2.
Zadovoljstvo uporabnikov s storitvami komunalnega podjetjaTadej Hafner, 2012, diplomsko delo
Opis: Vsako podjetje, ki nudi storitve, teži k temu, da kar se da najbolje zadovolji uporabnike le-teh. Uspeh komunalnega podjetja, ki izvaja gospodarske javne službe varstva okolja, se v veliki meri odraža tudi v tem, v kolikšni meri so uporabniki zadovoljni z izvajanjem teh storitev (oskrba s pitno vodo, ravnanje z odpadki, urejanje okolice itd.).
Vse to so dejavnosti, ki so vidne in jih dejansko uporabljamo v vsakodnevnem življenju, dejavnosti, ki jih, dokler potekajo dobro, mogoče niti ne opazimo in so same po sebi umevne, postanemo pa dokaj občutljivi, če zaznamo kakšno pomanjkljivost, napako, neažurnost ipd.
V diplomskem delu smo zato, poleg teoretičnega dela, ki opredeljuje, kaj sploh so storitve, kako jih razvrščamo, zakaj je zadovoljstvo uporabnikov tako pomenbno, kakšne so metode in kaj je namen ugotavljanja zadovoljstva uporabnikov, želeli podati vedenje o stopnji zadovoljstva s storitvami KSP Hrastnik. Rezultate smo pridobili z analizo pridobljenih anket 257 uporabnikov storitev. Analiza je pokazala, da so uporabniki večinoma zadovoljni z opravljenimi storitvami, ter da jih več kot polovica tudi ločuje odpadke.
Ključne besede: Storitve, zadovoljstvo, komunalno podjetje.
Objavljeno v DKUM: 27.10.2012; Ogledov: 1852; Prenosov: 169
Celotno besedilo (1,04 MB)