| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 43
Na začetekNa prejšnjo stran12345Na naslednjo stranNa konec
1.
Stili vodenja v celjskih dostavnih podjetjih
Lovro Pušnik, 2020, diplomsko delo/naloga

Opis: Kako dobro bo delovalo neko podjetje, kako bodo zaposleni usklajeni in učinkoviti, je v veliki meri odvisno od vodje in njegovega načina vodenja. Uspešni vodja je nekdo, ki se zaveda, da se je potrebno premišljeno lotiti vodenja. Zaposlene usmerjajo, spodbujajo, jih vodijo ter skrbijo zanje. Podjetja se med seboj razlikujejo, prav tako zaposleni med sabo, sama dinamika v podjetju, način dela ter cilji, navsezadnje se tudi vodje razlikujejo, zato je pomembno, da vse dejavnike vključimo pri izboru stila vodenja. Poznamo več stilov vodenja. Anketni vprašalnik, ki je predstavljen v nalogi, je vprašalnik W. J. Reddina, ki je stile vodenja razdelil na: zadržan stil, k odnosom usmerjen stil, stil usmerjen k delovnim ciljem ter k sodelovanju usmerjen stil vodenja. Anketni vprašalnik smo razdelili med zaposlene dostavnih podjetji. S pomočjo rezultatov smo lahko ocenili vodenje vodij. Prišli smo do ugotovitev, da v dostavnih podjetjih prevladuje vodenje, ki je usmerjeno k delovnim ciljem in k sodelovanju. Sicer sta to dve skrajnosti vodenja, a za dostavna podjetja, kot so ta, ki smo jih tudi anketirali, se je kombinacija obeh stilov izkazala za najučinkovitejšo. Vodja pa mora vedeti, kdaj uporabi kakšen stil vodenja. Vodenje, osredotočeno na ljudi, pripomore, da se oblikuje tim, ki med seboj dobro sodeluje. To je zelo pomembno za dostavna podjetja, saj si morajo kurirji med seboj pomagati, da lahko delo steče, predvsem v obdobjih, kjer je dela več, časa pa enako, saj so delovne naloge takšne, ki jih morajo opraviti v enem dnevu. Da delo steče, kot je potrebno in v roku, so pomembna jasna navodila in vodenje, za kar pa je pomembno k delovnim ciljem naravnano vodenje.
Ključne besede: vodenje, stili vodenja, vodja, podjetništvo
Objavljeno: 22.04.2021; Ogledov: 109; Prenosov: 20
.pdf Celotno besedilo (842,87 KB)

2.
Vloga športnikov v slovenski vojski
Lucija Polavder, 2018, diplomsko delo/naloga

Opis: Pripadnice in pripadniki Slovenske vojske s svojim strokovnim in z odličnim delovanjem ter prizadevanji ohranjajo in razvijajo tradicionalne vrednote Slovenk in Slovencev. Začetki Športne enote segajo v leto 1991. Naloge Športne enote so zaposlovanje športnikov, promocija Slovenske vojske, vključevanje športnikov v proces usposabljanja Slovenske vojske. V teoretičnem delu diplomske naloge smo uvodoma opisali razvoj Slovenske vojske. Nadaljevali smo z opisom procesa zaposlovanja v Slovenski vojski, nato z opisom Športne enote in nalog vrhunskih športnikov v Slovenski vojski. Opisali smo tudi področje promocije Slovenske vojske. V empiričnem delu naloge smo skozi analizo odgovorov prišli do ugotovitev, da zaposlenim v Športni enoti SV pomeni zaposlitev socialno in materialno varnost, redna finančna podpora in čas, ki ga imajo na razpolago za treninge, ki zagotavljajo nemoten potek priprav, kar je pogoj za popolno predanost športu in doseganje dobrih rezultatov, saj zaposleni v Športni enoti posledično doprinesejo SV promocijo v RS in tujini, večje zanimanje za zaposlitev v SV, nenazadnje vzpodbujajo tudi občutek pripadnosti. Na koncu naloge smo naredili na podlagi teoretičnih izhodišč in analize odgovorov zaključek.
Ključne besede: Slovenska vojska, promocija, Športna enota, vojak, zaposlitev
Objavljeno: 21.04.2021; Ogledov: 81; Prenosov: 9
.pdf Celotno besedilo (1,12 MB)

3.
Določanje vpliva oblike, mase in položaja komisionirne enote na produktivnost
Tjaša Vovk, 2020, diplomsko delo/naloga

Opis: Učinkovit ter dobro načrtovan komisionirni sistem sta velik plus za številna podjetja. Kljub temu, da je v današnjem času na voljo veliko različnih avtomatiziranih komisionirnih sistemov, pa v distribucijskih centrih ter skladiščih še zmeraj prevladuje ročno komisionirnanje. Ročno komisioniranje je zamudno ter porabi precej dragocenega časa, hkrati pa lahko dolgoročno negativno vpliva na zdravje komisionarjev. Zato je pomembno iskanje rešitev za hitrejše in učinkovitejše ročno komisioniranje, ki v čim manjši meri negativno obremenjuje komisionarje. V diplomski nalogi smo se posvetili predvsem analizi produktivnosti ročnega komisioniranja lahkih komisionirnih enot, ki so uskladiščeni na takšen regal, da lahko komisionar dostopa do vseh odlagalnih mest brez pomoči tehničnih naprav, kot so viličarji, lestve in podobno. S pomočjo eksperimentalne metode ter statistične analize smo prišli do rezultatov, ki kažejo, da imata tako masa kot velikost komisionirne enote vpliv na produktivnost. Prav tako so pokazali, da odlagalno mesto vpliva na hitrost jemanja komisionirne enote iz regala. Torej, produktivnost oziroma čas jemanja bi lahko izboljšali na podlagi dobre razporeditve komisionirnih enot na regalu, saj bi se čas jemanja ob pravilni postavitvi teh enot lahko skrajšal.
Ključne besede: človek k blagu, komisionirna enota, produktivnost, ročno komisioniranje, distribucijska logistika
Objavljeno: 04.12.2020; Ogledov: 175; Prenosov: 26
.pdf Celotno besedilo (1,03 MB)

4.
Analiza izobraževanja in usposabljanja zaposlenih v izbranem podjetju
Monika Ros, 2020, diplomsko delo/naloga

Opis: V teoretičnem delu diplomskem dela smo predstavili pojme, povezane z izobraževanjem in usposabljanjem zaposlenih v podjetju. Opisali smo oblike in metode izobraževanja, cilje in ovire ter navedli glavne motivatorje za izobraževanje. Predstavili smo načine in vrste usposabljanja v organizaciji, faze procesa, različne tipe usposabljanja in na koncu navedli cilje. Obravnavali smo metodo, ki dandanes v delovnih organizacijah še ni tako razvita, in sicer metodo coachinga. Opisali smo njegove metode in pojasnili, kakšne so končne koristi coachinga za organizacijo in posameznika.Za praktični del diplomskega dela smo preučili obstoječe stanje v podjetju in predstavili njihov sistem izobraževanja in usposabljanja zaposlenih.
Ključne besede: izobraževanje, usposabljanje, zaposleni, znanje, organizacija
Objavljeno: 23.10.2020; Ogledov: 190; Prenosov: 37
.pdf Celotno besedilo (1,33 MB)

5.
Ljudje v turizmu
Mitja Gorenak, 2020

Opis: Management človeških virov je kompleksen preplet dejavnosti, ki jih morajo izvajati managerji, da lahko optimizirajo delovanje celotne organizacije. V kolikor gre za organizacijo v storitvenem sektorju, kamor prištevamo turizem, so zadeve še nekoliko bolj zapletene, saj je uspešnost odvisna od direktnega zadovoljstva uporabnika storitve. V knjigi se prepletajo poglavja, vezana na področje managementa, kot tudi bolj sociološko in psihološko obarvane tematike. Tako knjigo pričenjamo s poglavjem o vrednotah posameznika, iz katerih kasneje sledijo vrednote organizacije. Obe tematiki sta neločljivo povezani s preostalimi, saj predstavljata temelj delovanja posameznika in sleherne organizacije. Sledita poglavji o organizacijski kulturi in družbeni odgovornosti, ki izkazujeta tako imenovani »modus operandi« organizacije. Sledijo poglavja o kompetencah, vodenju in ocenjevanju delovne uspešnosti, ki govorijo o odnosu med posameznikom in organizacijo. Knjigo zaključujejo tri poglavja, vezana predvsem na trenutne operativne zahteve v organizaciji, in sicer poglavja o pripadnosti, motivaciji in medgeneracijskem managementu v organizaciji.
Ključne besede: management, človeški viri, turizem, vodenje, kadri, organizacija
Objavljeno: 31.08.2020; Ogledov: 167; Prenosov: 22
URL Povezava na datoteko

6.
Primer uvajanja spememb z vidika zaposlenih v mednarodnem podjetju
Irina Bolle, 2020, diplomsko delo/naloga

Opis: Zaradi vse hitrejšega razvoja tehnologije ter vse večje in močnejše konkurence je nujno, da podjetja sledijo spremembam. Le s hitrim prilagajanjem spremembam lahko podjetja ostajajo konkurenčna. Pomemben člen pri uvajanju sprememb so zaposleni in njihova zmožnost prilagajanja spremembam. V diplomskem delu smo v teoretičnem delu povzeli, kako se spremembam prilagaja management in na kakšen način spremembe prenese na zaposlene. Za človeka so spremembe vedno predstavljale stres. Zaradi tega se podjetja spoprijemajo z odpori, ki jih uvajanje sprememb povzroča. Navedli smo nekaj primerov spoprijemanja s takšnimi odpori in pojasnili, kateri načini uvajanja sprememb prinašajo najboljše rezultate. Na praktičnem primeru raziskovanega podjetja smo ugotovili, kako so v podružnici mednarodnega podjetja uvajali uporabo pametnih telefonov in kako so to doživeli zaposleni. Z zaposlenimi smo izvedli strukturiran intervju. Rezultate smo analizirali in ugotovili, kako stresno je uvajanje sprememb za zaposlene. V zaključku smo razpravljali, zakaj je bilo uvajanje pametnih telefonov za zaposlene stresno in kako bi lahko v raziskovanem podjetju ta stres ublažili.
Ključne besede: spremembe, management sprememb, odpori pri uvajanju sprememb, tehnologija, stres.
Objavljeno: 17.08.2020; Ogledov: 171; Prenosov: 21
.pdf Celotno besedilo (721,16 KB)

7.
Področja zaposlitve diplomiranih inženirjev logistike ter njihove kompetence na delovnih mestih
Jana Podvinšek, 2019, diplomsko delo/naloga

Opis: Diplomirani inženirji logistike so usposobljeni za najbolj zahtevne naloge na različnih delovnih mestih. Zaposleni so tako na področju kot zunaj področja logistike, in sicer na delovnih mestih, kjer uporabljajo različne kompetence. Te kompetence so lahko ključne (splošne) ali specifične in jih logistiki pridobijo z izobrazbo ali na delovnih mestih, zato so tudi odvisne od delovnih mest, ki jih opravljajo. Področja zaposlitve narekuje trg delovne sile, vendar kljub temu logistiki uspešno prodirajo še na delovna mesta izven področja logistike, kjer s pridobljenimi kompetencami konkurirajo ostalim in opravljajo delovne naloge izven meja klasične logistike.
Ključne besede: logistika, inženirji logistike, kompetence, zaposlitev logistika
Objavljeno: 06.01.2020; Ogledov: 574; Prenosov: 80
.pdf Celotno besedilo (1,50 MB)

8.
Vplivi dolgotrajnih voženj na voznike tovornih vozil v izbranem transportnem podjetju
Klavdija Rantaša, 2019, diplomsko delo/naloga

Opis: Vplivi dolgotrajnih voženj v današnjem času predstavljajo velik pomen pri voznikih, ki se vsakodnevno soočajo s problemi, na katere naletijo na cesti. V izbranem transportnem podjetju smo zaznali problem, ki je predstavljen v diplomskem delu. Podjetje se lahko pohvali s trgovskim centrom, poslovnimi prostori, sobami za prenočitev, logističnim centrom, dobro razvejeno transportno dejavnostjo in najemom kombijev. Večino dela, opravljenega v podjetju, predstavlja transport – dnevno vozniki tovornih vozil opravljajo prevoze po Sloveniji in tujini. Pri tem se srečujejo z različnimi vplivi, kot so utrujenost, stres, slabe vremenske okoliščine, slabe prehranske navade in zaspanost. V času voženj so pomembni dokumentacija, obvezni odmori ter zbranost.
Ključne besede: Transportno podjetje, vozniki tovornih vozil, dolgotrajne vožnje, utrujenost, transport
Objavljeno: 06.01.2020; Ogledov: 276; Prenosov: 42
.pdf Celotno besedilo (1,80 MB)

9.
Analiza nagrajevanja v proučevanem podjetju
Darjan Lamut, 2019, diplomsko delo/naloga

Opis: Zmožnost privabljanja in ohranjanja nadarjenega osebja močno vpliva na sposobnost organizacije, da ohrani konkurenčno prednost. Na današnjem trgu dela zaposleni vse bolj iščejo paket nadomestil, ki ponuja več kot samo plačo. Ugodnosti v življenjskem slogu, fleksibilni delovni čas, izobraževanja ipd. so le nekateri dodatki, ki jih zaposleni iščejo na delovnem mestu. Učinkovita strategija nagrajevanja je ključna spodbuda za zadovoljne, motivirane in učinkovite zaposlene. Organizacije se vse bolj zavedajo, da morajo vzpostaviti pravično ravnotežje med prispevkom zaposlenega k organizaciji in prispevkom organizacije k zaposlenemu. Vzpostavitev tega ravnovesja je eden izmed glavnih razlogov za nagrajevanje zaposlenih. Organizacije, ki sledijo strateškemu pristopu k ustvarjanju tega ravnovesja, se osredotočajo na tri glavne komponente sistema nagrajevanja, ki vključuje nadomestila, koristi in priznanje. Pomembnost zadnje komponente v številnih organizacijah še vedno zanemarjajo. Ključni cilj priznavanja je, da se zaposleni počutijo cenjeni, saj imajo cenjeni zaposleni običajno višjo samopodobo, več zaupanja, večjo stopnjo pripravljenosti na nove izzive in večjo željo po inovativnosti. Namen diplomskega dela je s pomočjo študija literature predstaviti področje nagrajevanja zaposlenih in na konkretnem primeru raziskati, kakšen je sistem nagrajevanje v proučevani organizaciji.
Ključne besede: plača, nagrajevanje, sistem nagrajevanja, organizacija, zadovoljstvo.
Objavljeno: 19.12.2019; Ogledov: 266; Prenosov: 32
.pdf Celotno besedilo (1,23 MB)

10.
Organizacijska kultura v slovenskih logističnih podjetjih in njen vpliv na zadovoljstvo zaposlenih
Mateja Čuček, 2019, magistrsko delo/naloga

Opis: V magistrskem delu smo raziskovali vpliv organizacijske kulture na zadovoljstvo zaposlenih v slovenskih logističnih podjetjih. Za namen raziskave smo izvedli anketni vprašalnik, ki je zajemal OCAI-vprašalnik po Cameronu in Quinnu za organizacijsko kulturo in vprašalnik zadovoljstva zaposlenih po avtorici Renati Mihalič. Z anketnim vprašalnikom smo ugotovili, kakšna je povezava med omenjenima pojmoma in v katerem tipu kulture so zaposleni v slovenskih logističnih podjetjih najbolj in najmanj zadovoljeni. Magistrsko delo je sestavljeno iz teoretičnega in empiričnega dela. Teoretični del je sestavljen iz organizacijske kulture in zadovoljstva zaposlenih. Pri organizacijski kulturi smo opisali pojem in navedli nekaj definicij po različnih avtorjih. Vključili smo temeljne karakteristike organizacijske kulture in predstavili nekaj modelov, po katerih lahko umestimo kulturo v različne tipe. V okviru predstavitve zadovoljstva zaposlenih smo definirali pojem in predstavili tudi, zakaj je le-to pomembno, našteli dejavnike, ki vplivajo na zadovoljstvo, in opisali tri modele zadovoljstva zaposlenih. V empiričnem delu smo predstavili metode, ki so bile uporabljene v magistrskem delu, in opisali oba vprašalnika, ki sta bila vključena v končni anketni vprašalnik. Temu je sledila predstavitev pridobljenih rezultatov in potrjevanje hipotez. V sklepnem delu smo strnili ugotovitve iz raziskave.
Ključne besede: organizacijska kultura, zadovoljstvo zaposlenih, tipologija organizacijske kulture, OCAI
Objavljeno: 18.12.2019; Ogledov: 620; Prenosov: 149
.pdf Celotno besedilo (1,31 MB)

Iskanje izvedeno v 0.32 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici