Opis: V diplomskem delu z naslovom Sodelovanje rejniških družin s šolo v teoretičnem delu obravnavamo sistem rejništva in odnose, ki potekajo znotraj rejniškega sistema. Pri opisu rejništva se naloga podrobneje posveča sodelovanju rejniških staršev s šolo in rejenci ter družinskemu zgledu, ki ga rejenec dobi ob vstopu v rejniško družino. Podrobno smo predstavili tudi formalne in neformalne oblike sodelovanja med šolo (učitelji) in domom (rejniki). V empiričnem delu naloge smo opravili raziskavo na področju Maribora, Ruš, Ptuja in Slovenske Bistrice, katere namen je spoznati življenje rejniških družin. Pri tem smo se bolj specifično osredotočili na oblike sodelovanja in komuniciranja med rejniki in učitelji ter učno klimo rejniškega doma. Ugotovili smo, da ima večina rejniških družin do tri rejence in da so se za rejništvo rejniki odločili predvsem zaradi želje pomagati drugim. Ugotovili smo tudi, da se večina rejencev po pomoč pri učenju pogosteje zateče k rejnici kot k rejniku, da se rejniški starši redno udeležujejo govorilnih ur in roditeljskih sestankov ter da je večina rejnikov v stikih z učitelji tudi izven formalnih delovnih ur.Ključne besede: V diplomskem delu z naslovom Sodelovanje rejniških družin s šolo v teoretičnem delu obravnavamo sistem rejništva in odnose, ki potekajo znotraj rejniškega sistema. Pri opisu rejništva se naloga podrobneje posveča sodelovanju rejniških staršev s šolo in rejenci ter družinskemu zgledu, ki ga rejenec dobi ob vstopu v rejniško družino. Podrobno smo predstavili tudi formalne in neformalne oblike sodelovanja med šolo (učitelji) in domom (rejniki). V empiričnem delu naloge smo opravili raziskavo nObjavljeno v DKUM: 19.07.2011; Ogledov: 2820; Prenosov: 202 Celotno besedilo (1,48 MB)