| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 1 / 1
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Pasti mrežnega marketinga : diplomsko delo visokošolskega strokovnega študija Varnost in policijsko delo
Simona Majal, 2014, diplomsko delo

Opis: Mrežni marketing je dejavnost, ki v preteklosti ni veljala za legalno, kar pa se je s časom in z njegovim nenehnim razvojem spremenilo. Danes se številna svetovna podjetja širijo prav na način mrežnega marketinga oziroma mreženja in so pri tem zelo uspešna. Pri mrežnem marketingu gre za delovanje brez vmesnih členov, kar posel poenostavi, zmanjša stroške in poveča hitrost prodaje ali opravljene storitve. Na začetku diplomskega dela predstavimo splošne opredelitve trženja, mrežnega marketinga in njegovega nastanka. V tretjem poglavju se lotimo primerjave delovanja mrežnega marketinga z drugimi oblikami prodaje. Sledi predstavitev strukture mrežne prodaje, pri čemer se osredotočimo na izgradnjo ravni in pridobivanje novih članov. V nadaljevanju predstavimo prednosti in slabosti mrežnega marketinga z vidika kupca, zastopnika in tudi posameznega podjetja. V šestem poglavju obravnavamo praktične primere legalnega in nelegalnega mrežnega marketinga in predstavimo primere finančnih goljufij. V zaključku diplomskega dela podamo vzroke za današnjo širitev mrežnega marketinga, njegov ključni namen in obete za prihodnost.
Ključne besede: trženje, mrežni marketing, mrežna prodaja, piramidni sistemi, diplomske naloge
Objavljeno: 16.06.2014; Ogledov: 1046; Prenosov: 171
.pdf Celotno besedilo (538,46 KB)

Iskanje izvedeno v 0.04 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici