| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 2 / 2
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Razvoj alternativnih medijev : delo diplomskega seminarja
Suzana Vršnak, 2009, diplomsko delo

Ključne besede: oglaševanje, mediji, elektronska pošta, internet, plakati, telefon, plakati, alternative
Objavljeno: 30.05.2012; Ogledov: 791; Prenosov: 40
.pdf Celotno besedilo (1,01 MB)

2.
E-POSLOVANJE B2C: ANALIZA UPORABE E-TRGOVIN V SLOVENIJI
Suzana Vršnak, 2014, magistrsko delo

Opis: Živimo v času, kjer ima internet vedno večji pomen, saj je v zadnjih letih dosegel visoko priljubljenost in hiter napredek. Omogoča nam zanesljivo izmenjavo podatkov, je pomemben vir informacij in hkrati nov medij komunikacije. Z razvojem interneta so se razvile tudi nove oblike e-poslovanja. Gre za način poslovanja, kjer transakcije potekajo v elektronski obliki preko interneta, torej tako pri poslovanju ni potrebna uporaba papirja, ampak se uporablja sodobna informacijsko-komunikacijska tehnologija. Namen in cilj magistrskega dela je bilo ugotoviti, v kakšni meri ljudje uporabljajo e-trgovine, kakšen je razlog za neuporabo le-teh in kaj ljudi pritegne k nakupu v e-trgovini. Marsikje po svetu so e-trgovine in nakupovanje v njih že vsakdanjik, v Sloveniji pa se je ta način nakupovanja začel razvijati šele pred leti. V prvem delu smo predstavili teorijo, ki se nanaša na raziskavo. Kot prvo smo pojasnili pojem e-poslovanje, razvoj le-tega, vrste in nekatere oblike ter prednosti in slabosti e-poslovanja. Glede na interakcijo subjektov e-poslovanja ločimo več modelov e-poslovanja, zato smo v nadaljevanju pojasnili model, ki se navezuje na našo raziskavo, in sicer model B2C, torej poslovanje med podjetniki in potrošniki. Ta model e-poslovanja nam je kot potrošnikom najbližji, saj ga uporabljamo v vsakdanjem življenju. Kot primer takšnega e-poslovanja so e-trgovine. Tako smo se v drugem delu teorije osredotočili na e-trgovine, kjer smo tudi predstavili tri slovenske e-trgovine. Sledi empirični del, kjer smo izvedli raziskavo. Za pridobitev podatkov raziskave smo uporabili anketni vprašalnik. Vanj smo vključili vprašanja, s katerimi smo preverili razloge za uporabo oziroma neuporabo e-trgovin in dejavnike, ki so pomembni za odločitev za nakup v e-trgovini. Respondente smo povprašali še o drugih dejavnikih, ki so povezani z uporabo e-trgovin v Sloveniji in so pomembni za našo raziskavo. Za raziskavo smo izbrali kvantitativno metodo raziskovanja, torej anketni vprašalnik, katerega smo ustrezno prilagodili naši raziskavi. Anketni vprašalnik smo razdelili med ciljno skupino uporabnikov e-trgovin, s katerimi smo pridobili podatke, ki smo jih analizirali. Za lažje pridobivanje podatkov smo uporabili spletno anketiranje, vprašalnik smo poslali priložnostno izbranim osebam iz različnih regij v Sloveniji. Pri analizi smo podatke izračunali s pomočjo programa SPSS, pri izdelavi grafov pa smo si pomagali s programom MS Excel. V raziskovalnem delu magistrskega dela smo predstavili rezultate analize, s katerimi smo prišli do ugotovitev, zakaj se uporabniki odločajo za nakup v e-trgovini in kateri dejavniki so jim pri izboru najbolj pomembni. Na koncu magistrskega dela smo prišli do zaključka, s katerim smo potrdili ali zavrnili zastavljene hipoteze. Na samem začetku smo si zastavili štiri hipoteze, ki so nas vodile skozi celotno magistrsko delo. S pomočjo anketnega vprašalnika smo prišli do podatkov, ki nam povedo, ali hipotezo zavrnemo ali potrdimo. Zavrnili smo dve hipotezi, dve pa smo potrdili. Hipotezo ena in tri smo zavrnili, hipotezo dva in štiri pa smo potrdili, kar smo v empiričnem delu na podlagi podatkov iz raziskave dokazali. V pomoč pri pisanju nam je bila različna domača in tuja literatura, različni članki, spletne strani in analiza izvedene ankete, ki nam je podala podatke, ki so bili bistveni za naše magistrsko delo.
Ključne besede: Ključne besede: e-poslovanje, model B2C, e-trgovine, internet.
Objavljeno: 07.10.2014; Ogledov: 1690; Prenosov: 200
.pdf Celotno besedilo (8,48 MB)

Iskanje izvedeno v 0.06 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici