| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 5 / 5
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
2.
PRENOVA PROCESA KOMISIONIRANJA BLAGA ODDELKA KEMIJE IN PAPIRJA V PODJETJU MERKUR, D.D.
Tadeja Lampret, 2012, magistrsko delo

Opis: V magistrskem delu je obravnavano področje skladiščenja in procesa komisioniranja v podjetju Merkur, d. d. V uvodnem delu se bomo najprej osredotočili na osnove skladiščenja in komisioniranja blaga ter povzeli določene teoretične osnove za lažje razumevanje nadaljnjega dela. V praktičnem delu se bomo osredotočili na proces komisioniranja blaga v skladišču kemije in papirja. V nalogi bomo tudi podrobneje razčlenili obstoječe stanje procesa komisioniranja na oddelku kemije in papirja ter s pomočjo kritične analize prišli do glavne problematike, ki se pojavlja na samem oddelku (nepotrebne transportne poti in veliko število napak). Z namenom uspešne odprave problema znotraj procesa komisioniranja bomo poiskali vzroke za nastanek omenjenega problema. Nadaljevanje magistrskega dela bomo namenili predstavitvi določenih potencialnih rešitev, s katerimi bi izboljšali proces komisioniranja na omenjenem oddelku, in med seboj primerjali učinkovitost komisioniranja v obstoječem in prenovljenem uskladiščenju. V sklepnem poglavju bomo povzeli določene ugotovitve in prednosti v primeru realizacije predlaganih rešitev.
Ključne besede: skladiščenje, komisioniranje, kritična analiza, skladišče, analiza procesa komisioniranja.
Objavljeno: 07.09.2012; Ogledov: 1225; Prenosov: 116
.pdf Celotno besedilo (3,91 MB)

3.
4.
Bullwhip effect in the information flow of a supply chain
Tadeja Lampret, Vojko Potočan, 2014, izvirni znanstveni članek

Opis: The main goal of our research is to analyze and display causes of a bullwhip effect formation within a supply chain, as well as to provide the appropriate solutions to limit the occurrence of the bullwhip effect by using the proper information flow and partners´ cooperation within the supply chain. The bullwhip effect is one of the most important issues in the supply chain management and it is present in many companies. It preserves a character of invisibility because there are lots of causes for its formation and they are usually difficult to discern. The bullwhip effect is a phenomenon of an increase in the order variability within a supply chain. The higher we are within the supply chain, the higher is the order variability. The company encountered with the whip effect can successfully reduce its impact by improving the information flow, as well as improving partners´ cooperation within the supply chain. In this way the company can limit its negative repercussions and increase the profit. The article focuses on the overview of the bullwhip effect within a distribution chain, from its causes to suggestions and measures how to ease its negative repercussions on the organisation. Part of the causes could be found in the market demand variability and in the lack of communication about the actual marked demand within the supply chain. The rest of the causes are related to obstacles that emerge among different partners within the supply chain (role of culture). A qualitative analysis is applied on the basis of the selected cognitions from the supply chain management. The quantitative analysis is based on the theoretical research of the effective flow of information among the participants and its contribution to the reduction of the bullwhip impact. The article discusses two research questions: 1) The correct information flow within the supply chain and the improvement of the communication among partners can lead to the bullwhip effect reduction, and 2) A reduction of the bullwhip influence can lead to the increase of cooperation among partners. The results of the analysis can be used for further research.
Ključne besede: bullwhip effect, information flow, marked demand variability, orders variability, supply chain, logistics, business logistics, management, acquisition policy
Objavljeno: 06.07.2017; Ogledov: 299; Prenosov: 33
.pdf Celotno besedilo (279,62 KB)
Gradivo ima več datotek! Več...

5.
Ustanovitev s.p. na področju zdravstvene in socialne pomoči na domu
Tadeja Lampret Kastelic, 2016, diplomsko delo/naloga

Opis: Dandanes hitro narašča število starejše populacije. S tem se pojavlja družbeni problem, ko starostniki niso več zmožni samooskrbe. Nastopijo različne težave zdravstvene in socialne narave. Zdravstvena nega na domu in socialna oskrba na domu velikokrat predstavljata idealno rešitev. Vsaka od teh je profesija zase in izobražuje strokovni kader po svojih programih. V vsakdanjem življenju pa si ne predstavljamo ločenega delovanja. Obstajajo številni zakoni, predpisi, pravilniki, ki določajo delovanje zdravstvene in socialne dejavnosti. Opravljanje teh storitev je možno v okviru javne mreže ali kot zasebnik. Možnost samozaposlitve predstavlja ustanovitev samostojnega podjetja, ki sama po sebi ni zahteven postopek. Dodatna ovira so okvirji, ki jih postavlja posamezna dejavnost, ki jo želimo opravljati. S kombinacijo dejavnosti na koncesijo in dejavnosti, ki je samoplačniške narave, bi podjetje imelo dobiček.
Ključne besede: samostojni podjetnik, zdravstvena nega, socialna pomoč na domu
Objavljeno: 07.10.2016; Ogledov: 1483; Prenosov: 151
.pdf Celotno besedilo (643,02 KB)

Iskanje izvedeno v 0.08 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici