| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 1 / 1
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
VPLIV MOTIVACIJE NA ZAPOSLENE IN DOLOČANJE PLAČ DELAVCU
Stojan Vitežnik, 2009, diplomsko delo

Opis: Motiviranje in zadovoljstvo sta glavna dejavnika uspeha in osrednja skrb ter področji delovanja vodstva organizacij. Motivirani zaposleni so pripravljeni veliko prispevati v organizaciji, ker to želijo, ne zato, ker so v to prisiljeni. Vodje lahko uporabljajo motiviranost zaposlenih za usmerjanje aktivnosti v želeno smer; tako dosežejo ekonomske cilje organizacije. Samo vodja, ki se zaveda resnične vrednosti svojih zaposlenih lahko ustvari takšno klimo v organizaciji, ki omogoča izjemno delovno uspešnost. Raziskovanje motivacije je bilo že v preteklosti znanstveno aktualno, dandanes je še posebej pomembno, kajti motiviranost zaposlenih vpliva na zadovoljstvo posameznikov v organizaciji. Motiviranost zaposlenih je pogoj za dobre medsebojne odnose v organizaciji, kar zopet pripomore k boljšim rezultatom poslovanja. Vodje morajo uporabljati motivacijske dejavnike, ki zaposlene spodbujajo za doseganje ciljev organizacije, hkrati pa bodo to tudi njihovi lastni cilji. Eden od osnovnih motivacijskih dejavnikov je plača, ki ji različne skupine zaposlenih pripisujejo različen pomen. Vedno več organizacij vpeljuje sistem nagrajevanja, poleg fiksnih plač tudi gibljivi del plač, nekatere ugodnosti, nagrade za uspešnost, zvestobo, požrtvovalnost. Poleg teh materialnih motivacijskih dejavnikov uvajajo tudi nematerialne dejavnike, kot so: napredovanje, priznanja, pohvale, samostojnost pri delu, možnost izobraževanja, dodatni prosti dnevi, potovanja. V teoretičnem delu sem predstavil motivacijske teorije, njihov vpliv na uspešnost zaposlenih, motivacijske dejavnike in nagrajevanje zaposlenih na podlagi zakonske ureditve delovnih razmerij. Drugi del naloge je namenjen analitičnemu predstavljanju in preverjanju nekaterih spoznanj, do katerih sem prišel z anketo. Z rezultati ankete sem prišel do sklepa, da je plača pomemben motivacijski dejavnik, vendar je pomembnejši osebno zadovoljstvo. Pri menjavi službe ni najpomembnejša plača, ampak varnost na delovnem mestu in boljši delovni pogoji. Skoraj vsem anketiranim pomeni delo priložnost za učenje in razvoj. Ravno tako so se skoraj vsi pripravljeni še dodatno izobraževati. Svoje znanje dopolnjujejo s prebiranjem strokovne literature in uporabo interneta. Večina anketiranih oddajničarjev ne namerava v bližnji prihodnosti menjati službo, medtem ko bi se četrtina za to odločila. Glavni motiv za menjavo službe so pričakovani boljši pogoji dela in varnost na delovnem mestu. Oddajničarji se zavedajo, da se bo zmanjšalo število delovnih mest na oddajnih centrih zaradi digitalne televizije. Velika večina anketiranih oddajničarjev je zadovoljna z delom, ki ga opravlja.
Ključne besede: - motivacija - delovna uspešnost - zaposleni - plača - nagrajevanje
Objavljeno: 17.07.2009; Ogledov: 2271; Prenosov: 402
.pdf Celotno besedilo (722,27 KB)

Iskanje izvedeno v 0.05 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici