| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 711
Na začetekNa prejšnjo stran12345678910Na naslednjo stranNa konec
1.
2.
Reševalnik geometrijskih omejitev z grafom BCDG : diplomsko delo visokošolskega študija
Simon Kolmanič, 1996, diplomsko delo

Objavljeno: 26.07.2007; Ogledov: 1396; Prenosov: 0

3.
4.
Morfizem grafičnih objektov
Karl Ravnjak, 2009, diplomsko delo

Opis: V diplomski nalogi bomo opisali najpomembnejše postopke morfizma grafičnih objektov. Osredotočili se bomo predvsem na morfizem slik. Predstavili bomo različne tehnike izkrivljanja slik, njihovo specificiranje ter zlivanje v ciljni objekt. Sekvenca objektov v procesu morfizma predstavlja animacijo morfizma: prehajanje iz ene oblike v drugo. Morfizem je zanimiv predvsem za filmsko industrijo. Z napredkom informacijskih tehnologij so se začele razvijati vedno bolj zapletene metode, s katerimi lahko dose�
Ključne besede: računalniška grafika, grafični objekti, izkrivljanje, morfizem, zlivanje slik, računalniška animacija
Objavljeno: 02.02.2012; Ogledov: 1668; Prenosov: 77
.pdf Celotno besedilo (7,22 MB)

5.
Orodja za razvoj videoiger
Branko Drevenšek, 2009, diplomsko delo

Opis: V tej nalogi opisujemo programske knjižnice, ki jih lahko uporabimo za izdelavo videoiger, ter orodja, s katerimi lahko izdelamo vsebine zanje. Ogledamo si osnove uporabe grafičnega pogona OGRE, fizikalnega pogona Bullet, povezovalne plasti OgreBullet, zvočnega pogona IrrKlang in sistema za izdelavo razpoznavalnikov GOLD. Poleg tega se dotaknemo uporabe nekaterih dodatkov in namenskih orodij za te komponente. Na kratko opišemo tudi postopek ustvarjanja vsebin za videoigro. Opisano predstavimo na primeru preproste arkadne 3D igre Wormhole, ki smo jo razvili z navedenimi orodji.
Ključne besede: videoigre, računalniška animacija, fizikalna simulacija, računalniški zvok, skriptni jezik, vmesne komponente za razvoj videoiger
Objavljeno: 19.03.2009; Ogledov: 2072; Prenosov: 171
.pdf Celotno besedilo (3,48 MB)

6.
UČINKOVIT GENERATOR ZA SESTAVLJANJE KRIŽANK
Danijel Meklav, 2009, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu bo predstavljen pristop za sestavljanje poljubne slikovne križanke. Pristop temelji na dveh fazah. V prvi fazi generator izbere dolžine ter postavi navpična in vodoravna gesla, v drugi pa izbere gesla, ki ustrezajo postavitvi. Ključno vlogo pri uspešni postavitvi imata analiza gesel in njihova porazdelitev. Opisani bodo osnovni principi generatorjev naključnih števil in porazdelitvenih funkcij. V obeh fazah se uporabljajo povratni algoritmi in hevristična pravila. V fazi reševanja je zelo pomembno vračanje: uporabljeno je eno in večnivojsko ter vračanje na začetek. Uspešnost algoritma smo preverili na tipičnem primeru in rezultate analizirali.
Ključne besede: križanke, algoritmi, hevristična pravila, generatorji naključnih števil, porazdelitvena funkcija, b-drevo
Objavljeno: 20.11.2009; Ogledov: 2388; Prenosov: 438
.pdf Celotno besedilo (5,07 MB)

7.
RAČUNALNIŠKA GRAFIKA V TEHNOLOGIJI SILVERLIGHT
Uroš Pudgar, 2010, diplomsko delo

Opis: V diplomski nalogi bomo predstavili tehnologijo Silverlight (verzija 3) ter njene poglavitne lastnosti. Obravnavali bomo opisni jezik XAML, ki zagotavlja izgradnjo bogatega uporabniškega vmesnika in hkrati predstavlja most med oblikovalskim delom in programsko logiko aplikacij, izdelanih v Silverlightu. Po osnovni predstavitvi tehnologije se bomo osredotočili na jedro diplomske naloge, tj. na računalniško grafiko v Silverlightu. Predstavilli bomo vektorsko in rastrsko (ali bitno) grafiko, obdelali grafične principe in elemente ter opisali, kako Silverlight izriše vsebino XAML-a na zaslon. Pri tem se bomo srečali z raznimi metodami, ki se skrivajo v ozadju tehnologije in se spopadajo z optimizacijskimi in problemi alias ter rešitvami med upodabljanjem scene. Obdelali bomo 2D transformacije in simuliranje izgleda 3D transformacij s pomočjo planarne projekcije. Opisali bomo vgrajene učinke senčenja pikslov, kot sta zameglitev in metanje sence, ter prikazali kako s pomočjo jezika HLSL izdelati in v Silverlight integrirati lasten učinek senčenja pikslov. Predstavili bomo časovno zasnovano animacijo v Silverlightu, ki omogoča objektom, da spreminjajo svoje lastnosti skozi čas, ter različne funkcije za umirjanje ali ustavljanje animacije na čimbolj realističen način.
Ključne besede: Silverlight, vektorska grafika, bitna grafika, rasterizacija, alias, antialias, XAML, grafični elementi, transformacije, senčenje pikslov, animacija, umirjanje animacije
Objavljeno: 01.09.2010; Ogledov: 1860; Prenosov: 156
.pdf Celotno besedilo (4,13 MB)

8.
SENCE V OPENGL
Štefan Kohek, 2010, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu opišemo metode za ustvarjanje in prikaz senc objektov z uporabo grafične knjižnice OpenGL. Največ poudarka je na projekcijski metodi. Praktični del zajema izdelavo programa, ki omogoča prikaz senc objektov LWO z uporabo projekcijske metode in z uporabo tekstur senc. Na koncu opišemo demonstracijski program.
Ključne besede: OpenGL, sence, projekcijska matrika, računalniška grafika
Objavljeno: 16.09.2010; Ogledov: 1916; Prenosov: 182
.pdf Celotno besedilo (4,03 MB)

9.
Tvorba rastlin z L-sistemi
Matej Mlaker, 2010, diplomsko delo/naloga

Opis: Diplomsko delo opisuje L-sisteme. Začne se s kratkim opisom podobnih rešitev, znanih pred predstavitvijo L-sistemov, nadaljuje pa z osnovnim konceptom. Na kratko opiše tudi vrste L-sistemov in njihov namen. Podrobneje sta opisani dve pomembnejši metodi, to sta L-sistemi v oklepajih in stohastični L-sistemi. Bralcu razkrije nekaj prednosti modeliranja rastlin. Na koncu še opiše aplikacijo, ki je bila napisana med raziskavo.
Ključne besede: L-sistem, notacija, računalniška grafika, Lindenmayer, tvorba rastlin
Objavljeno: 20.12.2010; Ogledov: 1335; Prenosov: 49
.pdf Celotno besedilo (1,81 MB)

10.
RDEČE-ČRNA DREVESA
Jani Cerar, 2010, diplomsko delo/naloga

Opis: Rdeče-črno drevo je uravnoteženo binarno iskalno drevo, kar nam zagotavlja učinkovito iskanje. Nad rdeče-črnimi drevesi lahko izvajamo operacije iskanja, vstavljanja in brisanja. Rdeče-črna drevesa se uporabljajo tam, kjer potrebujemo hitro iskanje, vstavljanje in brisanje.
Ključne besede: rdeče-črno drevo, binarno iskalno drevo, rotacija
Objavljeno: 20.12.2010; Ogledov: 1618; Prenosov: 171
.pdf Celotno besedilo (992,93 KB)

Iskanje izvedeno v 0.38 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici