SLO | ENG

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 24
Na začetekNa prejšnjo stran123Na naslednjo stranNa konec
1.
Etični odnos podjetja do dobaviteljev
Urška Šuster, 2014, magistrsko delo/naloga

Opis: V poslovnem okolju se podjetja mnogokrat znajdejo v etičnih dilemah, saj so izpostavljena nenehnim spremembam na trgu, želji po čim večjem dobičku in različnim interesom. Zato je pomembno, da se zavedamo, kako neetično ravnanje vpliva na podjetje in tudi na širše okolje. Dobavitelji predstavijo pomembne poslovne partnerje, saj le-ti v veliki meri vplivajo na uspešnost podjetja. Dolgoročno sodelovanje podjetja z dobavitelji je mogoče le, če odnos temelji na etičnih načelih. V teoretičnem delu naloge smo opredelili pojma etike in poslovne etike ter opredelili odnos med dobavitelji in kupcem. V praktičnem delu magistrskega dela smo na primeru podjetja s pomočjo intervjuja zaposlenih raziskali področje etičnega odnosa do dobaviteljev in prikazali prakso podjetja na področju etike v odnosu do dobaviteljev. Na podlagi dobljenih rezultatov smo prišli do zaključka, da preučevano podjetje ravna z dobavitelji po etičnih načelih.
Ključne besede: etika, poslovna etika, odnosi z dobavitelji
Objavljeno: 29.01.2015; Ogledov: 665; Prenosov: 88
.pdf Polno besedilo (795,46 KB)

2.
Zadovoljstvo in pripadnost zaposlenih v poslovni enoti trgovske verige : diplomsko delo visokošolskega strokovnega študija
Darja Ellero, 2011, diplomsko delo/naloga

Opis: Zaposleni pri delu je lahko uspešen, če je zadovoljen. Ni pa potrebno, da je posameznik tudi lojalen ali pripaden, da je uspešen in učinkovit. Vendar od pripadnega zaposlenega se lahko v kriznih trenutkih pričakuje višjo stopnjo zanesljivosti, dolgoročnejše sodelovanje, varovanje poslovnih skrivnosti in zagovarjanje kolektivnih interesov. Odgovorni za zadovoljstvo in pripadnost so zlasti nadrejeni, ki lahko veliko prispevajo k pozitivnem počutju zaposlenih. Saj je zaposleni zadovoljen, če ima ustrezne pogoje za delo, dobre odnose med sodelavci in nadrejenimi ter če je za opravljeno delo pohvaljen ter seveda, da je zadovoljen s plačilom. Diplomsko delo temelji na proučevanju teorije in praktičnega dela. Proučevali smo splošna spoznanja različnih avtorjev s področja zadovoljstva in pripadnosti zaposlenih. Predstavljeni so rezultati merjenja zadovoljstva in pripadnosti zaposlenih v poslovni enoti Spar Ţalec.
Ključne besede: zadovoljstvo, pripadnost, motivacija, zaposleni
Objavljeno: 17.05.2011; Ogledov: 1742; Prenosov: 163
.pdf Polno besedilo (677,98 KB)

3.
ZADOVOLJSTVO IN PRIPADNOST ZAPOSLENIH V KEMIJSKO PREDELOVALNEM PODJETJU
Suzana Gradišnik, 2011, diplomsko delo

Opis: Podjetja po svetu so se že začela zavedati pomembnosti vsakega posameznika v podjetju ter pomena pozitivnega vpliva zadovoljnih in pripadnih zaposlenih na uspešnost celotne organizacije. Ponekod, tudi v Sloveniji pa je takšna zavest organizacij še vedno precej ne razvita. Nekatere organizacije imajo še vedno premalo znanja, zaupanja ali volje da bi, morda še višje cilje organizacije, skušale doseči preko zadovoljstva in pripadnosti svojih zaposlenih. Pri raziskovanju razvitosti in zavzetosti organizacije za vlaganje v človeški kapital oziroma v zadovoljstvo in pripadnost zaposlenih, smo pod drobnogled vzeli enega večjih kemijsko predelovalnih podjetij v Sloveniji ter preverili obstoječe stanje stopnje zadovoljstva in pripadnosti. Na osnovi izpolnjeni in analiziranih anketnih vprašalnikov zaposlenih smo oblikovali predloge ukrepov, ki bi povečali stopnjo zadovoljstva in pripadnosti zaposlenih in tako podjetju brez večjih denarnih investicij prinesli vejo uspešnost.
Ključne besede: Zadovoljstvo zaposlenih, pripadnost zaposlenih, uspešnost organizacije
Objavljeno: 23.10.2011; Ogledov: 1375; Prenosov: 168
.pdf Polno besedilo (577,03 KB)

4.
KOMPETENCE LOGISTIČNEGA STROKOVNJAKA V VEČJEM TRGOVSKEM PODJETJU
Boštjan Kukovič, 2011, diplomsko delo

Opis: V diplomski nalogi smo najprej obdelali teoretični del, kje smo opredelili pojem kompetence, njene sestavne dele in posamezne vrste kompetenc. Opisali smo, na kakšen način se izoblikuje kompetenčni model za posamezno delovno mesto. Opredelili smo funkcije in predvidene kompetence strokovnjaka logistike ter trgovinsko dejavnost in vlogo logistike v trgovini. Na osnovi teoretičnih spoznanj smo sestavili anketni vprašalnik in ga izvedli v dveh večjih slovenskih trgovskih podjetjih. Zaprosili smo jih, da anketo izpolnijo predvsem zaposleni na vodstvenih delovnih mestih. Skozi analizo rezultatov smo ugotovili, da so zaposleni pridobili v večji meri pridobili svoje kompetence na delovnem mestu, da se dodatno izobražujejo predvsem na pobudo podjetja, da so tiste kompetence, ki so jih ocenili kot pomembnejše, tudi pogosteje uporabljene na delovnem mestu in da smer izobrazbe ne vpliva na oceno pomembnosti kompetenc strokovnjaka logistike.
Ključne besede: kompetence, strokovnjak logistike, trgovsko podjetje
Objavljeno: 21.10.2011; Ogledov: 1666; Prenosov: 327
.pdf Polno besedilo (629,42 KB)

5.
KOMPETENCE STROKOVNJAKA LOGISTIKE V TRANSPORTNIH PODJETJIH
Timotej Virtič, 2011, diplomsko delo

Opis: V diplomski nalogi smo opredelili kompetence, njihov pomen, kako jih razvrščamo, torej teoretični del naloge. Sem smo dodali tudi transport, kaj transport pomeni, in s čim se transportna podjetja ukvarjajo. V praktičnem delu naloge smo izdelali anketni list, ki smo ga poslali na stodvajset podjetij, ki se v Sloveniji ukvarjajo s transportom. Podjetja smo prosili, da anketo izpolni strokovnjak logistike ali kdo, ki je v podjetju zadolžen za transport. Ob analizi rezultatov ankete smo prišli do spoznanj, da so anketo rešila po večini majhna in srednja podjetja, večja pa ne. Prav tako smo odkrili, da strokovnjaki logistike v transportnih podjetjih pri svojem delu uporabljajo splošne in delovno specifične kompetence, znanje in kompetence pa so pridobili v večji meri z izkušnjami na delovnem mestu.
Ključne besede: kompetence, transport, strokovnjak logistike
Objavljeno: 30.10.2011; Ogledov: 1936; Prenosov: 279
.pdf Polno besedilo (337,53 KB)

6.
Cross-cultural comparison of online job advertisements
Irena Gorenak, Sonja Mlaker Kač, Sara Orthaber, 2010, izvirni znanstveni članek

Opis: Job advertisements should reflect an ideal candidate that the company is looking for. This is especially important for logistic companies which - due to their service-oriented nature - are inseparably connected with their employees. This paper aims to compare and analyse Slovenian, German and British online job advertisements from the field of logistics. Furthermore, this paper will discuss the structure and special features of job advertisements whereby relevant cultural differences between the three countries will be emphasized. With this in mind, differences in understanding logistics as such will be identified and cultural differences regarding employees' characteristics further discussed. For this purpose, six online job ads published in October 2008 in different online media in Slovenia, Germany and the UK will be qualitatively analysed. In the analysis relevant cross-cultural differences and similarities will be addressed and their implications further discussed.
Ključne besede: online recruitment, cultural differences, logistics, Slovenia, Germany, UK
Objavljeno: 05.06.2012; Ogledov: 1025; Prenosov: 9
URL Polno besedilo (0,00 KB)

7.
Odsotnosti delavcev z dela v manjših transportnih podjetjih
Sanja Obrez, 2012, diplomsko delo

Ključne besede: bolniški dopust, letni dopust, zaposleni, absentizem, transportno podjetje
Objavljeno: 10.07.2015; Ogledov: 326; Prenosov: 8
URL Polno besedilo (0,00 KB)

8.
Analiza sistema nagrajevanja v podjetju Palfinger d. o. o.
Matej Belec, 2012, diplomsko delo

Ključne besede: sistemi nagrajevanja, nagrada, nagrajevanje, analiza
Objavljeno: 10.07.2015; Ogledov: 546; Prenosov: 37
URL Polno besedilo (0,00 KB)

9.
Some theoretical aspects of trust, relationship commitment and cooperation
Sonja Mlaker Kač, 2013, samostojni strokovni sestavek ali poglavje v monografski publikaciji

Opis: In this paper we theoretically discuss some aspects of three important and mutually connected notions: the trust, the relationship commitment and the cooperation. All three concepts are crucial for success in todayʼs business world. All three concepts and terms are very complex, with several different definitions. We discuss them in article in detail, here we will only define them briefly. Trust is defined as 'a willingness to rely on an exchange partner in whom one has confidence' (Moorman, Despande, Zaltman, 1993: 83). Relationship commitment can in our discussion be defined as 'an exchange partner believing that an on-going relationship with another is as important as to warrant maximum efforts at maintaining it' (Morgan and Hunt, 1994: 23). And cooperation is defined as situations in which different partners work together so that they can achieve mutual goals (Anderson and Narus, 1990). Allthree concepts are very important in inter-organisational relationships andin achieving a competitive advantage.
Ključne besede: trust, relationship commitment, cooperation, competitive advantage
Objavljeno: 10.07.2015; Ogledov: 395; Prenosov: 1
URL Polno besedilo (0,00 KB)

10.
Uvajanje novih sodelavcev na bencinskih servisih Petrol, d. d.
Suzana Pirc, 2011, diplomsko delo

Ključne besede: bencinski servisi, novi sodelavci, uvajanje, socializacija, posledice
Objavljeno: 10.07.2015; Ogledov: 396; Prenosov: 13
URL Polno besedilo (0,00 KB)

Iskanje izvedeno v 0.05 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici