| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 2 / 2
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
UPORABA DRUŽABNIH OMREŽIJ PRI ISKANJU ZAPOSLITVE
Slavica Grkovska, 2014, magistrsko delo

Opis: S pomočjo družbenih omrežij lahko ustvarimo lastno mrežo kontaktov s pomočjo katere lahko pridemo do zaposlitve. Imeti profil na enem izmed najbolj znanih družbenih omrežij, ki so za poslovno rabo, je za iskalca zaposlitve velika prednost. V magistrski nalogi smo poskušali ugotoviti, ali se iskalci zaposlitve v Sloveniji poslužujejo družbenih omrežij pri iskanju zaposlitve ter v kolikšni meri jih poznajo. V teoretičnem delu smo se najprej dotaknili problema brezposelnosti v Sloveniji ter metod iskanja zaposlitve. V nadaljevanju magistrske naloge smo predstavili možnost postavitve osebne blagovne znamke s pomočjo izbranega družbenega omrežja ter način uporabe družbenih omrežij pri iskanju zaposlitve. V empiričnem delu smo prikazali rezultate raziskave o uporabi družbenih omrežij pri iskanju zaposlitve v Sloveniji. Raziskava je pokazala, da brezposelni v Sloveniji poznajo družbena omrežja, jih tudi uporabljajo pri iskanju zaposlitve, vendar se v večji meri še vedno zanašajo na Zavod Republike Slovenje za zaposlovanje (v nadaljevanju ZRSZ), spletne zaposlitvene portale, pošiljanje prošenj na slepo ter povpraševanje prijateljev in znancev. V zaključku smo komentirali rezultate raziskave ter podali predloge, ki bi povišali raven uporabe družbenih omrežij pri iskanju zaposlitve.
Ključne besede: družbena omrežja, osebna blagovna znamka, iskanje zaposlitve, brezposelnost
Objavljeno v DKUM: 18.09.2014; Ogledov: 2291; Prenosov: 221
.pdf Celotno besedilo (3,88 MB)

2.
TRŽENJE TURISTIČNIH AGENCIJ ZA MLADE V SLOVENIJI
Slavica Grkovska, 2010, diplomsko delo

Opis: V teoretičnem delu smo definirali pojme povezane s trženje storitev in poudarili bistvo marketinškega spleta 7P za storitve, v poglavju Marketinški splet za turistične agencije za mlade pa smo to prenesli v prakso. Izvedli smo tudi anketni vprašalnik, na katerega se je odzvalo 103 anketirancev. Z anketnim vprašalnikom smo poizvedovali kakšno je mnenje mladih o turističnih agencijah za mlade, kaj menijo o njihovih ponudbah, cenah, destinacijah in koliko so v resnici obveščeni o njihovih ponudbah. Z rezultati ankete smo ugotavljali trenutno stanje, kako dobro mladi poznavanja turističnih agencij za mlade in njihove ponudbe.
Ključne besede: Turizem, Turistična destinacija, Turistične agencije za mlade, Turistično povpraševanje, Turistična ponudba, Marketinški splet 7P
Objavljeno v DKUM: 23.11.2010; Ogledov: 3557; Prenosov: 415
.pdf Celotno besedilo (1,50 MB)

Iskanje izvedeno v 0.07 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici