| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 1 / 1
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Poimenovanje predmetov in živali pri slušnem in vidnem zaznavanju predšolskih otrok : diplomsko delo
Taja Smrekar, 2025, diplomsko delo

Opis: Diplomsko nalogo z naslovom Poimenovanje predmetov in živali pri slušnem in vidnem zaznavanju predšolskih otrok sestavljata teoretični in empirični del. V teoretičnem delu smo najprej predstavili razvoj govora pri otrocih, nato opisali značilnosti slušne in vidne zaznave ter se na koncu posvetili razliki med medmetom in samostalnikom. V empiričnem delu smo nato raziskali, ali otroci pogosteje uporabljajo medmete pri slušnem ali vidnem zaznavanju ter do katerega leta starosti se medmeti še pojavljajo pri predšolskem otroku za poimenovanje živali in predmetov. Zbiranje podatkov je potekalo enkratno z uporabo kvantitativne tehnike. V raziskovalni vzorec je bilo vključenih 40 otrok, starih od 1 do 6 let (po 10 otrok iz vsake skupine v enoti). Za potrebe empiričnega dela smo sami pripravili zvočne posnetke in narisali sličice živali ter predmetov, ki so jih otroci poimenovali. V tem delu smo prav tako oblikovali raziskovalna vprašanja in hipoteze, ki smo jih v sklepnem delu diplomske naloge ovrednotili ter bodisi potrdili ali ovrgli. Rezultati preverjanja so pokazali, da otroci pogosteje uporabljajo medmete pri slušnem zaznavanju kot pri vidnem, pri čemer je raba medmetov najpogostejša pri otrocih, mlajših od treh let.
Ključne besede: predšolski otrok, poimenovanje zvokov in sličic, medmet in samostalnik, slušno zaznavanje, vidno zaznavanje
Objavljeno v DKUM: 25.07.2025; Ogledov: 0; Prenosov: 12
.pdf Celotno besedilo (2,74 MB)

Iskanje izvedeno v 0.01 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici