| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 2 / 2
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
OBVLADOVANJE IN UPRAVLJANJE KREDITNEGA TVEGANJA V POSLOVNI BANKI
Simon Seršen, 2009, diplomsko delo

Opis: Z namenom, da ohranijo konkurenčno prednost banke ponujajo nove inovativne produkte. Pri tem se soočajo z različnimi tveganji. Da ne propadejo, morajo celovito obvladovati vsa tveganja. Največje in najpomembnejše tveganje, s katerimi se banke soočajo, je kreditno tveganje. Opredelimo ga kot verjetnost, da posojilojemalec ne bo poravnal obveznosti iz kreditne pogodbe ob zapadlosti.
Ključne besede: Banke, kreditno tveganje, Baselski standardi
Objavljeno: 08.06.2010; Ogledov: 1374; Prenosov: 161
.pdf Celotno besedilo (467,29 KB)

2.
KRMILJENJE TEMPERATURE NA INDUKCIJSKEM KUHALIŠČU IN POSLOVNA STRATEGIJA NA PRIMERU SPECIALNE INDUKCIJE VIETNAM ZA PODJETJE GORENJE D.D.
Simon Seršen, 2016, diplomsko delo

Opis: Tehnični vidik diplomske naloge zajema predstavitev indukcijskega kuhališča, kjer je prikazana sestava in delovanje indukcijskega kuhališča. Podrobneje sta predstavljeni dve tipični izvedbi indukcijskega modula kuhališča in potek krmiljenja izhodne temperature oz moči kuhlišča, ki jo oddaja posodi. Teoretično ozadje nadgrajuje praktični primer ugotavljanja kakovosti indukcijskega kuhališča. Z ekonomskega vidika je predstavljeno področje strateškega managementa, natančneje strateško planiranje in s tem povezano razvijanje poslovnih strategij podjetja. Teoretična spoznanja so podkrepljena z obravnavo praktičnega primera poslovne strategije za programsko – tržno področje (indukcijskih) kuhališč družbe Gorenje.
Ključne besede: Elektromagnetna indukcija, vrtinčni tokovi, prenos toplote, indukcijsko kuhališče, polmostično vezje, krmiljenje moči, IGBT tranzistor. Politika podjetja, vizija in smotri, poslovna strategija, analiza okolja in celovitega podjetja, portfeljska analiza, kazalniki uspešnosti poslovanja podjetja, strategija sinjega oceana.
Objavljeno: 22.09.2016; Ogledov: 404; Prenosov: 62
.pdf Celotno besedilo (3,37 MB)

Iskanje izvedeno v 0.06 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici