SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 2 / 2
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Pripravljenost učiteljev začetnikov za učinkovito vključevanje informacijsko-komunikacijskih tehnologij v poučevanje
Tadeja Senica, 2017, magistrsko delo

Opis: Samo internetni dostop in osnovna raba IKT danes ne zadostujeta več, saj sodobne digitalne kompetence vključujejo tudi ustrezno poznavanje IKT, ravnanje z njimi in ustrezen odnos do njih. Dejavnika, ki poleg same IKT vplivata na uspešnost integracije IKT v izobraževanje, sta tudi izurjenost učiteljev za uporabo IKT in njihov pedagoški pogled ter mnenje o tem, kako lahko IKT pripomore k izboljšanemu poučevanju. V raziskavi smo ugotavljali, v kolikšni meri so učitelji začetniki po končanem izobraževanju pripravljeni za učinkovito uporabo IKT v poučevanju, koliko se počutijo samozavestne ob različnih situacijah, ki vključujejo delo na svetovnem spletu, in koliko so motivirani ob različnih situacijah, ki vključujejo neposredno delo z učenci v razredu ob uporabi IKT.
Ključne besede: IKT, digitalna kompetenca, učitelj začetnik, digitalna pismenost.
Objavljeno: 25.08.2017; Ogledov: 160; Prenosov: 49
.pdf Celotno besedilo (1,37 MB)

2.
Izzivi učiteljev kemije pri poučevanju priseljencev
Tadeja Senica, 2017, magistrsko delo

Opis: Kot druge države Evropske unije se tudi Slovenija sooča z izzivom priseljevanja. Priseljenci so ob vključitvi v novo kulturno okolje deležni težav, največkrat povezanih z nerazumevanjem novega jezika in nepoznavanjem kulturnih in družbenih praks. Koncept inkluzivnega izobraževanja vključuje načelo medkulturnosti in zahteva sistematično delo vseh vključenih v šolsko okolje. Učitelji se vsakodnevno srečujejo z izzivi, povezanimi z razumevanjem jezika in drugačnimi kulturami, poznati pa morajo tudi procese integracije priseljencev in prilagajanja na novo kulturno okolje. Učitelji so odgovorni za pripravo razreda, upravljanje v razredu, kot tudi v razvoju učencev. V magistrski nalogi predstavljamo najpogostejše izkušnje, s katerimi se učitelji kemije srečujejo pri poučevanju otrok priseljencev. Mednje spadata tudi poznavanje šolske zakonodaje in sodelovanje s starši otrok priseljencev. Z raziskavo želimo učiteljem kemije in tudi ostalim strokovnim delavcem v vzgoji in izobraževanju predstaviti osnovne smernice za poučevanje kemije v inkluzivnem medkulturnem razredu. Predstavljeni praktični primeri iz kemije z uporabo IKT prikazujejo možnosti za premostitev jezikovnih težav pri pouku kemije.
Ključne besede: otroci priseljenci, integracija, kemija, učitelj kemije
Objavljeno: 28.11.2017; Ogledov: 96; Prenosov: 36
.pdf Celotno besedilo (2,00 MB)

Iskanje izvedeno v 0.02 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici