SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 2 / 2
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
2.
ANALIZA STORITVE OSEBNE POŠTNE ZNAMKE
Suzana Kavaš, 2016, diplomsko delo

Opis: V teoretičnem delu diplomskega dela smo predstavili storitve in opredelili njihov pomen v današnjih, hitro se spreminjajočih časih. Zaradi svojih lastnosti, predvsem neotipljivosti, neločljivosti in minljivosti, so pri trženju storitev potrebni posebni tržni prijemi. Tržne prijeme smo predstavili skozi elemente storitvenega trženjskega spleta. Predstavili smo razvoj nove storitve in za to potrebne razvojne faze. Opredelili smo življenjski cikel storitve glede na stopnjo uvajanja, rasti, zrelosti in upadanja. V praktičnem delu diplomskega dela smo predstavili storitveno podjetje Pošta Slovenije, d. o. o. Natančno smo predstavili storitev osebne poštne znamke, ki je nadgradnja klasičnih poštnih znamk. S pomočjo razpoložljivih podatkov smo naredili analizo storitve in tako ugotovili, kje se storitev nahaja na krivulji življenjskega cikla storitve. Proučevana storitev se nahaja na stopnji upadanja, kar smo ugotovili iz podatkov, ki nakazujejo padec prodaje. Glede na rezultate opravljene analize smo podjetju, ki smo ga proučevali, podali nekaj koristnih predlogov.
Ključne besede: izdelek, osebne poštne znamke, storitev, storitveni proces, življenjski cikel.
Objavljeno: 10.06.2016; Ogledov: 282; Prenosov: 53
.pdf Celotno besedilo (1,38 MB)

Iskanje izvedeno v 0.07 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici