| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 1 / 1
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
POUK GEOGRAFIJE V OSNOVNIH ŠOLAH IN SPLOŠNIH GIMNAZIJAH Z VIDIKA PRILAGODITEV NARODNOSTNIMA MANJŠINAMA V SLOVENIJI
Suzana Leskovšek, 2016, diplomsko delo

Opis: Poučevanje geografije v šolah na slovensko-madžarskem in slovensko-italijanskem narodnostno mešanem območju v Republiki Sloveniji ima v slovenski zakonodaji predvidene številne prilagoditve. Te se kažejo na več nivojih, tako v učnih načrtih, učbenikih, kot tudi na nivoju organiziranosti šole. V diplomskem delu smo z vidika prilagoditev narodnostnima manjšinama analizirali zakonodajo s področja vzgoje in izobraževanja ter človekovih pravic, ki predstavlja podlago za vse nadaljnje aktivnosti pri pouku v dvojezičnih osnovnih in srednjih šolah na slovensko-madžarskem ter osnovnih in srednjih šolah z italijanščino kot učnim jezikom na slovensko-italijanskem narodnostno mešanem območju v Sloveniji. Prilagoditve smo iskali v učnih načrtih za geografijo, izpitnih katalogih za geografijo, predmetnikih, učbenikih ter preverjanjih znanj pri geografiji v osnovni šoli in splošni gimnaziji. Empirični del temelji na intervjujih učiteljev geografije na teh območjih, ki so podali svoje stališče glede teh prilagoditev.
Ključne besede: Geografija, narodnostni manjšini, prilagoditve, učni načrt, učbeniki, osnovna šola, splošna gimnazija, zakonodaja.
Objavljeno: 21.06.2016; Ogledov: 437; Prenosov: 17
.pdf Celotno besedilo (1,51 MB)

Iskanje izvedeno v 0.04 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici