1.
TRŽNA IZHODIŠČA ZA VSTOP RIBIŠKE TRGOVINE SOM, D.O.O. NA HRVAŠKI TRGSimona Luzar, 2016, diplomsko delo
Opis: Podjetje SOM, d. o. o., je stacionarna in spletna trgovina, ki prodaja opremo za športni in rekreacijski ribolov v Sloveniji. Zaradi hitre rasti in razvoja razmišlja o vstopu na tuje trge, predvsem kulturna in geografska povezanost držav ter velike površine sladkih in morskih voda pa so pripomogle k odločitvi za hrvaški trg. Preveriti mora trenutno stanje trgovin z opremo za športni in rekreacijski ribolov, njihovo dostopnost kupcem, ovire za vstop na hrvaški trg ter izbrati ciljno skupino kupcev. Ob oceni tržnega potenciala se odloči za vstop na hrvaški trg z obstoječim partnerjem in dodatno spletno trgovino za hrvaški trg. Izračun stroškov in predvidenih prihodkov potrjuje minimalno tveganje podjetja pri vstopu na nov trg, obvladovanje poslovanja in možnost rasti na tem trgu.
Ključne besede: vstop na trg, Hrvaška, trgovina, ribiška oprema, tuja naložba
Objavljeno v DKUM: 27.03.2017; Ogledov: 1040; Prenosov: 70
Celotno besedilo (1,21 MB)