| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 2 / 2
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
2.
MODEL MANAGEMENTA KONFLIKTOV V JAVNEM ZAVODU
Stanislav Najžar, 2012, magistrsko delo

Opis: Konflikti sodijo med vsakdanje elemente v managementu poslovanja in so najmočnejši dejavnik sprememb v podjetju, zato je potrebno v vsaki organizaciji vzpostaviti učinkovit management konfliktov. Osnovni vzrok za nastanek konfliktov je povezan z različnostjo ljudi. Odnosi med zaposlenimi v organizaciji ponavadi ne potekajo brez zapletov, saj popolne enotnosti med zaposlenimi ni. Navzven imamo velikokrat občutek, da so odnosi v nekem kolektivu skladni, v bistvu pa obstaja velika verjetnost, da gre za izogibanje ali za zanikanje problemov, kar povzroča pasivnost in nepripravljenost na spremembe zaposlenih. Dobri medsebojni odnosi med sodelavci so zelo pomembni, saj v organizacijah, kjer smo zaposleni preživimo veliko svojega časa. V kolektivu pa se z vsemi ne razumemo enako dobro, kar lahko poveča stres in slabo medsebojno komuniciranje, slabšo kakovost opravljenega dela in produktivnost. Veliko lažje rešujemo konflikte, ko so še v začetni fazi in če poznamo pravilne pristope reševanja. Lahko imajo pozitiven ali negativen vpliv na poslovanje organizacije, a jih s pravočasnim razreševanjem rešimo v korist le tega. V podjetju so nujni, saj njihova prisotnost kaže na možnosti boljšega poslovanja, so najmočnejši dejavnik sprememb v podjetju, pa čeprav spremembe le redko kdo obožuje ali se jih veseli, saj se pogosto ne zavedamo kako potrebne so. Konflikte, s katerimi se srečujemo na delovnem mestu moramo čimprej rešiti, vendar pri tem reševanju ni cilj, da vztrajamo pri svojem mnenju in na koncu zmagamo, ker je nekdo drug popustil, temveč se o nastalih problemih pogovorimo in jih rešimo tako, da so vse strani zadovoljne. Vsak zaposleni, je dejansko v svojem podjetju izpostavljen konfliktu in ga tudi prepozna. Vse to je opisano v teoriji, kakšno pa je dejansko stanje v praksi? To smo želeli ugotoviti v raziskavi, ki smo jo opravili s pomočjo anketnega vprašalnika med zaposlenimi v javnem zavodu Študentski domovi Maribor. Zanimalo nas je, kakšno mnenje imajo o medsebojni komunikaciji med zaposlenimi, o konfliktih nasploh, o konfliktih v zavodu in njihovem reševanju. V prvem delu naloge smo predstavili, kako različni avtorji razumejo konflikt, kako ti nastanejo, kakšne vrste konfliktov poznamo, kako jih rešujemo. Spoznali smo različne modele managementa konfliktov, ki smo jih potem v drugem delu, na osnovi analize ankete med zaposlenimi tudi uporabili na konkretnem primeru. Živimo v času, ko prihaja do veliko sprememb in novosti na vseh ravneh našega življenja. Z uvajanjem le teh velikokrat žal zamre marsikaj dobrega, strokovno preizkušenega in pomembnega za reševanje konfliktov. Vsi zaposleni v podjetjih se moramo zavedati, da smo vključno z vodstvom, vsi odgovorni, da konflikte pravočasno odkrivamo, jih konstruktivno sproti rešujemo. Zavedanje in razumevanje samega sebe in sodelavcev pripomore h konstruktivnemu obvladovanju konfliktov, večji motivaciji, večji pripadnosti in nenazadnje večji učinkovitost vseh zaposlenih
Ključne besede: management konfliktov, obvladovanje konflikta, metode in načini reševanja konfliktov, komunikacija, model managementa konfliktov.
Objavljeno: 25.10.2012; Ogledov: 1150; Prenosov: 228
.pdf Celotno besedilo (1,23 MB)

Iskanje izvedeno v 0.07 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici