| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 3 / 3
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
2.
OCENA UKREPOV ZA IZBOLJŠANJE RAVNI CESTNE INFRASTRUKTURE NA PROMETNO VARNOST ENOSLEDNIH MOTORNIH VOZIL
Stanislav Zotlar, 2012, magistrsko delo

Opis: Vozniki enoslednih motornih vozil so v prometu ena izmed bolj izpostavljenih skupin udeležencev v cestnem prometu. Predvsem je zaskrbljujoča visoka stopnja poškodb v prometnih nesrečah, v katerih so udeleženi motoristi. Magistrsko delo je nastalo na podlagi konkretne raziskave, katere namen je bil ugotoviti lokacije mest zgostitev prometnih nesreč z udeleženimi motoristi na državnem cestnem omrežju in vzroke za nastanek prometnih nesreč. Oceniti sem želel učinek izvedenih infrastrukturnih ukrepov za izboljšanje ravni prometne varnosti enoslednih motorni vozil. S statističnimi metodami sem analiziral nevarne odseke in prometne nesreče motoristov pred uvedbo ukrepov in po njej. Ugotovil sem, da se je raven prometne varnosti motoristov po uvedbi ukrepov znatno izboljšala, kar pomeni, da so izbrani ukrepi, izvedeni na državnih cestah, upravičeni in učinkoviti.
Ključne besede: cestni promet, enosledna motorna vozila, prometne nesreče motoristov, ukrepi za izboljšanje prometne varnosti, analiza nevarnih odsekov, mnenjska raziskava
Objavljeno: 07.12.2012; Ogledov: 1784; Prenosov: 247
.pdf Celotno besedilo (7,53 MB)

3.
PREDVIDLJIVE CESTE
Jure Prestor, 2014, magistrsko delo

Opis: V magistrskem delu je obravnavana problematika koncepta predvidljivih SER-ces (ang. "Self Explaning Roads" (SER), v nadaljevanju SER-cest) ki skupaj s konceptom odpuščajočih cest tvorita osnovo za prometno varno načrtovanje cest. Oba koncepta sta zajeta tudi v nizozemski trajnostni prometni varnosti. SER-ceste človeka in njegovo percepcijo postavlja v ospredje pri oblikovanju cestnega okolja. Pravilno oblikovano cestno okolje v povezavi s percepcijo udeležencev v prometu tvori cestni ambient. Osnovni predpostavki koncepta SER-cest sta percepcija in kategorizacija. V magistrskem delu je opisan razvoj in primerjava koncepta SER-cest v Evropi ter izpostavljena problematika več prometno funkcionalnih "sivih cest". Opisani so tudi nekateri ukrepi, ki v standardizirani in kategorizirani obliki predstavljajo osnovo za izvajanje ukrepov SER za upravljanje z varno hitrostjo. Na podlagi analize kategorizacije cestnega omrežja na Nizozemskem, Danskem in v Nemčiji, analize osnovnih pogojev vzpostavitve cestnega omrežja SER ter analize obstoječe kategorizacije cestnega omrežja v Sloveniji je podan predlog optimalne SER-kategorizacije cestnega omrežja v Sloveniji.
Ključne besede: prometna varnost, trajnostna prometna varnost, kategorizacija cestnega omrežja, percepcija, pričakovanje, predvidljive SER-ceste, predvidljivi SER-ukrepi, odpuščajoče ceste, sive ceste, prometno varno načrtovanje
Objavljeno: 16.06.2014; Ogledov: 1851; Prenosov: 316
.pdf Celotno besedilo (3,02 MB)

Iskanje izvedeno v 0.08 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici