| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 1 / 1
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
POTROŠNIŠKO KREDITIRANJE V TURISTIČNI AGENCIJI X
Simona Karničnik, 2009, diplomsko delo

Opis: Smo v času gospodarske krize, ko vsi ugibajo, ali je smiselno najemati kakršnikoli kredit ali je s tem pametno še počakati. V negotovih časih je namreč težko predvideti, kako se bodo razmere obrnile. Banke na trgu ponujajo le še kredite v evrih in nič več v švicarskih frankih. Poleg vsega tega je potrebno kredit zavarovati še nekoliko bolj kot nekoč. Banke kreditojemalca vzamejo še bolj pod drobnogled. Pribitki na obrestne mere so višji, ker tudi banke potrebujejo denar. Torej, četudi obrestne mere padajo, se stroški za najetje kredita dvigujejo. Prav zaradi tega je pred najetjem katerega koli kredita za kateri koli namen potrebno, da si vzamemo dovolj časa in obiščemo čim več ponudnikov ter zberemo čim več ponudb. Čeravno je kriza, si želimo privoščiti počitek nekje na lepšem. Postavi se vprašanje: kako poplačati aranžma? Ravno zaradi tega, sem se odločila, da povzamem to v moji diplomi in se osredotočim na ponudbo turistične agencije in jo primerjam s ponudbo v izbrani banki. Iz primera se izkaže, da je v dani situaciji kredit v turistični agenciji »X« ugodnejši.
Ključne besede: banka, kreditno tveganje, potrošniški kredit, turistična agencija, izterjava dolgov.
Objavljeno: 12.01.2010; Ogledov: 1454; Prenosov: 161
.pdf Celotno besedilo (1,40 MB)

Iskanje izvedeno v 0.02 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici