| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 2 / 2
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Analiza potreb po pluralni policijski dejavnosti : magistrsko delo
Tadej Hafner, 2016, magistrsko delo

Opis: Namen magistrske naloge je, da z analizo občinskih programov varnosti vseh treh občin v Zasavju, analizo podatkov kaznivih dejanj in drugih virov ogrožanja ter intervjujev z občinskimi svetniki na območju Zasavja, definiramo potrebe po pluralni policijski dejavnosti v statistični regiji Zasavje. V teoretičnem delu magistrske naloge smo z deskriptivno metodo ter analizo domače in tuje literature opisali pojme in dejstva pluralne policijske dejavnosti ter predstavili zgodovinsko in geografsko ozadje vseh treh občin v Zasavju. V drugem, empiričnem delu, je poudarek bolj na analitičnem pristopu, kjer smo z zbiranjem, primerjavo in obdelavo podatkov iz javnih virov, uradnih evidenc, zakonov, strokovne literature, spletnih strani in intervjujev z občinskimi svetniki iz občin Hrastnik, Trbovlje in Zagorja ob Savi, definirali potrebe po pluralni policijski dejavnosti v Zasavju. Ugotovili smo, da občinski svetniki v Zasavju niso v celoti seznanjeni s konceptom pluralne policijske dejavnosti, ter da je socialno stanje v Zasavju zaskrbljujoče, kar predstavlja pereč varnostni problem. Naša najpomembnejša in ključna ugotovitev te magistrske naloge je, da v Zasavju obstajajo potrebe po pluralni policijski dejavnosti.
Ključne besede: policija, policijska dejavnost, pluralna policijska dejavnost, zasebno varovanje, detektivska dejavnost, občinsko redarstvo, varnost, zagotavljanje varnosti, lokalna skupnost, magistrska dela
Objavljeno v DKUM: 23.06.2016; Ogledov: 1573; Prenosov: 199
.pdf Celotno besedilo (1,66 MB)

2.
Zadovoljstvo uporabnikov s storitvami komunalnega podjetja
Tadej Hafner, 2012, diplomsko delo

Opis: Vsako podjetje, ki nudi storitve, teži k temu, da kar se da najbolje zadovolji uporabnike le-teh. Uspeh komunalnega podjetja, ki izvaja gospodarske javne službe varstva okolja, se v veliki meri odraža tudi v tem, v kolikšni meri so uporabniki zadovoljni z izvajanjem teh storitev (oskrba s pitno vodo, ravnanje z odpadki, urejanje okolice itd.). Vse to so dejavnosti, ki so vidne in jih dejansko uporabljamo v vsakodnevnem življenju, dejavnosti, ki jih, dokler potekajo dobro, mogoče niti ne opazimo in so same po sebi umevne, postanemo pa dokaj občutljivi, če zaznamo kakšno pomanjkljivost, napako, neažurnost ipd. V diplomskem delu smo zato, poleg teoretičnega dela, ki opredeljuje, kaj sploh so storitve, kako jih razvrščamo, zakaj je zadovoljstvo uporabnikov tako pomenbno, kakšne so metode in kaj je namen ugotavljanja zadovoljstva uporabnikov, želeli podati vedenje o stopnji zadovoljstva s storitvami KSP Hrastnik. Rezultate smo pridobili z analizo pridobljenih anket 257 uporabnikov storitev. Analiza je pokazala, da so uporabniki večinoma zadovoljni z opravljenimi storitvami, ter da jih več kot polovica tudi ločuje odpadke.
Ključne besede: Storitve, zadovoljstvo, komunalno podjetje.
Objavljeno v DKUM: 27.10.2012; Ogledov: 1852; Prenosov: 169
.pdf Celotno besedilo (1,04 MB)

Iskanje izvedeno v 0.08 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici