V tem obdobju otrok glasbo posluša, se igra glasbene igre, igra na improvizirane instrumente in poje. Diplomsko delo z naslovom Vodenje otroškega pevskega zbora v vrtcu obravnava pomen glasbe in zborovskega petja na otrokov razvoj, vlogo, pomen vodenja otroškega pevskega zbora, pevsko tehnične vaje in glasbeno-didaktične igre, ki so primerne za vodenje otroškega pevskega zbora v vrtcu.
Ključne besede: otroški pevski zbor, predšolski otrok, pevsko tehnične vaje, zborovsko petje, zborovodja, glasbeno-didaktične igre, glasbene sposobnosti.
Objavljeno: 10.01.2013; Ogledov: 4594; Prenosov: 922
.pdf Celotno besedilo (305,77 KB)

2.
BLAGOVNE ZNAMKE V MODNI INDUSTRIJI
Tamara Hren Špes, 2013, diplomsko delo

Opis: Modna industrija je sektor, ki se ukvarja s proizvodnjo oziroma nastajanjem mode, ter z njo povezanimi oblikovalci in prodajalci modnih oblačil. Je bilijonska, globalna organizacija, ki po celem svetu zaposluje milijone ljudi, predvsem ženske. Če nebi bilo modne industrije nebi obstajala moda, kakor tudi blagovne znamke ne. Torej so modna industrija, moda in blagovne znamke tesno povezane. Njihovo delovanje je odvisno drugo od drugega. Danes nas moda spremlja povsod v življenju. Definiramo jo kot časovno omejeno, se spreminjajočo obliko življenja, ki vsebuje družbene pojave in načine oblačenja. Blagovne znamke so del mode, saj poznamo tudi modne blagovne znamke. Blagovna znamka je ime, simbol, pojem, oblika oziroma katera koli druga značilnost, ki opredeljuje nek proizvod. Pri uravnoteženem pogledu na blagovno znamko sta zelo pomembna identiteta znamke in premoženje. Louis Vuitton je najboljša modna, luksuzna blagovna znamka. Obstaja že 157 let. Znana je po svojih ročno izdelanih usnjenih torbicah, katere krasi njihov logotip LV in znameniti monogram. Je blagovna znamka francoske družbe LVMH, ki je nastala leta 1987. Poleg Louis Vuittona so njena last še blagovne znamke: Dior, Givenchy, Kenzo, Möet&Chandon, Guerlain.
Ključne besede: modna industrija, moda, blagovna znamka, identiteta blagovne znamke, premoženje blagovne znamke, Louis Vuitton, LVMH.
Objavljeno: 07.11.2013; Ogledov: 1648; Prenosov: 203
.pdf Celotno besedilo (1,31 MB)

3.
Modna industrija: odnos potrošnic do nakupovanja modnih torbic
Tamara Hren Špes, 2017, magistrsko delo

Opis: Modna industrija je danes več sto milijard dolarjev vredna globalna organizacija. Z njeno pomočjo nastajajo vsa naša oblačila, obutev in modni dodatki. Sestavljena je iz mnogo ljudi po celem svetu, kamor spadajo tudi prodajalci, kupci, modni oblikovalci, stilisti in mnogi drugi povezani z modo. Moda se spreminja iz meseca v mesec, zato mora modna industrija zvesto slediti novim trenom na trgu ter znova in znova poizkušati nove ideje. Če jim ne sledi, lahko kaj hitro zapade v negativne številke in se obsodi na propad. Eden izmed najbolj donosnih izdelkov v industriji mode so poleg oblačil modni dodatki. Pomemben del le-teh predstavljajo torbice, ki so najhitreje rastoči segment v celotni industriji luksuznega blaga. Blagovne znamke pomagajo luksuzni industriji ohranjati stabilno rast in donosnost za prihodnost ter razvijati najboljše modne izdelke za trg. Le-te imajo še posebej pomembno vlogo pri nakupu modnih dodatkov kot so torbice. Za nekatere predstavljajo odločilni dejavnik nakupa, za nekatere so bolj pomembni cena, dizajn torbice, barva in drugo, saj so nakupne navade potrošnikov različne. Torbice so pomemben dodatek k vsaki ženski. Ne glede na videz, ceno, blagovno znamko ali barvo, vsaka torbica opravlja svojo funkcijo hranjenja in prenašanja ženskih stvari. Kupiti jih je mogoče že prav v vsaki trgovini. V Sloveniji sta eni izmed bolj znanih trgovin s širokim sortimentom torbic, kot tudi ostalih stvari, povezanih z galanterijo, Bags&More in La'Mans. Magistrsko delo sestavljata teoretični in empirični del. S pomočjo domače in tuje literature v teoretičnem delu podrobneje predstavimo pomen modne industrije in blagovnih znamk, opredelimo vedenje potrošnikov in vpliv dejavnikov na njihovo nakupno odločanje ter predstavimo trg povezan z modnimi torbicami. Prav tako opišemo eno izmed slovenskih podjetij, ki ima v lasti znani trgovini na drobno s torbicami. V empiričnem delu magistrskega dela predstavimo vprašalnik, ki je bil izhodišče za zbiranje podatkov, podrobneje predstavimo analizo rezultatov pridobljenih v raziskavi ter s pomočjo dobljenih rezultatov analize preverimo zastavljene hipoteze. Namen raziskave temelji na ugotavljanju odnosa potrošnic na območju Slovenije pri nakupovanju modnih torbic. Vzporedno smo preverili prepoznavnost trgovin na drobno s torbicami Bags&More in La'Mans. Zbiranje podatkov je potekalo preko spletne strani 1KA, katere smo nato analizirali s statističnim programom SPSS. Ugotovitve kažejo, da je torbica eden izmed najbolj priljubljenih modnih dodatkov, ki si ga ženske privoščijo v večini 1x letno in so zanjo pripravljene odšteti do 50 €. Torbico najpogosteje kupijo v trgovinah, ki se nahajajo v trgovskih centrih, pri tem je dejavnik, ki najbolj vpliva na odločitev o nakupu torbice dober dizajn torbice. Blagovna znamka torbice ženskam ni pomembna, izmed navedenih znamk je najbolj priljubljena znamka torbice, ki si jo želi velika večina, blagovna znamka Michael Kors, kateri sledita Desigual in Guess. Več kot polovica sodelujočih v anketi pozna trgovini Bags&More ter La'Mans.
Ključne besede: modna industrija, blagovne znamke, vedenje potrošnikov, torbice
Objavljeno: 20.07.2017; Ogledov: 945; Prenosov: 90
.pdf Celotno besedilo (2,26 MB)

Iskanje izvedeno v 0.08 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici