| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 2 / 2
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Planiranje razvoja podjetja na ravni politike podjetja in strateškega managementa
Tamara Frece Ribič, 2018, magistrsko delo

Opis: POVZETEK Podjetja delujejo v okolju, ki se nenehno spreminja ter je nepredvidljivo. Naloga politike podjetja in strateškega managementa v podjetju je, da zazna priložnosti iz zunanjega okolja ter prednosti, ki jih ima podjetje pred konkurenco ter jih tudi izkoristi in tako podjetju omogoči konkurenčno prednost. Podjetja planirajo razvoj z namenom po izboljšanju kakovosti svojih struktur in resursov. Podjetja morajo slediti svojemu razvoju in rasti ter stremeti h vedno večjemu izboljšanju samega sebe. Turizem je hitro rastoča gospodarska panoga, kjer se podjetja prav tako morajo prilagajati okolju ter v njem zaznati spremembe ob enem pa morajo podjetja v turizmu venomer raziskovati svoje konkurente, saj le-teh ni malo. Turizem je panoga, kjer morajo podjeta, ki delujejo v njem, slediti svojemu razvoju ter nenehnemu izboljšanju samega sebe, saj je konkurenčnost v tej panogi visoka. Po drugi strani pa udeleženci podjetja vedno več pričakujejo od storitev, ki jih ponuja turistična panoga. Tako se morajo podjetja prilagajati ali celo preseči konkurenco, slediti svojemu razvoju in zadovoljevati potrebe svojih udeležencev. Magistrska naloga je sestavljena iz teoretičnega in empiričnega dela. V teoretičnem delu bomo opredelili planiranje razvoja na ravni politike podjetja, kjer bomo opredelili vizijo podjetja, politiko podjetja ter procese in metode planiranja na ravni politike podjetja. Prav tako bomo opredelili planiranje razvoja na ravni strateškega managementa, kjer bomo opredelili razvoj podjetja kot osrednjo strateško možnost in opredelili procese ter metode planiranja na ravni strateškega managementa. V empiričnem delu bomo proučevali slovensko podjetje Terme Čatež d.d., in njegovo razvojno možnost. S pomočjo podatkov, ki jih bomo pridobili z razvojno proučitvijo podjetja samega, bomo za na konec dodali predloge razvojne vizije, politike podjetja in strategij.
Ključne besede: rast in razvoj podjetja, vizija podjetja, politika podjetja, strateški management, zunanje okolje podjetja, notranji dejavniki podjetja, Terme Čatež, d.d.
Objavljeno: 21.11.2018; Ogledov: 599; Prenosov: 163
.pdf Celotno besedilo (1,84 MB)

2.
ANALIZA VIZIJ TURISTIČNIH AGENCIJ V OBČINI MARIBOR
Tamara Frece Ribič, 2015, diplomsko delo

Opis: Vsako podjetje, ko se ustanavlja in kasneje tekom svojega življenjskega cikla, ima zamisel svojega razvoja oziroma vizijo. Vizija je dovolj realna slika prihodnosti podjetja. Z vizijo podjetje nakaže kaj želi v prihodnosti doseči in ustvariti. Od podjetja je odvisno ali bo vizijo imelo zapisano, ali pa jo bodo v mislih poznali samo njihovi ključni udeležneci. Turizem postaja vedno pomembnejša gospodarska panoga, ki pozitivno vpliva na številne gospodarske dejavnike. Tudi turistična podjetja, kamor spadajo turistične agencije, imajo svojo vizijo. V diplomski nalogi smo predstavili različne definicije vizije podjetja različnih avtorjev. Prav tako smo razložili, kaj so turistične agencije in kakšen pomen imajo za slovensko gospodarstvo. Namen naloge je bil med seboj primerjati, analizirati in podati morebitne predloge za izboljšavo vizij vseh turističnih agencij, ki so locirane v občini Maribor. Na podlagi pridobljenih vizij smo ugotovili, da turistične agencije premalo svojega časa namenijo viziji podjetja in da se mnoge sploh ne zavedajo kako pomembna je vizija za njihova podjetja ter njihov razvoj.
Ključne besede: Turizem, vizija podjetja, turistično podjetje, turistična agencija.
Objavljeno: 02.11.2015; Ogledov: 1112; Prenosov: 116
.pdf Celotno besedilo (828,88 KB)

Iskanje izvedeno v 0.09 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici