| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 2 / 2
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
ANALIZA STRESA PRI ZAPOSLENIH V SKUPINI IMPOL V LETU 2014
Tadeja Skutnik, 2016, magistrsko delo

Opis: V današnjem času se stres pojavlja skoraj na vsakem koraku. Nanj ni odporen praktično nihče, saj nam že današnji tempo življenja tega ne dopušča. Pomembno je, da posameznik stresa ne skuša prezreti, temveč se z njim sooči, še bolje pa bi bilo, da bi ga preprečil. Za to obstajajo različni načini, tako na ravni posameznika kot tudi organizacije. Posameznik si mora vzeti čas zase, se sprostiti; kakšna je ta sprostitev, pa je odvisno od vsakega posameznika. Organizacije pa morajo pristopiti k managementu stresa sistematično. Zavedati se moramo, da je stres v določeni meri tudi koristen, negativno začne vplivati na nas takrat, kadar ga posameznik oceni kot obremenjujočega. Kadar stres preseže to mejo, se lahko pojavijo škodljive posledice, kot so bolezenska stanja in duševne motnje. Stres se vedno bolj pojavlja pri zaposlenih. Lahko izhaja iz delovnega okolja, delovnega mesta, organizacijske kulture ipd. Organizacije se morajo tega zavedati in odkriti vzroke stresa, kajti le na ta način se stres lahko učinkovito odpravi. Namen magistrskega dela je prikazati stres na splošno in pri zaposlenih ter načine managementa stresa ter to raziskati na primeru Skupine Impol. Magistrsko delo vsebuje teoretični in empirični del. V teoretičnem delu smo opredelili stres na splošno, simptome in posledice stresa pri posamezniku in navedli načine, kako premagujemo stres na ravni posameznika. Nato smo se osredotočili na stres pri zaposlenih. Tukaj smo navedli izvore stresa, vzroke, posledice in obvladovanje stresa na delovnem mestu. V empiričnem delu smo se osredotočili na raziskavo, do katere smo prišli z že izpolnjenim anketnim vprašalnikom. Z analizo odgovorov smo dobili vpogled v stanje trinajstih družb Skupine Impol. Na podlagi dobljenih rezultatov smo preverili tudi hipoteze, ki smo si jih zadali v magistrskem delu. Ocenili smo, v kakšni meri je stres prisoten na delovnih mestih, ter prepoznali načine spoprijemanja in obvladovanja stresa na delovnem mestu, in sicer z namenom boljšega in učinkovitejšega preventivnega ukrepanja.
Ključne besede: Stres, posledice stresa, premagovanje stresa, vzroki stresa, stres pri zaposlenih.
Objavljeno: 19.10.2016; Ogledov: 554; Prenosov: 63
.pdf Celotno besedilo (2,33 MB)

2.
UVAJANJE E-RAČUNA V PODJETJU MARIBORSKI VODOVOD
Tadeja Skutnik, 2011, delo diplomskega seminarja/zaključno seminarsko delo/naloga

Opis: Elektronsko poslovanje ločimo med podjetji, med podjetji in potrošniki, med potrošniki, med podjetji in javno oz. državno upravo, med državljani in javno oz. državno upravo in znotraj javne oz. državne uprave. Prednosti e-poslovanja za podjetja se pojavijo z bolj preglednim poslovanjem, s hitrejšimi storitvami, z višjo kakovostjo storitev, z manj napakami pri delu itd. E-račun izdajatelju omogoča enostavno elektronsko pošiljanje računov, prejemniku pa enostavno plačilo. Elektronska oblika poslovanja je nadomestilo klasičnemu papirnemu poslovanju. Prejemnik plača račun z enim samim klikom, kar pomeni enostavnejše plačevanje in tudi varovanje okolja, saj ni toliko papirnatih dokumentov. Obstajajo različni modeli izdajanja in prejemanja e-računov: preslikavanje e-računa, izolirani model e-računa, e-račun z uporabo spletnih obrazcev ter e-račun preko ponudnika storitev. Največji poslovni učinek se doseže, ko uspemo elektronsko povezati večino svojih partnerjev, saj se lahko le na ta način ukine ali minimizira količina tradicionalnih papirnih dokumentov. Veliko pozornost je treba nameniti zagotavljanju ustreznega nivoja varnosti. To se pa doseže z elektronskim podpisom. Elektronski podpis je elektronski ekvivalent lastnoročnega podpisa, ki zagotavlja avtentikacijo podpisnika. Zagotavlja pa tudi celovitost sporočila, in tako podpisnik ne more zanikati, da je podpisal dokument. Elektronsko izmenjavo računov podpira veliko podjetij in tudi veliko bank. Sčasoma bo teh še več. Podjetje Mariborski vodovod daje velik poudarek poslovni informatiki in je prvo podjetje, ki je vpeljalo plačevanje položnic preko SMS sporočila. Je družbeno odgovorno podjetje, in tudi trudijo približati storitve tako tehnološko naprednim, kot tistim s posebnimi potrebami. Primer tega je prikaz internetne strani za slepe in slabovidne. V podjetju pa si zelo želijo uvesti e-račune. In ta aplikacija je trenutno v preizkušanju. Pričakujejo, da bo način spletnega plačevanja položnic prevladal v dveh do treh letih. Za ta rezultat se bo potrebno zelo potruditi in z različnimi načini motivirati uporabnike.
Ključne besede: Elektronsko poslovanje, tehnologije, e-račun, elektronski podpis, poslovna informatika, dokumenti.
Objavljeno: 08.12.2011; Ogledov: 2227; Prenosov: 240
.pdf Celotno besedilo (575,13 KB)

Iskanje izvedeno v 0.07 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici