| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 46
Na začetekNa prejšnjo stran12345Na naslednjo stranNa konec
1.
Kompetence zaposlenih v prodaji proučevanega telekomunikacijskega podjetja
Ana Maria Zagode, 2021, diplomsko delo/naloga

Opis: V gospodarstvu, ki temelji na znanju, je uspeh organizacij odvisen predvsem od kakovosti njihovih človeških virov. Organizacije se zanašajo na svoje usposobljene zaposlene kot na glavni vir. Danes je zaradi hitrih sprememb pridobivanje kompetentnih zaposlenih postalo del strategije večine organizacij. S pomočjo kompetenčnega modela lahko organizacija jasno in objektivno oceni izraženost določenih kompetenc posameznika, ter tako tudi načrtuje, kaj je še potrebno, da posameznik kompetence razvije in s tem tudi napreduje. Z diplomskim delom smo želeli preveriti ključno vprašanje, ali je obstoječi model kompetenc, ki ga proučevano telekomunikacijsko podjetje uporablja, učinkovit. S pregledom literature in z raziskavo smo najprej ugotovili, kaj so prednosti modela kompetenc, ki ga proučevano podjetje uporablja, nato pa smo na podlagi tega pregledali, kje so možnosti za izboljšave in kaj bi bila dodana vrednost, če obstoječi model kompetenc dopolnimo. Predvsem pa smo ugotovili, da zaposleni stremijo k poglobljenemu pogovoru s kompetentnimi osebami in želijo povratne informacije za svoj nadaljnji napredek.
Ključne besede: kompetence, kompetenčni model, povratna informacija, spremembe, zaposleni
Objavljeno: 26.11.2021; Ogledov: 115; Prenosov: 6
.pdf Celotno besedilo (1,64 MB)

2.
Primerjava družbenih odgovornosti med izbranimi slovenskimi, francoskimi in danskimi transportnimi podjetji
Tea Knez, 2021, magistrsko delo

Opis: V magistrskem delu smo obravnavali tematiko družbene odgovornosti in ugotovili, da se začetki družbeno odgovornega vedenja kažejo že v starodavnih rimskih zakonih. Pri proučevanju tematike smo prišli do spoznanja, da ni enotne definicije družbene odgovornosti, saj si jo vsak avtor razlaga po svoje. Vsem definicijam je skupno prizadevanje za odgovorno družbeno, ekonomsko in okoljsko ravnanje. Teoretično spoznanje smo nato nadgradili z analizo kriterijev družbene odgovornosti v desetih slovenskih, francoskih in danskih transportnih podjetjih. Za vsako izbrano transportno podjetje smo pregledali tudi spletne medije in ugotovili, ali podjetje dejansko posluje družbeno odgovorno. Na osnovi dobljenih ugotovitev smo primerjali, kakšno je dojemanje družbene odgovornosti v posamezni državi. Spoznali smo, da transportna podjetja v Sloveniji, Franciji in na Danskem tej tematiki posvečajo veliko pozornosti. Vsa podjetja se zavedajo pomembnosti družbeno odgovornega vedenja do vseh, ki so neposredno ali posredno vključeni v poslovanje, saj pozitivno vpliva na dobičkonosnost in konkurenčnost podjetij.
Ključne besede: družbena odgovornost, transportna podjetja, ključni deležniki v podjetjih, notranja dimenzija, zunanja dimenzija
Objavljeno: 26.11.2021; Ogledov: 87; Prenosov: 12
.pdf Celotno besedilo (2,71 MB)

3.
Možnosti vzpostavljanja krizne komunikacije organizacij na socialnih medijih v logistiki
Tadej Gračner, 2021, magistrsko delo/naloga

Opis: Dandanes podjetja poslujejo v okolju, ki predstavlja mnoge nepredvidljive situacije, katere lahko ogrozijo vsakodnevno poslovanje podjetij. K nepredvidljivim situacijam pa lahko zadnja leta štejemo tudi razna dogajanja na družbenih omrežjih, kjer ospredje predstavljajo uporabniki družbenih medijev. Zaradi omogočene svobode govora, hitre možnosti interakcije med uporabniki ter omogočenega hitrega širjenja informacij med uporabniki, družbeni mediji predstavljajo možnost hitrega sporočanja kriznih sporočil, vzpostavitev dvosmerne komunikacije med podjetjem in uporabniki ter dodaten dejavnik, ki pospeši ali podaljša trajanje krize. Krize so neizogiben del poslovanja vsakega podjetja v današnjem času. Zato so podjetja primorana predvidevati krize, se pripraviti na morebiten nastanek ali, če je možno, se jim izogniti. Kljub nevarnostim, ki jih povzroči kriza, krizni časi ponujajo tudi številne priložnosti dokazovanja strokovnosti. Tako teoretični del predstavlja ključne sestavne dele kriz, krizne komunikacije ter družbenih omrežij. V praktičnem delu so predstavljene ključne ugotovitve izbranih vzorcev člankov. Ugotovili smo, da družbeni mediji omogočajo podjetjem cenovno ugodne objave ključnih kriznih informacij, ki hitro potujejo do ciljnih skupin uporabnikov pri obveščanju o potencialnih nevarnostih. Omenjeno pa prinese hitre pozitivne rezultate v primeru uporabe ustrezne vrste družbenih medijev kot posamična izbira ali kot kombinacija različnih vrst družbenih medijev.
Ključne besede: kriza, krizna komunikacija, družbeni mediji, logistika, organizacija – podjetje
Objavljeno: 24.09.2021; Ogledov: 174; Prenosov: 26
.pdf Celotno besedilo (1,57 MB)

4.
Stili vodenja v celjskih dostavnih podjetjih
Lovro Pušnik, 2020, diplomsko delo/naloga

Opis: Kako dobro bo delovalo neko podjetje, kako bodo zaposleni usklajeni in učinkoviti, je v veliki meri odvisno od vodje in njegovega načina vodenja. Uspešni vodja je nekdo, ki se zaveda, da se je potrebno premišljeno lotiti vodenja. Zaposlene usmerjajo, spodbujajo, jih vodijo ter skrbijo zanje. Podjetja se med seboj razlikujejo, prav tako zaposleni med sabo, sama dinamika v podjetju, način dela ter cilji, navsezadnje se tudi vodje razlikujejo, zato je pomembno, da vse dejavnike vključimo pri izboru stila vodenja. Poznamo več stilov vodenja. Anketni vprašalnik, ki je predstavljen v nalogi, je vprašalnik W. J. Reddina, ki je stile vodenja razdelil na: zadržan stil, k odnosom usmerjen stil, stil usmerjen k delovnim ciljem ter k sodelovanju usmerjen stil vodenja. Anketni vprašalnik smo razdelili med zaposlene dostavnih podjetji. S pomočjo rezultatov smo lahko ocenili vodenje vodij. Prišli smo do ugotovitev, da v dostavnih podjetjih prevladuje vodenje, ki je usmerjeno k delovnim ciljem in k sodelovanju. Sicer sta to dve skrajnosti vodenja, a za dostavna podjetja, kot so ta, ki smo jih tudi anketirali, se je kombinacija obeh stilov izkazala za najučinkovitejšo. Vodja pa mora vedeti, kdaj uporabi kakšen stil vodenja. Vodenje, osredotočeno na ljudi, pripomore, da se oblikuje tim, ki med seboj dobro sodeluje. To je zelo pomembno za dostavna podjetja, saj si morajo kurirji med seboj pomagati, da lahko delo steče, predvsem v obdobjih, kjer je dela več, časa pa enako, saj so delovne naloge takšne, ki jih morajo opraviti v enem dnevu. Da delo steče, kot je potrebno in v roku, so pomembna jasna navodila in vodenje, za kar pa je pomembno k delovnim ciljem naravnano vodenje.
Ključne besede: vodenje, stili vodenja, vodja, podjetništvo
Objavljeno: 22.04.2021; Ogledov: 325; Prenosov: 49
.pdf Celotno besedilo (842,87 KB)

5.
Vloga športnikov v slovenski vojski
Lucija Polavder, 2018, diplomsko delo/naloga

Opis: Pripadnice in pripadniki Slovenske vojske s svojim strokovnim in z odličnim delovanjem ter prizadevanji ohranjajo in razvijajo tradicionalne vrednote Slovenk in Slovencev. Začetki Športne enote segajo v leto 1991. Naloge Športne enote so zaposlovanje športnikov, promocija Slovenske vojske, vključevanje športnikov v proces usposabljanja Slovenske vojske. V teoretičnem delu diplomske naloge smo uvodoma opisali razvoj Slovenske vojske. Nadaljevali smo z opisom procesa zaposlovanja v Slovenski vojski, nato z opisom Športne enote in nalog vrhunskih športnikov v Slovenski vojski. Opisali smo tudi področje promocije Slovenske vojske. V empiričnem delu naloge smo skozi analizo odgovorov prišli do ugotovitev, da zaposlenim v Športni enoti SV pomeni zaposlitev socialno in materialno varnost, redna finančna podpora in čas, ki ga imajo na razpolago za treninge, ki zagotavljajo nemoten potek priprav, kar je pogoj za popolno predanost športu in doseganje dobrih rezultatov, saj zaposleni v Športni enoti posledično doprinesejo SV promocijo v RS in tujini, večje zanimanje za zaposlitev v SV, nenazadnje vzpodbujajo tudi občutek pripadnosti. Na koncu naloge smo naredili na podlagi teoretičnih izhodišč in analize odgovorov zaključek.
Ključne besede: Slovenska vojska, promocija, Športna enota, vojak, zaposlitev
Objavljeno: 21.04.2021; Ogledov: 257; Prenosov: 20
.pdf Celotno besedilo (1,12 MB)

6.
Določanje vpliva oblike, mase in položaja komisionirne enote na produktivnost
Tjaša Vovk, 2020, diplomsko delo/naloga

Opis: Učinkovit ter dobro načrtovan komisionirni sistem sta velik plus za številna podjetja. Kljub temu, da je v današnjem času na voljo veliko različnih avtomatiziranih komisionirnih sistemov, pa v distribucijskih centrih ter skladiščih še zmeraj prevladuje ročno komisionirnanje. Ročno komisioniranje je zamudno ter porabi precej dragocenega časa, hkrati pa lahko dolgoročno negativno vpliva na zdravje komisionarjev. Zato je pomembno iskanje rešitev za hitrejše in učinkovitejše ročno komisioniranje, ki v čim manjši meri negativno obremenjuje komisionarje. V diplomski nalogi smo se posvetili predvsem analizi produktivnosti ročnega komisioniranja lahkih komisionirnih enot, ki so uskladiščeni na takšen regal, da lahko komisionar dostopa do vseh odlagalnih mest brez pomoči tehničnih naprav, kot so viličarji, lestve in podobno. S pomočjo eksperimentalne metode ter statistične analize smo prišli do rezultatov, ki kažejo, da imata tako masa kot velikost komisionirne enote vpliv na produktivnost. Prav tako so pokazali, da odlagalno mesto vpliva na hitrost jemanja komisionirne enote iz regala. Torej, produktivnost oziroma čas jemanja bi lahko izboljšali na podlagi dobre razporeditve komisionirnih enot na regalu, saj bi se čas jemanja ob pravilni postavitvi teh enot lahko skrajšal.
Ključne besede: človek k blagu, komisionirna enota, produktivnost, ročno komisioniranje, distribucijska logistika
Objavljeno: 04.12.2020; Ogledov: 314; Prenosov: 45
.pdf Celotno besedilo (1,03 MB)

7.
Analiza izobraževanja in usposabljanja zaposlenih v izbranem podjetju
Monika Ros, 2020, diplomsko delo/naloga

Opis: V teoretičnem delu diplomskem dela smo predstavili pojme, povezane z izobraževanjem in usposabljanjem zaposlenih v podjetju. Opisali smo oblike in metode izobraževanja, cilje in ovire ter navedli glavne motivatorje za izobraževanje. Predstavili smo načine in vrste usposabljanja v organizaciji, faze procesa, različne tipe usposabljanja in na koncu navedli cilje. Obravnavali smo metodo, ki dandanes v delovnih organizacijah še ni tako razvita, in sicer metodo coachinga. Opisali smo njegove metode in pojasnili, kakšne so končne koristi coachinga za organizacijo in posameznika.Za praktični del diplomskega dela smo preučili obstoječe stanje v podjetju in predstavili njihov sistem izobraževanja in usposabljanja zaposlenih.
Ključne besede: izobraževanje, usposabljanje, zaposleni, znanje, organizacija
Objavljeno: 23.10.2020; Ogledov: 320; Prenosov: 49
.pdf Celotno besedilo (1,33 MB)

8.
Ljudje v turizmu
Mitja Gorenak, 2020

Opis: Management človeških virov je kompleksen preplet dejavnosti, ki jih morajo izvajati managerji, da lahko optimizirajo delovanje celotne organizacije. V kolikor gre za organizacijo v storitvenem sektorju, kamor prištevamo turizem, so zadeve še nekoliko bolj zapletene, saj je uspešnost odvisna od direktnega zadovoljstva uporabnika storitve. V knjigi se prepletajo poglavja, vezana na področje managementa, kot tudi bolj sociološko in psihološko obarvane tematike. Tako knjigo pričenjamo s poglavjem o vrednotah posameznika, iz katerih kasneje sledijo vrednote organizacije. Obe tematiki sta neločljivo povezani s preostalimi, saj predstavljata temelj delovanja posameznika in sleherne organizacije. Sledita poglavji o organizacijski kulturi in družbeni odgovornosti, ki izkazujeta tako imenovani »modus operandi« organizacije. Sledijo poglavja o kompetencah, vodenju in ocenjevanju delovne uspešnosti, ki govorijo o odnosu med posameznikom in organizacijo. Knjigo zaključujejo tri poglavja, vezana predvsem na trenutne operativne zahteve v organizaciji, in sicer poglavja o pripadnosti, motivaciji in medgeneracijskem managementu v organizaciji.
Ključne besede: management, človeški viri, turizem, vodenje, kadri, organizacija
Objavljeno: 31.08.2020; Ogledov: 298; Prenosov: 29
URL Povezava na datoteko

9.
Primer uvajanja spememb z vidika zaposlenih v mednarodnem podjetju
Irina Bolle, 2020, diplomsko delo/naloga

Opis: Zaradi vse hitrejšega razvoja tehnologije ter vse večje in močnejše konkurence je nujno, da podjetja sledijo spremembam. Le s hitrim prilagajanjem spremembam lahko podjetja ostajajo konkurenčna. Pomemben člen pri uvajanju sprememb so zaposleni in njihova zmožnost prilagajanja spremembam. V diplomskem delu smo v teoretičnem delu povzeli, kako se spremembam prilagaja management in na kakšen način spremembe prenese na zaposlene. Za človeka so spremembe vedno predstavljale stres. Zaradi tega se podjetja spoprijemajo z odpori, ki jih uvajanje sprememb povzroča. Navedli smo nekaj primerov spoprijemanja s takšnimi odpori in pojasnili, kateri načini uvajanja sprememb prinašajo najboljše rezultate. Na praktičnem primeru raziskovanega podjetja smo ugotovili, kako so v podružnici mednarodnega podjetja uvajali uporabo pametnih telefonov in kako so to doživeli zaposleni. Z zaposlenimi smo izvedli strukturiran intervju. Rezultate smo analizirali in ugotovili, kako stresno je uvajanje sprememb za zaposlene. V zaključku smo razpravljali, zakaj je bilo uvajanje pametnih telefonov za zaposlene stresno in kako bi lahko v raziskovanem podjetju ta stres ublažili.
Ključne besede: spremembe, management sprememb, odpori pri uvajanju sprememb, tehnologija, stres.
Objavljeno: 17.08.2020; Ogledov: 356; Prenosov: 40
.pdf Celotno besedilo (721,16 KB)

10.
Področja zaposlitve diplomiranih inženirjev logistike ter njihove kompetence na delovnih mestih
Jana Podvinšek, 2019, diplomsko delo/naloga

Opis: Diplomirani inženirji logistike so usposobljeni za najbolj zahtevne naloge na različnih delovnih mestih. Zaposleni so tako na področju kot zunaj področja logistike, in sicer na delovnih mestih, kjer uporabljajo različne kompetence. Te kompetence so lahko ključne (splošne) ali specifične in jih logistiki pridobijo z izobrazbo ali na delovnih mestih, zato so tudi odvisne od delovnih mest, ki jih opravljajo. Področja zaposlitve narekuje trg delovne sile, vendar kljub temu logistiki uspešno prodirajo še na delovna mesta izven področja logistike, kjer s pridobljenimi kompetencami konkurirajo ostalim in opravljajo delovne naloge izven meja klasične logistike.
Ključne besede: logistika, inženirji logistike, kompetence, zaposlitev logistika
Objavljeno: 06.01.2020; Ogledov: 758; Prenosov: 97
.pdf Celotno besedilo (1,50 MB)

Iskanje izvedeno v 0.14 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici